اخبار داغ

استاندار یزد در جلسه شورای اداری مطرح کرد؛

فضای مجازی فرصتی برای اعلام وفاداری به آرمان‌های فلسطین

فضای مجازی فرصتی برای اعلام وفاداری به آرمان‌های فلسطین
طالبی استاندار یزد گفت: اگرچه امسال راهپیمایی روز قدس را نداریم ولی از طریق فضای مجازی می‌توان برای اعلام وفاداری به آرمان‌های فلسطین استفاده کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمدعلی طالبی صبح امروز در جلسه شورای اداری که با حضور مسئولان استان در سالن شهید عباسپور برق منطقه‌ای یزد برگزار شد با اشاره به در پیش بودن روز قدس و اعلام همبستگی با آرمان فلسطین، گفت: اگرچه به خاطر کرونا شکل راهپیمایی روز قدس را به‌مانند گذشته نداریم ولی این سرمایه اجتماعی که امام عظیم الشان بین جوامع اسلامی ایجاد کردند در شکل‌های دیگری می‌تواند تجلی پیدا کند و اعلام وفاداری به این آرمان و زنده نگه‌داشتن فلسطین و روز قدس همچنان ادامه یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

استاندار یزد اضافه کرد: می‌توان در فضای مجازی و برخی برنامه‌های دیگر فعالیت و جهان اسلام از این فرصت برای اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم جعلی اسرائیل استفاده کند.

,

وی در ادامه بابیان اینکه امروز اولین نشست شورای اداری استان را بعد از چندین ماه برگزار می‌کنیم گفت: این موجی که ایجاد شد بعد از چند ماه مرهون فداکاری‌های کادر بهداشت و درمان در استان یزد و همراهی و همکاری همه دستگاه و مردم بود که کمک کردند تا بتوانیم این بیماری را در استان مدیریت و امروز به یک شرایط نسبتاً مطلوبی را شاهد باشیم.

,

استاندار یزد اضافه کرد: در شرایط کرونا بسیاری از مجموعه‌های خیرین، اصناف استان، دستگاه‌ها و نهادهای عمومی تلاش کردند تا یکی از استان‌های موفق در کنترل این بیماری قرار بگیریم و امیدوار به مدیریت آن باشیم.

,

طالبی اظهار داشت: همه آن چیزی که انتظار داشتیم در همکاری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این دوره به‌خوبی اتفاق افتاد و امیدواریم که این همکاری تداوم داشته باشد.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه