اخبار داغ

رژیم صهیونیستی مانند کرونا به هیچ ملتی رحم نمی کند

رژیم صهیونیستی مانند کرونا به هیچ ملتی رحم نمی کند
کنگاوری کارشناس روابط بین الملل با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی شباهت های بسیاری با ویروس کرونا دارد گفت: رژیم صهیونیستی مانند کرونا به هیچ ملتی رحم نمی کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کنگاوری کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با دیارآفتاب؛ با اشاره به نزدیک شدن مناسبت روز قدس گفت: رژیم صهیونیستی شباهت های بسیاری با ویروس کرونا دارد هر دو بطور خزنده و مرموز گسترش یافتند و بلای جان انسان ها شدند. الان شاهد نفوذ لابی صهیونیستی در نهادهای مختلف و رسانه ها هستیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: شباهت دیگر این است که ابتدا گمان می کردند ویروس کرونا فقط بر ضد نژاد ایرانی و چینی تولید شده است ولی به هیچ ملتی در جهان رحم نکرد، رژیم صهیونیستی هم دنبال سلطه بر کل جهان است.

,

این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: صهیونیست ها ابتدا با جلسات و آموزش های مخفیانه آغاز کردند و یکباره رشد و اعلام موجودیت کردند.

,

وی ادامه داد: حکومتی که آنها تأسیس کردند جعلی است زیرا از  ساکنین کشور فلسطین تشکیل نشد و از نقاط مختلف جهان یهودیان را به فلسطین مهاجرت دادند و با زور و بی عدالتی حق فلسطینیان را گرفتند.

,

کنگاوری اظهار کرد: آزادیخواهی، عدالتجویی و فضیلت های انسانی در فطرت انسان قرار دارد و هر انسانی در جهان حتی غیر مسلمانان با اطلاع از جنایت های ضد بشری رژیم صهیونیستی خواهان نابودی این رژیم کودک کش می شوند.

,

این کارشناس مسائل بین الملل در پایان با اشاره به نقش حمایت مستکبران در تأسیس رژیم صهیونیستی گفت: ملت های جهان خواستار پایان ظلم و ستم در فلسطین هستند ولی حاکمان کشورهایی مانند آمریکا و انگلیس چون نور فطرت خود را بخاطر منافع خاموش کردند این رژیم جعلی را حمایت می کنند ولی مانند کرونا اگر این رژیم قدرت یابد به آنها هم رحم نمی کند.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه