اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج فارسان؛

روز قدس روز حمایت از مستضعفان در مقابل مستکبران است/ صهیونیست ها آرزوی حکومت بر نیل تا فرات را باید با خود به گور ببرند

روز قدس روز حمایت از مستضعفان در مقابل مستکبران است/ صهیونیست ها آرزوی حکومت بر نیل تا فرات را باید با خود به گور ببرند
مسلم رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج فارسان گفت: روز قدس تنها به حمایت از آزادی قدس تعلق ندارد بلکه روز حمایت از مستضعفان عالم در برابر مستکبران است و تکلیف دینی و شرعی ماست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسلم رضایی در آستانه فرا رسیدن روز قدس در  گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: روز جهانی قدس در حالی نامگذاری شد که مساله قدس در دنیای اسلام رو به فراموشی بود و مستکبران و زورگویان در صدد بودند تا به طور کلی نام فلسطین را از نقشه جغرافیا حذف کنند و اگر شرایط به روال زمان پهلوی پیش می رفت به طور قطع موفق می شدند اما به برکت انقلاب اسلامی و با نامگذاری روز قدس به این عنوان مسئله قدس جان تازه ای پیدا کرده و از سر گرفته شد و امام خمینی (رحمه الله علیه) دنیای فلسطین را زنده کرد.
 
حجت الاسلام رضایی در ادامه عنوان کرد: روز جهانی قدس، تنها به حمایت از آزادی قدس تعلق ندارد، بلکه روز حمایت از مستضعفان عالَم در برابر مستکبران و ستمکاران است و ما در این روز به همه کسانی که در دنیا از ظلم و ستم به ستوه آمده‌اند می‌گوییم، ملت ایران پشتیبان شماست و قدرت نظامی و موشکی ایران از شما حمایت می‌کند زیرا دین ما تأکید می‌کند که از مظلومان عالَم حمایت کنیم.
 
وی گفت: امروزه صهیونیست ها فهمیده اند که آرزوی حکومت بر نیل تا فرات را باید با خود به گور ببرند و دیگر این رویا محقق نخواهد شد و حتی معامله قرن ترامپ نیز از الان شکست خورده است و دیگر راه نجاتی برای آنها باقی نمی ماند. این موضوع را می توان از بی علاقگی صهیونیست ها به ماندن در سرزمین‌های اشغالی فهمید و سران این رژیم باید خیلی التماس کنند تا یهودیان در آن سرزمین بمانند و بیشتر مایل هستند که به کشورهای دیگر مهاجرت کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه