اخبار داغ

از آزادی گروگان تا کشف محموله 400 کیلوگرمی مواد مخدر؛

وقتی پلیس البرز خواب آدم ربایان و قاچاقچیان را آشفته کرد

وقتی پلیس البرز خواب آدم ربایان و قاچاقچیان را آشفته کرد
این روزها امنیتی که در استان البرز برقرار است مرهون و مدیون جان بر کفانی است که از زندگی و خانواده خود می گذرند تا شهروندان با طیب خاطر شب خود را به صبح برسانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها امنیتی که در استان البرز برقرار است مرهون و مدیون جان بر کفانی است که از زندگی و خانواده خود می گذرند تا شهروندان با طیب خاطر شب خود را به صبح برسانند، تلاش نیروهای انتظامی، پاسداران، ارتشیان را نمی توان در هنگامه کرونا و درست زمانی که عده ای با احتکار کالا به دنبال کره گرفتن از سیل کرونا بودند نادیده گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
 
,
, ,
 
,
کشف انبارهای قاچاق دارو، البسه، لوازم بهداشتی و ... همزمان با شیوه ویروس کووید 19 توانست زمینه دلگرمی بسیاری از البرز نشینان و کادر درمان شود، البته این همت تنها به حوزه مقابله با کرونا باز نمی گردد بلکه کشف مواد مخدر هم یکی از مهم ترین اقداماتی است که پلیس البرز طی سال های اخیر انجام داده است.
,
 
,
در بازدید امروز پنج شنبهِ استاندار البرز از نمایشگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر، عزیزاله شهبازی به همت نیروی انتظامی برای کشف محموله ای عظیم از مواد مخدر اشاره کرده و گفت؛ این محموله بیش از ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر بود که طی عملیاتی گسترده و پیچیده‌ شناسایی و کشف شد.
,
 
,
, ,
 
,
وی با بیان اینکه در حوزه کشفیات مواد مخدر و پیشگیری از جرائم، نیروی انتظامی البرز عملکرد قابل قبولی دارد، ادامه داد: آثار سو اعتیاد و مواد مخدر بر جامعه به ویژه جوانان، بر هیچکس پیچیده نیست.
,
 
,
استاندار البرز معتقد است عملکرد اجتماعی نیروی انتظامی در راستای مقابله با مواد مخدر از اهمیت بالایی برخوردار است و در قالب بازدید اقشار مختلف جامعه از جمله دانش آموزان، جوانان و... نسبت به آموزش و آگاهی بخشی اقدام می‌ شود.
,
 
,
خوشبختانه باید گفت پلیس طی سال های اخی علاوه بر مبارزه با قاچاق در زمینه مقابله با آدم ربایی اقدامات قابل توجهی انجام دهد و تلاش نیروهای امنیتی به کونه ای است که در کمتر از چندساعت آدم ربایان به دام پلیس افتاده و گرفتار قانون می شوند.
,
 
,
در اثبات این موضوع همین بس که هوشیاری به موقع پلیس موجب آزادی فردی شد که توسط عده ای افراد ناشناس ربوده شده بود، محمد نادربیگی روز پنج شنبه در تشریح این موضوع در جمع خبرنگاران می گوید؛ "در پی اعلام کلانتری ۱۳ باهنر کرج مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی در خیابان مطهری کرج  و مخابره این خبر به پلیس آگاهی، بلافاصله تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی به کلانتری ۱۳ باهنر اعزام شدند.
,
 
,
, ,
 
,
ماموران  در مواجهه با پدر ربوده شده مطلع شدند که سرنشینان ۲ دستگاه خودرو با حمله به مغازه شیشه فروشی محل کار پسرش و شکستن شیشه های مغازه با درگیری و ضرب و جرح ، او را ربوده و متواری شده اند. کارآگاهان به منظور شناسایی عاملان آدم ربایی وارد عمل شده و با انجام تحقیقات میدانی و بررسی دقیق محل وقوع جرم، خودروها که ۲ دستگاه خودرو ۲۰۶ و روآ بودند شناسایی کردند.
,
 
,
در استعلام از پلاک آن ها، مالک خودرو ها شناسایی و با اجرای طرح مهار و اقدامات پلیسی گسترده حدود ساعت یک بامداد امروز خودرو روآ در یکی از بلوارهای کرج در حالی که با چهار سرنشین به سرعت در حال عبور بود مشاهده شد و تحت تعقیب کارآگاهان قرار گرفت.
,
 
,
با سرعت عمل کارآگاهان خودرو متوقف و در اقدامی غافلگیرانه  سه سرنشین آن کمتر از سه ساعت  دستگیر و فرد ربوده شده نیز که در بند ربایندگان بود رها و برای مداوای جراحاتش به بیمارستان منتقل شد. همچنین متهمان در مواجهه با دلایل و مدارک موجود، به آدم ربایی اعتراف کرده و انگیزه خود از این عمل را انتقام جویی و تسویه حساب شخصی عنوان کردند". 
,
 
,
ختم کلام ...
,
 
,
بدون شک این گفتار تنها بخشی از اقداماتی است که پلیس البرز در راستای رفاه شهروندان انجام داده و نگذاشته است قاچاقچیان، آدم رباها و محتکران در این استان نفسی راحت بکشند.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه