اخبار داغ

یادداشت وارده؛

فاصله از حرف تا عمل/ مردم منتظر تحقق قول‌های بزرگ هستند

فاصله از حرف تا عمل/ مردم منتظر تحقق قول‌های بزرگ هستند
اگر مسئول ارشد یا مدیرکل در یک روستا حضور پیدا و سخنرانی می‌کند و قول رفع مشکل روستا را می‌دهد، باید حواسش به قول‌های بزرگش باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مهدی کاظمی‌فرد فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: این روزها برخی ها خیلی خوب حرف می زنند، خوب سخنرانی می کنند، با خودم گفتم آیا من هم می توانم مثل فلانی حرف بزنم و وعده چند ماهه بدهم، امروز امتحان کردم دیدم خیلی کار راحتی است!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,

شاه بیت تمام این صحبت های بیشتر هم انتقاد از وضع موجود و حرف از امید به رفع مشکلات است و اکثرا هم انتقاد از مشکلات بیگانه و کم‌وکاستی که به گردن ترامپ دیوانه و ان‌شاءالله وعده چند ماهه آینده!

,

من دیدم خیلی راحت است و گفتم شرایط استان راضی کننده نیست و البته بهتر شده و من می خواهم بهتر کنم!

,

اوضاع اقتصادی استان قطعا بهتر می شود، راه، راه آهن، فرودگاه بهتر شده و ان‌شاءالله بهتر می شود، البته کاستی‌ها زیاد است!

,

مشکلات فراوان است! آب، کشاورزی، دامداری، صنعت، معدن، بازارچه های مرزی و ... خیلی خوب شده البته قول می‌دهم پیگیری بیشتر و رفع مشکلات و توسعه را می دهم!

,

در میان تمام این سخنرانی‌ها و وعده ها، سوالی در ذهن ایجاد می‌شود. این مسئولان عزیز چه وعده‌ هایی می‌دهند و از چه کسی انتقاد می‌کنند؟ و چه کار هایی انجام دادند که مردم از مزایای آن استفاده می‌کنند؟

,

این آقایان توجه نمی‌کنند که من خبرنگار، تو جوان، او کشاورز و صنعتگر، مسئولان کشور و استان نیستیم و داریم عملکرد آن‌ها را رصد می‌کنیم و خوب متوجه هستیم چه می‌گذرد.

,

آیا باز مسئولان مشکلات را نمی دانند و دنبال مشکلات می‌چرخند و اگر مشکلات را می‌دانند، چرا اقدام نمی‌کنند؟ چرا برای حل آن‌ها قدم برنمی‌دارند؟ چرا امروز وعده فرداها برای رفع مشکلات می‌دهند؟!

,

بسیاری از مشکلات علاوه بر لمس کردن، چند ساله از زبان گویا شما می‌شنویم باز هم می‌گوید به شرط اعتبار رفع خواهد شد؟ یا مشکل قانونی دارد باید قانون اصلاح شود؟

,

یکی از مشکلات مهم استان، حرف زدن زیاد مسئولان و جا خوش‌کردن برخی از مسئولان کوتوله است. مسئولانی که می‌دانند مشکلات و گره استان کجاست، یعنی بعد از این همه مدت و بازدید و گشت‌وگذار باهم، وقت حرف و وعده است؟ توان کار کردن ندارید یا اختیار کار به شما داده نمی‌شود؟!

,

سفر کردن و دیدن و شنیدن مشکلات کار شایسته و پسندیده‌ای است اما اگر بعد از شنیدن و گذشت زمان کار به سرانجام نرسد و در رسانه اعلام بشه، کار انجام شده موجب بدبینی به نظام و انقلاب می‌شود. حالا چه اصراری است که با دیدن و شنیدن چند باره مشکلات باید یک مسئول با این هزینه‌ها، چند بازدید تکراری یا جدید داشته باشد در صورتی بسیاری از مردم منتظر قول‌های دو سال قبل هستند. اگر مسئول ارشد یا مدیرکل در یک روستا حضور پیدا و سخنرانی می‌کند و قول رفع مشکل روستا را می‌دهد، باید حواسش به قول‌های بزرگش که گویا قرار نیست عملیاتی شود باشد.

,

تاریخ و تجربه ثابت کرده است برخی مشکلات با سفر و بازدید حل نخواهد شد. به نظر می‌آید اگر می‌خواهیم مشکلات استان حل شود در اولین گام باید مسئولان کوتوله و خسته، بازنشسته و سپس هر مسئولی وظیفه خود را بداند و با اختیار تام برای رفع مشکلات تلاش کند. سفرها جز خرج و اسراف و چهار عکس از لنز دوربین چیزی برای مردم  ندارد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه