اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرخمیر:

حضور در پویش های فضای مجازی قدس کمتر از جهاد در راه خدا نیست

حضور در پویش های فضای مجازی قدس کمتر از جهاد در راه خدا نیست
محیایی گفت:حضور در پویش های قدس شریف در فضای مجازی و حضور فعال و هدفمند جهت رسوائی ظالمان و غاصبان و مفسدان فی الارض عالم ،کمتر از جهاد فی سبیل الله در جبهه های مقاومت نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی محیائی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرخمیر در گفتگو با هرمز اظهار کرد: در زمانی که تمامی کشورهای دنیا در مورد موجودیت جعلی رژیم اسرائیل سکوت کرده یا حمایت می کردند ایران اسلامی پرچم فلسطین را در عالم به اهتزاز در آورد و این میسر نبود مگر با درایت بنیانگذار انقلاب اسلامی در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به روز جهانی قدس ، روزی که تجلی روشنی از مبارزه جهان اسلام و حق طلبی کشورهای مسلمان برای مسأله فلسطین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

حجت الاسلام محیائی با تاکیدبراینکه ما برتعهدخود برای ادامه راه شهیدحاج قاسم سلیمانی تا نابودی کامل رژیم غاصب پایبندبوده افزود: باید توجه داشت عزّت و افتخار اسلام در احیای همین آرمان هاست و این امر از نبی اکرم اسلام(ص) به ما رسیده است که فرمودند: اگر انسانی( و نه تنها مسلمانی) در جایی از عالم ندای مظلومیت بلند کرده وکمک بخواهد و مسلمین بشنوند و به فریاد او رسیدندگی نکنند، مسلمان نیستند.

,

وی با اشاره به اینکه تمام توطئه ها ونقشه های شوم دشمن برای شکست اراده ملت مسلمانان فلسطین نقش برآب شده ادامه داد :آنچه که امروز شاهد آن هستیم وادادگی و مستأصل شدن صهیونیست های کودک کش و جنایتکار و حامیان آنها همچون آمریکا و سعودی ها است و این شرائط نوید پیروزی حق بر باطل را می دهد و امید این می رود که عمر غده سرطانی اسرائیل به کمتر از۲۵ سالِ وعده ی رهبری معظم انقلاب امام خامنه ای (مدظله) برسد.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرخمیر با بیان اینکه وظیفه ی همه ی مسلمین ایجاب می کند که برای نابودی این رژیم غاصب و برچیدن بساط ظلم هم‌پیمانان آنها تلاش کنیم تصریح کرد: در شرائط کرونائی که امروز با آن مواجهیم و عدم امکان برگزاری راهپیمائی روز جهانی قدس درکشور باید تمامی اقشار جامعه اسلامی اعم از مسئولین ، طلبه ، دانشجو و بسیجیان با حضوری فعال در عرصه جهاد فضای مجازی ، از این ابزاری که اکنون در دست صهیونیست هاست بر علیه خودشان بکار بگیریم و بهره برداری لازم را داشته باشیم.

,

وی خاطر نشان کرد: حضور در پویش های قدس شریف در فضای مجازی و حضور فعال و هدفمند جهت رسوائی ظالمان و غاصبان و مفسدان فی الارض عالم ،کمتر از جهاد فی سبیل الله در جبهه های مقاومت نیست.

,

حجت الاسلام والمسلمین محیائی با تاکید براینکه گاهی هجمه ی زیادی از پیام های حق طلبی و مبارزه با ظلم این طواغیت، لرزه بر اندام سران و مجریان طرح های شوم معامله های قرن می اندازد گفت: ما مردم مسلمان و همیشه حامی مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف با اعلام انزجار وبرائت از تمامی ظالمان عالم و درصدر آنها اسرائیل غاصب و حامیان قسم خورده ی آنها آمریکا ، آل سعود و اروپائیان واداده، به مردم آزاده عالم این پیام را ارسال می کنیم که تا نابودی این غده ی سرطانی و نا امیدی هم پیمانانشان ، لحظه ای از مقاومت خویش عقب نخواهیم نشست و در مبارزه با این لکه های ننگِ در عالم، ثابت قدم خواهیم بود؛ به حول قوه الهی. ان شاءالله.

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه