اخبار داغ

تحلیلگر سیاسی هرمزگان:

جلوه گری اقتصاد مقاومتی در مچ اندازی ایران و‌‌ آمریکا

جلوه گری اقتصاد مقاومتی در مچ اندازی ایران و‌‌ آمریکا
بیژنی گفت: اعزام پنج نفتکش ایرانی به سمت ونزوئلا جدا از اهمیت اقتصادی و حواشی سیاسی آن، به عنوان یک نمونه عینی و الگوی بسیار موفق در باب اقتصاد مقاومتی معرفی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد بیژنی تحلیلگر مسائل سیاسی هرمزگان در گفتگو با هرمز اظهار کرد: اعزام پنج نفتکش ایرانی به سمت ونزوئلا جدا از اهمیت اقتصادی و حواشی سیاسی آن، به عنوان یک نمونه عینی و الگوی بسیار موفق در باب اقتصاد مقاومتی معرفی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

تحلیلگرسیاسی هرمزگان افزود: جمهوری اسلامی ایران با این اقدام نشان داد علی‌رغم تحریم‌ های سنگین، منابع و ظرفیت های فراوانی برای چرخش اقتصاد وجود دارد.

,

بیژنی با بیان اینکه فرآورده های نفتی جایگزین صادرات نفت خام شد ادامه داد: این یعنی صدور کالا با ارزش افزوده، و ایران در این تبادل اقتصادی، فرآورده های خود را با یک کالای بسیار با ارزش تر از دلار یعنی طلا مبادله کرد.

,

وی تصریح کرد:در دوره ی جنگ اراده ها جمهوری اسلامی ایران با این اقدام ابتکاری و بن بست شکنی، اراده خود را بر نظام سلطه دیکته، و ثابت کرد که شکستن سلطه و آقایی دلار افسانه نیست.

,

تحلیلگر سیاسی هرمزگان خاطرنشان کرد: توانمندی های راهبردی کشور در حوزه دفاعی، نه تنها هزینه افزا نیست بلکه حامی و پیشران اقتصاد کشور است و می‌تواند سرمایه با ارزشی در عرصه اقتصاد تولید کند.

,

انتهای پیام/پ

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه