اخبار داغ

از سوی امام جمعه موقت اصفهان تشریح شد:

حرکت روز قدس خاموش شدنی نیست/ صهیونیست ها آخرین نفس های خود را می کشند

حرکت روز قدس خاموش شدنی نیست/ صهیونیست ها آخرین نفس های خود را می کشند
حجت الاسلام محمد تقی رهبر گفت: نهضت جهانی اسلام نقشه های استکبار را نقشه بر آب کرده است؛ صهیونیست ها آخرین نفس های خود را می کشند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد تقی رهبر در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز با بیان اینکه مسلمانان توجه به قدس داردد و این مسئله مهم را هیچ گاه فراموش نمی کنند، اظهار کرد: همه دنیا می دانند که اگر روز قدس راهیپمایی نمی کنیم به خاطر مسئله کروناست، مسئله روز قدس برای مسلمانان بیشتر از گذشته اهمیت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

امام جمعه موقت اصفهان گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا راهیپمایی برگزار نمی شود اما محکوم کردن جنایت های اسرائیل، معامله غیرقانونی قرن و دفاع از مردم مظلوم فلسطین ادامه دارد.

,

وی افزود: فضای مجازی بستر بسیار مهمی است که باید از این بستر مهم برای روز جهانی قدس نهایت استفاده را کرد، حرکت روز قدس خاموش شدنی نیست.

,

حجت الاسلام رهبر با توضیح اینکه حضرت امام راحل(ره) فرمودند که روز قدس، روز اسلام است و تنها محدود به خاورمیانه نیست بلکه حرف جهان اسلام به شمار می رود، بیان کرد: جمعیت مسلمانان جهان بیش از یک میلیارد است که ان ها بر روی مسئله فلسطین و قدس حرف دارند.

,

وی اضافه کرد: برخی از خود فروخته ها مانند رژیم سعودی در مقابل با این جنایت ها سکوت می کنند، جهان اسلام از مردم فلسطین دفاع و جنایات معامله قرن را بر ملا می کنند.

,

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: روز قدس امسال وضعیت ویژه ای دارد، استکبار جهانی، داعش را در خاورمیانه آورد که اسرئیل بزرگ را در منطقه ایجاد کند، اما خوشبختانه نقشه های آن ها با مقاومت و رشادت های مدافعان حرم نقش بر آب شد.

,

وی اضافه کرد: با این حرکت های جهادی بر نابود کرن داعش هشدار به اسرئیل است که آن ها در این منطقه دیگر جایی ندارند.

,

حجت الاسلام رهبر با بیان اینکه شهید سردار سلیمانی با جمع کردن مجاهدان نگذاشت که توطئه امریکایی-عبری- عبری به نتیجه برسد، خاطر نشان کرد: خون های شهدای مقاومت پایدار است و تا زمان حذف رژیم صهیونیستی از منطقه می جوشد.

,

وی اظهار کرد: نهضت جهانی اسلام نقشه های استکبار را نقشه بر آب کرده است؛ صهیونیست ها آخرین نفس های خود را می کشند و آروزی امت مسلمان نابودی این رژیم جنایتکار است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه