اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

قدس را خدا آزاد خواهد کرد

قدس را خدا آزاد خواهد کرد
حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: روز قدس نماد صف بندی جبهه حق علیه باطل بوده و همانگونه که در آزادی سازی خرمشهر دشمن به زانو در آمد اسرائیل نیز 25 سال آینده را نمی‌بیند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اهمیت روز قدس برای مردم ایران، مومنین و مسلمانان و آزادی خواه جهان و مبارزان با ظلم و ظالم پوشیده نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی افزود: روز جهانی قدس یکی از برجسته‌ترین، راهبردی‌ترین و ماندگارترین فعالیت‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) محسوب می‌شود.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: روز قدس نماد صف بندی جبهه حق علیه باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنجدیده فلسطین است که دفاع از حقوق این مردم گرامیداشت این یوم‌الله را برجسته می‌کند.
,
 
,
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: روز قدس روز ایران و مردم فلسطین نبوده و روز جهان اسلام است و به همین مناسبت آخرین جمعه ماه رمضان خیل کثیری از آزادی خواهان و ظلم ستیزان جهان تجمعاتی را برگزار می‌کنند که در ایران به صورت راهپیمایی برگزار می‌شود.
,
 
,
حجت‌الاسلام ناصر گفت: این راهپیمایی به صورت باشکوه دارای پیام و شعارهای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار ار جنایت‌ها و ظلم رژیم جعلی و غده سرطانی اسرائیل است.
,
 
,
وی با بیان اینکه مسجد الاقصی به عنوان قبله اول مسلمین جهان دارای اهمیت است، افزود: همه کشورهای مسلمان نسبت به این قضیه اهتمام بیشتری داشته و از سال 58 تا کنون همه ساله به عظمت این روز افزوده می‌شود.
,
 
,
این مسئول تصریح کرد: مردم فلسطین با این برگزاری روز قدس احساس آزادی‌ اجتماعی و معنوی کرده و به آزاد سازی قدس شریف دلگرم می‌شوند.
,
 
,
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: با ادامه مقاومت و به فرموده مقام معظم رهبری کسب نیروی معنوی باعث خواهد شد در سال‌های آینده نزدیک ریشه این غده سرطانی کشیده شود.
,
 
,
وی با اشاره به تقارن روز قدس با سوم خرداد به عنوان سالروز آزاد سازی خرمشهر، گفت: همانگونه که در آزاد سازی خرمشهر اجازه ندادیم دشمن پیشروی کند، برای آزاد سازی قدس شریف هم ملت‌های آزادی خواه جهان تلاش کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه