اخبار داغ

رزمنده عملیات بیت المقدس:

آزادسازی قدس شریف، تداعی کننده فتح خرمشهر است/ آرمان آزادی قدس آرمانی جهانی است

آزادسازی قدس شریف، تداعی کننده فتح خرمشهر است/ آرمان آزادی قدس آرمانی جهانی است
یعقوبی فر رزمنده عملیات بیت المقدس با اشاره به همزمانی روز قدس امسال با ایام عملیات آزادسازی خرمشهر گفت: این موضوع یک نوید مهمی می تواند باشد و آن این است که همانگونه که خرمشهر را خدا آزاد کرد قطعا به فصل الهی آزادی قدس هم به زودی رقم خواهد خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل یعقوبی فر از رزمندگان عملیات بیت المقدس در گفتگو با دیارآفتاب؛ با بیان این مطلب که خرمشهر با اتکال به قدرت الهی آزاد شد، گفت: خرمشهر با اتکال به قدرت الهی، پشتیبانی نیروی ایمان، صداقت و اخلاص رزمندگان، اعتقاد راسخ به یدالله فوق ایدیهم میسر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

 یعقوبی اظهار کرد: عملیات بیت المقدس نشان داد هیچ قدرتی در برابر قدرت خداوند نمی تواند ایستادگی کند و در واقع قدرت انقلاب اسلامی را در برابر قدرت های پوشالی و مادی به طور عملیاتی نشان داد.

,

رزمنده عملیات بیت المقدس، با بیان این مطلب که راه قدس از کربلا می گذرد، افزود: مسیر سعادت همان راه امام حسین (ع) و خط سرخ شهادت است که ذوب شدن در ولایت اهل بیت(ع)، منتظر واقعی امام زمان(عج)، یاوری نایبش، گوش به ندای رهبری می تواند دستیابی به این مسیر را تسهیل کند.

,

وی ادامه داد: آن چیزی که امروز در مسیر ما قرار دارد آزادی قدس شریف است که امروز به برکت تفکر امام خمینی(ره) روز قدس این ماجرا را نزدیک تر کرده است.

,

رزمنده عملیات بیت المقدس با اشاره به همزمانی روز قدس امسال با ایام عملیات آزادسازی خرمشهر بیان کرد: این موضوع یک نوید مهمی می تواند باشد و آن این است که همانگونه که خرمشهر را خدا آزاد کرد قطعا به فصل الهی آزادی قدس هم به زودی رقم خواهد خورد و این نیازمند پیروی از مکتب امام خمینی(ره) که همان مکتب عاشورا است، می باشد.

,

یعقوبی با اشاره به طرحهای ناکام اسرائیل درباره قدس و فلسطین اضافه کرد: خواب اسراییل از نیل تا فرات است که برای تحقق این خواسته اش دست به هرگونه جنایتی می زند.

,

وی خاطر نشان کرد: تا زمانی که این غده سرطانی از روی کره خاکی حذف نشود مبارزه ادامه دارد و جهان اسلام برای آزادی قدس شریف لحظه ای از پا نمی نشینند چرا که آرمان آزادی قدس آرمانی جهانی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه