اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار:

روز قدس امسال، با شهادت سید الشهدای جبهه مقاوت رنگ و بوی دیگری گرفته است

روز قدس امسال، با شهادت سید الشهدای جبهه مقاوت رنگ و بوی دیگری گرفته است
فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار گفت: روح مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت در فرا رسیدن آنروزی که فروپاشی کامل رژیم صهیونیستی را شاهد باشیم، کمک فزایندی خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رضا نامور فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار به مناسبت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با گرامیداشت روز جهانی قدس، در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛  گفت: روز قدس به فرموده حضرت امام (ره)روز اسلام است، و امسال روز قدس با توجه به شرایط پیجیده جهانی و بالاخص و به ویژه شهادت سید الشهدای جبهه مقاوت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی رنگ و بوی دیگیری گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,


وی در ادامه و تکمیل این مطلب، افزود: روح مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت در فرا رسیدن آنروزی که ما فروپاشی کامل رژیم صهیونیستی را شاهد باشیم، کمک فزاینده ای خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار در ادامه اظهار داشت: امسال حضور گسترده همه دغدغه مندان در فضای اجتماعی و حقیقی کشورهای اسلامی ما شاهد ظهور و تبلور ویژه ای در بحث مبارزه با رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

نامور در ادامه یادآور شد: با توجه به رصد اخبار وضعیتی که امروز در سرزمین های اشغالی و بین دولتمردان رژیم صهیونیست مشاهده می شود، حاکی از این است، این رژیم به روزهای پایانی عمر نکبت بار خود نزدیک می شود باشد روزی که انشالله با رزمندگان، دغدغه مندگان ،مجاهدان فی سبیل الله در چنین روز جمعه ای  در مسجد القسی نماز به پا داریم. 

وی همچنین با توجه به قرار گرفتن در آستانه سوم خرداد آزاد سازی خرمشهر با گرامیداشت این روز، گفت: سوم خرداد با عملیات بیت المقدس یکی از بزگترین افتخارات رزمندگان اسلام که درطول 8 سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی با 23 روز نبرد شبانه روزی را رقم زدند.

وی در رابطه با عظمت این روز گفت: فتح خرمشهر باعث شد تا قدرت های استعماری و استکباری در راس آنها آمریکای جنایتکار حساب کار خود را بکنند، و آن زمان اگر در موضع حمله بودند از آن زمان به بعد در لاک دفاع قرار بگیرند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه