اخبار داغ

رزمنده عملیات بیت المقدس:

ادامه مسیر خرمشهر آزادی قدس شریف است

ادامه مسیر خرمشهر آزادی قدس شریف است
وفایی از رزمندگان عملیات بیت المقدس با بیان اینکه امروز ادامه مسیر خرمشهر آزادی قدس شریف است،گفت: رزمندگان اسلام در آزادی خرمشهر به تکلیف خود عمل کردند و توانستند با تکیه بر اراده خداوند متعال مانع پیشروی دشمنان شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید وفایی؛ رزمنده عملیات بیت المقدس و پژوهشگر دفاع مقدس در گفتگو با دیارآفتاب؛ با اشاره به اینکه امروز بیش از سه دهه است که از زمان فتح خرمشهر می گذرد،گفت: فتح خرمشهر هنوز ابعاد بسیار زیادی دارد که ناگفته مانده و امروز نیاز است این ابعاد برای جوانان بازگو شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: ابتکار ما امروز باید این باشد فتح خرمشهر را به شکل هنرمندانه برای جوانان بازگو کنیم تا بتوانیم مسیر فتح خرمشهر را ادامه دهیم.

,

وفایی با بیان اینکه امروز ادامه مسیر خرمشهر آزادی قدس شریف است،گفت: رزمندگان اسلام در آزادی خرمشهر به تکلیف خود عمل کردند و توانستند با تکیه بر اراده خداوند متعال مانع پیشروی دشمنان شوند.

,

رزمنده عملیات بیت المقدس افزود: امروز تکلیف ما این است با تکیه بر خدای خرمشهر قدس شریف را از چنگال دشمنان استعماری و استکباری نجات دهیم.

,

وی با بیان اینکه همانگونه که قدرت های پوشالی نتوانست مانع پیشروی تحقق اراده خداوند شود امروز هم قدرت های مادی نمی توانند جلوی پیشروی جریان مقاومت را بگیرند،گفت: آزادی قدس شریف از آرمان های بزرگ حضرت امام(ره) است و این قطعا به تحقق خواهد رسید.

,

وفایی مناسبت های سوم خرداد و فتح خرمشهر را چراغ را آینده ملت ایران دانست و گفت: در عملیات بیت المقدس کلید ها و کدهایی استفاده شد که یکی از آنها استفاده از ظرفیت داخلی و تکیه بر توان نیروهای خودی بود و امروز اگر می خواهیم از پس مسائل و مشکلاتی که جامعه با آن مواجه شده بر بیاییم باید از کلیدها و کدهای عملیات بیت المقدس استفاده کنیم.

,

رزمنده عملیات بیت المقدس در پایان خاطر نشان کرد: یکی دیگر از کلیدهای که امروز می تواند برای آزادی قدس شریف موثر باشد وحدت و همبستگی ملی است که باید در بین جوامع اسلامی ایجاد شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه