اخبار داغ

نماینده منتخب مردم ایجرود و ماهنشان در مجلس:

روز قدس به نماد وحدت مسلمین جهان تبدیل شده است

روز قدس به نماد وحدت مسلمین جهان تبدیل شده است
خاتمی، نماینده منتخب مردم ایجرود و ماهنشان در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه ملت ایران روز قدس را امسال متفاوت‌تر گرامی می‌دارند گفت: امسال ایرانی‌ها با برنامه‌های مختلف حقانیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان می‌رسانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مرتضی خاتمی در گفت‌‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اهمیت روز قدس اظهار کرد : اهمیت روز قدس امروز از هر زمان دیگری برای مردم دنیا روشن‌تر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید بر اینکه روز قدس امروزه به نماد وحدت مسلمین جهان تبدیل شده است تصریح کرد : دل مردمان غیر مسلمان نیز از اشغالگری رژیم صهیونیستی و جنایت‌هایی که علیه مردم بیگناه فلسطین انجام می‌دهند به درد آمده است.

,

نماینده شهرستانهای ماهنشان و ایجرود و دهستانهای بوغداکندی و قلتوق در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان این نکته که جنایت‌های رژیم صهیونیستی برای همه ملت‌های جهان روشن است افزود : مسلمانان در این روز با تمام وجود جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند و آزادی قدس را فریاد می‌زنند.

,

وی با تاکید بر اینکه سالهای اخیر مسلمانان و حتی ملل غیرمسلمان نیز در روز قدس برای محکومیت رژیم غاصب اسرائیل به صحنه آمده اند عنوان کرد : امسال هم با توجه به شرایط بیماری کرونا گرامیداشت این روز به روش‌های مختلف و به صور متنوع محازی و رسانه‌ای انجام می‌شود.

,

خاتمی با تاکید بر اینکه روز قدس زنگ خطری برای موجودیت رژیم صهیونیستی و حامیان آنها است افزود : امروز جهان شاهد جنایات گسترده ضد بشری از سوی رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌گناه فلسطین است.

,

وی با اشاره به اینکه برگزار نشدن راهپیمایی روز قدس به معنای این نیست که مردم ما از اعلام انزجار علیه اسراییل دست می‌کشند افزود: ملت ایران امسال با اجرای برنامه‌های مختلف در رسانه‌ها و فضای مجازی حقانیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان می‌رسانند.

,

خاتمی در ادامه با اشاره به موضوع بیماری کرونا و نحوه مقابله با این بیماری تا ریشه کنی آن در جامعه افزود: در حال حاضر از مرحله کنترل بیماری کرونا عبور کرده ایم و در مرحله مهار آن هستیم و باید همزمان با بازگشائی کسب و کار ها و مجامع مختلف اقتصادی و اجتماعی، کماکان جانب احتیاط را حفظ و اصول بهداشتی خود و دیگر مراقبتی را مؤکدا رعایت کنیم.

,

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس دهم با تاکید براینکه در حال حاضر با توجه به اینکه ترددها افزایش یافته و حضور افراد در مجامع نیز بیشتر شده احتمال افزایش شیوع بیماری وجود دارد بیان کرد : در برخی از استانها به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی شاهد افزایش تعداد مبتلایان هستیم.

,

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه بازگشایی‌ خیلی از مراکز اتفاق افتاده و این موضوع نیازمند رعایت همزمان موارد بهداشتی است خاطر نشان کرد: مردم عزیز همچنانکه با همکاری خود نقش اول را در مهار ویروس کرونا داشته اند، بعد از این نیز تا ریشه کنی بیماری قطعا همکاری و رعایت خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه