اخبار داغ

فرمانده سپاه البرز؛

سیل خیزش مسلمانان برای آزادی قدس، اسرائیل را با خود خواهد برد

سیل خیزش مسلمانان برای آزادی قدس، اسرائیل را با خود خواهد برد
سردار سید یوسف مولایی گفت: درگیری های رژیم صهیونیستی با حماس، حزب الله و لبنان علاوه بر شکست های متعدد، قدرت پوشالی آنها را نشان داد در حالی که پیش از آن تصور می کردند می توانند با اتکا به انگلیس، آمریکا، فرانسه، آلمان و دیگر کشورها هر اقدامی در منطقه انجام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده سپاه البرز همزمان با روز جهانی قدس، بیداری مسلمانان را یکی از نشانه های نابودی اسرائیل در آینده ای نزدیک دانست و در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: متاسفانه در سال های گذشته حتی قدرت فکر کردن در کشورهای اسلامی وجود نداشت اما امروز خوشبختانه هوشیارانه و هدفمند در راستای آزادی قدس حرکت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
سردار سید یوسف مولایی افزود: آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و حکام برخی کشورها با ایجاد مانع و سنگ اندازی درصدد عدم تحقق نابودی اسرائیل هستند اما حرکت مسلمانان برای رسیدنِ فلسطین به آزادی توفنده شده است زیرا امروز ملت ها خواستار به ثمر رسیدن این موضوع هستند.
,
 
,
وی اظهار داشت: در سال های گذشته برخی دولت ها به جنگ با رژیم صهیونیستی برخاستند و به سازش رسیدند اما با توجه به شرایط کنونی، ملت های مسلمان با اقدامات دولتشان مخالف بوده و در صدد آزادی قدس هستند، یکی دیگر از مصادیق نابودی اسرائیل در آینده نزدیک، مشکلات و چالش های داخلی آنهاست که در مسائل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی و امنیتی نمود پیدا کرده است.
,
 
,
سردار مولایی تصریح کرد: 40 سال پیش اسرائیل به دنبال این بود که در قالب نیل تا فرات مرزها را در بنوردد اما امروز ساخت دیوارهای 10 متری و صرف هزینه های گزاف نشان می دهد رژیم صهیونیستی از رسیدن به اهداف خود عاجز است و این به معنای عدول از اصول اولیه و تضعیف تمامی ارکان آنها خواهد بود.
,
 
,
وی گفت: درگیری های رژیم صهیونیستی با حماس، حزب الله و لبنان علاوه بر شکست های متعدد، قدرت پوشالی آنها را نشان داد در حالی که پیش از آن تصور می کردند می توانند با اتکا به انگلیس، آمریکا، فرانسه، آلمان و دیگر کشورها هر اقدامی در منطقه انجام دهند.
,
 
,
سردار مولایی افزود: سخنان رهبر معظم انقلاب مبتنی بر دانش و تجربه ارزشمندی است، خرمشهر زمانی توسط رزمندگان آزاد شد که دشمن تصوری از این اقدام نداشت و صدام گفته بود اگر ایران خرمشهر را آزاد کند کلید بصره را تحویل می دهم. خرشمهر در محاصره چندین لشگر بود اما ایرانی ها 19 هزار عراقی را اسیر کردند.
,
 
,
وی اظهار داشت: اگر چه قدرت ایران نسبت به دشمن پائین تر بود اما دژ مستحکم نیرویهای بعثی را فروریخت و خرمشهر را آزاد کرد، با توجه به فرموده امام (ره) مبنی بر اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد قطعا امروز هم خداوند متعال زمینه آزادی قدس شریف را فراهم خواهند کرد.
,
 
,
سردار مولایی تصریح کرد: دشمن مردم ایران را آواره کرد و با شهادت ایرانی ها خرمشهر را به تصرف خود درآورد و امروز هم رژیم غاصب صهیونیستی این اقدامات جنایتکارانه را علیه فلسطین انجام داده است لذا با توجه به اینکه مردم ما با اتکا به خود به جای قدرت های بزرگ، توانستند خرمشهر را آزاد کنند، قدس هم می تواند آزاد شود.
,
 
,
فرمانده سپاه البرز در خاتمه با اشاره به اینکه خون بهای شهادت سردار سلیمانی آزادی فدس شریف است، خاطر نشان داشت: ایشان یک مسئول تمام عیار، فرمانده در صحنه و سازمان دهنده حرکت های بزرگ اسلامی در خاورمیانه بود و هدفشان از بین بردن اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی بود لذا اگر چه امروز در میان ما نیستند اما قابلیت های فراوانی را برای کشورهای اسلامی فراهم کرده اند که زمینه ساز حل مسئله فلسطین خواهد بود.
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه