اخبار داغ

امام‌جمعه خرو:

مبارزه برای فلسطین جهاد فی سبیل الله است

مبارزه برای فلسطین جهاد فی سبیل الله است
امام‌جمعه خرو گفت: سیاست اسرائیل و استکبار کشاندن جنگ‌ها به پشت مرزهای این کشور است و این سیاست را امروز می‌بینیم که هدفش مشغولی جنبش‌های اسلامی و ایجاد فرصت برای تحول در این رژیم منحوس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمد برزو، امام‌جمعه خرو در گفت‌وگو با صبح توس در رابطه به‌روز قدس گفت: روز جهانی قدس یکی از بزرگ‌ترین ابتکارات امام خمینی (ره) بود که هر ساله از زمان اعلام این مطلب در کشور ما و بسیاری از کشورهای دنیا این روز را گرامی می‌داشتند اما امسال به دلیل شیوع کرونا نوع دیگری روز قدس را گرامی داشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: در سخنرانی رهبر انقلاب به نکات بسیار مهمی اشاره شد، به فراموشی نسپردن فلسطین شاید نکته اول صحبت‌های ایشان بود و تأکید کردند که هیچ جنایتی با این حجم و شدت در طول تاریخ معاصر وجود نداشته است و نحوه شکل‌گیری این رژیم را برای جوانان شرح دادند.

,

برزو افزود: پیروزی انقلاب نقطه عطف اتفاق‌های فلسطین است و مبارزه برای فلسطین جهاد فی سبیل الله است و آزادسازی فلسطین از بحر تا نحل هدف است و باید مواظب باشیم که از دولت‌های غربی و مجامع به‌اصطلاح جهانی پرهیز کرد.

,

وی افزود: سیاست اسرائیل و استکبار کشاندن جنگ‌ها به پشت مرزهای این کشور است و این سیاست را امروز می‌بینیم که هدفش مشغولی جنبش‌های اسلامی و ایجاد فرصت برای تحول در این رژیم منحوس است.

,

امام جمعه خرو افزود: باید مواظب عادی شدن روابط برخی کشورها با این رژیم کودک کش باشیم و رهبر انقلاب تمثیل زیبایی بیان فرمودند و این رژیم را با کرونا مقایسه کردند.

,

وی خاطرنشان کرد: تداوم مبارزه و سامان بخشیدن به نیروهای فلسطین هدف بعدی است که ما به آن‌ها کمک کردیم و موازنه قدرت را در سرزمین‌های اشغالی به هم زدیم و امروز جوانان حزب‌الله دست پیروز هستند و راه‌حل نهایی و تنها راه‌حل را همه‌پرسی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه