اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور:

آمریکا مدافع همیشگی جنایت‌های اسرائیل بوده است

آمریکا مدافع همیشگی جنایت‌های اسرائیل بوده است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور گفت: آمریکا مدافع همیشگی جنایت‌های اسرائیل بوده است و بیش از 60 بیانیه در سازمان ملل به نفع فلسطین صادرشده است که آمریکا همه آن‌ها را نادیده گرفته است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی‌رضا جوانشیری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور در گفت‌وگو با صبح توس در رابطه با روز قدس گفت: دشمنان اسلام درصدد هستند که مسئله قدس و فلسطین را از ذهن ملت‌های مسلمان پاک کنند اما مسلمانان هوشمند و غیور اجازه چنین کاری را نخواهند داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: رهبر انقلاب خیلی صریح و روشن فرمودند که هدف مبارزه با اسرائیل، آزادسازی فلسطین از بحر تا نحل است و حوزه وزارت امور خارجه باید مواظب باشد تا از مبارزه حلال و مشروع استفاده کنند ولی از دولت‌های غربی و مجامع دروغ‌گو خودداری کنند و لذا نباید این خطا فاحش را انجام داد.

,

وی بیان داشت: دشمن به دنبال نفوذ به پشت جبهه مقاومت است و نباید مسئله قدس و فلسطین را به یک کشور عربی خلاصه کنیم و این محدود کردن خطایی فاحش است.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور خاطرنشان کرد: این جمله رهبر انقلاب که اسرائیل مانند کرونا واقعیتی مهلک است و باید هر دو از بین برود بسیار زیبا بود و بسیار مستدل این سخن برخی روشنفکرنماها را نقد کرد.

,

جوانشیری عنوان داشت: دعوت از گروه‌های جهادی به وحدت و گسترش عرصه مقاومت از مهم‌ترین بخش صحبت‌های رهبر انقلاب بود، یکی از کشورهای اروپایی جدیداً موضعی درباره حزب‌الله لبنان داشتند و باید به یاد داشته باشیم که تاریخ این کشورها مملو از نقض حقوق بشر و آدم کشی است و خودشان متهم و جنایت‌کار است.

,

وی افزود: حزب‌الله برخواسته از همت یک کشور غیور است که هدفش دفاع از حیثیت و مرزهای خودش است و تروریست آمریکا و اسرائیل است.

,

جوانشیری افزود: تکلیف و سرونوشت فلسطین باید به دست صاحبان اصلی باشد و اسرائیل باید برود چون وجود او غیر مشروع و غیرقانونی است و باید دانست که آمریکا مدافع همیشگی جنایت‌های اسرائیل بوده است و بیش از 60 بیانیه در سازمان ملل به نفع فلسطین صادرشده است که آمریکا همه آن‌ها را نادیده گرفته است و به دنبال طرح خائنانه معامله قرن هستند که امت اسلام و کشورهای اسلامی متوجه باشند.

,

وی در پایان تصریح کرد: اگر امسال توفیق نداشتیم که در خیابان انزجار خودمان را نشان دهیم ولی صحبت‌های رهبر انقلاب این خلأ را پر کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه