اخبار داغ

کارشناس مسائل خاورمیانه؛

کلید پروژه بسط سرزمینی اسرائیل در قفل مقاومت فلسطین شکست

کلید پروژه بسط سرزمینی اسرائیل در قفل مقاومت فلسطین شکست
اصغر زارعی گفت: اسرائیل تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی از مصونیت و قدرت شکست ناپذیری برخوردار بود اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری جریان مقاومت در سرزمین های اشغالی و پیرامون آن، اسرائیل روز به روز عقب نشینی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، یک کارشناس مسائل خاورمیانه درباره موضوع تلاشی اسرائیل و محو آن که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کردند، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: رژیم جعلی صهیونیستی با اقدامات سخت، درگیری ها و بحران هایی که ایجاد می کند تهدیدهایی را از ناحیه مقاومت نسبت به خود شکل داده است  لذا این روند، اسرائیل را با یک بحران امنیتی شدید مواجه خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
اصغر زارعی با اشاره به اینکه زیرساخت های حاکمیتی اسرائیل به تدریج متلاشی می شود، افزود: رویاویی های سخت و جنگ در منطقه یکی از مظاهر نابودی رژیم صهیونیستی است زیرا ذات آن  بر خشونت و ترور نهادینه شده و همین مسئله می تواند ابعاد خشونت و درگیری ها را که از ناحیه این رژیم دنبال می شود به سطحی ارتقا دهد که موجب از بین رفتن آن در برابر قدرت نیروهای منطقه باشد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه نشانه های قدرت محور مقاومت را طی سال های اخیر در منطقه شاهد بوده ایم، اظهار داشت: اسرائیل تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی از مصونیت و قدرت شکست ناپذیری برخوردار بود و در سه جنگی که آنها داشتند این افسانه شکست ناپذیری رقم خورد  اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری جریان مقاومت در سرزمین های اشغالی و پیرامون آن، اسرائیل روز به روز عقب نشینی کند.
,
 
,
زارعی تصریح کرد: تحمیل چندین شکست سخت و غیر قابل انتظار از ناحیه مقاومت و نیروهای حزب الله در اراضی اشغالی و حمله به لبنان باعث شد اسرائیل احساس کند نمی تواند به لحاظ سخت افزاری از امنیت خود دفاع کند لذا یقینا می توان گفت پروژه بسط سرزمینی که آرمان رژیم صهیونیستی بود امروز کاملا از بین رفته است.
,
 
,
وی گفت: امروز اسرائیلی که به دنبال توسعه خود بود، ناچار شده است برای تامین امنیت خود اقدام به دیوار کشی در جغرافیای اشغالی خود کند و این روند نشان می دهد که این رزیم به لحاظ سخت افزاری دچار بحران امنیتی شده و نویدی برای فروپاشی آن خواهد بود زیرا در بدنه حاکمیتی اسرائیل افراد فاسدی حضور دارند که اقدامات ماجراجویانه آنها می تواند سرعت اضمحلال آنها را بیشتر کند.
,
 
,
زارعی افزود: رهبر معظم انقلاب همواره فرموده اند ما دشمنی با ملت یهود نداریم و هدف ما از بیان محو اسرائیل، شکل گیری شرایطی در سرزمین های اشغالی به لحاظ نرم افزاری و گفتمانی است که موجب می شود یهودیان، عرب فلسطینی و مسلمان در بستری دموکراتیک برای برگزاری انتخابات اقدام و حکومت خود را در سرزمین مادری شان انتخاب کنند، البته این مهم در آینده ای نزدیک محقق خواهد شد.
,
 
,
وی اظهار داشت:  شکل گیری دولت فلسطین به عنوان یک دولت آرمانی موجب بازگشت آوارگان به سرزمین های اشغالی، نمایش اراده مقاومت و تجمیع ملت ها و قومیت ها اعم از یهودی، مسیحی و فلسطینی در یک منطقه خواهد شد زیرا بخش اعظمی از یهودیانی که امروز در سرزمین های اشغالی ساکن هستند مهاجرین آفریقا، سیاه پوستان و اهالی اروپای شرقی بوده و صاحب وطن نیستند اما تحت فشار و لابی صهیونیستی قرار دارند و از حکومت حاکمان فاسد ناخشنود هستند.
,
 
,
کارشناس مسائل خاورمیانه در خاتمه خاطر نشان داشت: سران رژیم صهیونیستی نمی توانند در برابر اراده و خواست آزادی خواهان مقاومت کنند.
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه