اخبار داغ

تحلیل‌گر مسائل سیاسی:

«شهید سلیمانی» در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی بود

«شهید سلیمانی» در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی بود
مرتضی شیخی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی نقش بزرگ و مهمی در زنده نگه داشتن روز قدس و آرمان فلسطین و همچنین تقویت مقاومت فلسطین داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مرتضی شیخی در گفت و گو با سفیرافلاک در رابطه با روز جهانی قدس اظهارداشت: اقدام انقلابی، راهبردی و حکیمانه بت شکن دوران، معمار کبیر انقلاب در نام گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان یکی از زمینه های مهم و تاثیر گذار در جهان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,


وی افزود: خارج کردن مسئله فلسطین از محدوده جغرافیایی سرزمین های اشغالی و تبدیل آن به یک مسئله و دغدغه مهم منطقه ای و بین المللی، بیش از هر زمان دیگری نظام سلطه و صهیونیسم به ویژه رژیم پلید حاکم برایالات متحده امریکا و پادوهای منطقه ای مرتجع عرب را نگران و هراسناک کرده است.


کارشناس مسائل سیاسی گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی در عرصه تحولات سیاسی قرن حاضر باتقویت روح استکبار ستیزی در میان مستضعفان جهان از جمله مردم ستم دیده فلسطین برای مبارزه و رهایی از چنگال استکبار نشاطی تازه پدید آورده است و آرمان قدس را می توان یکی از اهداف جهانی اش نامید.


شیخی عنوان کرد: انتخاب روز قدس از سوی امید مستضعفان جهان نشان داد که انقلاب اسلامی فراتر از خاک ایران جهت دفاع از مظلومان می اندیشد.

,
,
,
,
,
,
,
,

 
وی با تاکید براینکه روز جهانی قدس مقدمه ای برای شکل گیری یک کوشش فراگیر و انسانی برای رهایی از این شر مطلق است، گفت: امسال روز جهانی قدس با تلاش های مثلث شوم عربی، غربی، صهیونیسم برای پیگیری طرح ننگین معامله قرن و در کنار آن الحاق گردنه باختری به سرزمین های اشغالی مقارن است و با استفاده از فرصت ناشی از همه گیری ویروس کرونا و حمایت استکبار آمریکای جنایتکار ودر سایه انفعال، سکوت و حمایت رژیم های مرتجع عرب در حال پیگیری دو سناریو است لذا روز قدس امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ازنا خاطرنشان کرد: قِصه پر قُصه فلسطین که باطرح معامله قرن در شکل گیری اراده های شوم و خیانت بار وارد این مرحله شده بایستی انتفاضه فلسطین را فراتر از سرزمین اشغالی به انتفاضه جهانی و بین المللی تبدیل کرد.

شیخی مطرح کرد: اگرچه به علت همه گیری ویروس کرونا اجتماعات و راهپیمایی های جهانی انجام نمی شود و آن هم به جهت سلامت عموم جامعه است  اما به معنای تعطیلی روز قدس نیست و نباید از این موضوع غافل شد که مسئله قدس همچنان مسئله اول مسلمانان جهان است.

,
,
,
,
,
,
,


وی یادآور شد: نباید از فرصت فن آوری های نوین ارتباطی از جمله فضای مجازی، شبکه های تلویزیونی و رادیویی و رسانه ها ی مختلف اجتماعی غافل شد چرا که می توان روز قدس امسال را باتوجه به حساسیت و اهمیتی که دارد پر شورتر برگزار کرد و حضوری فعال در این عرصه هاداشت همچنین نبود راهپیمایی روز قدس نباید باعث سوء استفاده دشمن شود.

,
,


شیخی با بیان اینکه در روز قدس از بزرگترین فرمانده خط مقدم مبارزه با رژیم پلید صهیونیستی سپهبد شهید سلیمانی عزیز باید یاد کرد، گفت: فرمانده شجاع، اسطوره ای واستراتژیست نامداری که حقیقتا (شهید راه فلسطین و قدس) برازنده اوست چراکه نقش بزرگ و مهمی در زنده نگه داشتن روز قدس و آرمان فلسطین و همچنین تقویت مقاومت فلسطین داشته است.

,
,

وی تصریح کرد: نقش این شهیدعزیز به عنوان فرمانده ارشد جبهه مقاومت چه در مقابله با تکفیری های منطقه و چه در مبارزه با رژیم صهیونیستی به خصوص جنگ های ۳۳ روزه لبنان و ۲۲ روزه غزه غیر قابل انکار است.

,

این کارشناس مسائل سیاسی ضمن بیان مهمترین وظایف امروز جوان انقلابی در خط امامین انقلاب عنوان کرد: جلوگیری از تحریف گفتمان امام و راه امام راحل و عظیم الشان می توان از وظایف این قشر برشمرد چراکه اگر امام و گفتمان امام تحریف شود همه به ضرر منافع ملی و انقلاب اسلامی وهمراه شدن با استکبار است.

,

وی با اشاره به بیانات حضرت امام (ره) که فرمودند: اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود تاکید کرد:جوان انقلابی با حضورش در صحنه های انقلاب باید مانع تحریف راه و مکتب امام شود.

,

شیخی یکی دیگر از وظایف جوان انقلابی حمایت همه جانبه از جبهه مقاومت و مکتب مقاومت دانست وتصریح کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می فرمایند: ما توانستیم برادران فلسطینی مان را در غزه و مناطق دیگر تقویت کنیم ودر مقابل جبهه عربی، غربی و صهیونیسم که به دنبال نا امن کردن منطقه و ایران هستند بمانیم.

,

وی گفت: مقاومت توانسته مسئله فلسطین را زنده نگه دارد مهمترین دستاورد مقاومت ایجاد مانع اساسی در برابر پروژه های صهیونیستی است.

,

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ازنا اظهار داشت: مردم عزیز بدانند که روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است، روز حکومت اسلامی است و روز رسول اکرم(ص) است.

,


شیخی خاطرنشان کرد: جوان انقلابی که در خط امامین انقلاب و حامی ارزشهای ناب اسلام و ادامه دهنده راه شهیدان که سردار دلها شهید سلیمانی عزیز را الگوی خود می داند باید باحضورش در تمام صحنه ها، تبعیت خود را از خط انقلاب اسلامی به منصه حضور بگذارد و پوز دشمن را به خاک بمالد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه