اخبار داغ

در گفتگو با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مطرح شد؛

آزادی قدس شریف آرمانی بزرگ برای همه مسلمانان است/نابودی و زوال اسرائیل نزدیک است

آزادی قدس شریف آرمانی بزرگ برای همه مسلمانان است/نابودی و زوال اسرائیل نزدیک است
نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در سراسر کشور، روز قدس را تجلی حمایت از مظلومان جهان دانستند و تاکید کردند که قدس قلب تپنده جهان اسلام بوده و آزادی قدس شریف آرمانی بزرگ برای همه مسلمانان بوده که بزودی محقق خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در سراسر کشور، روز قدس را تجلی حمایت از مظلومان جهان دانستند و تاکید کردند که قدس قلب تپنده جهان اسلام بوده و آزادی قدس شریف آرمانی بزرگ برای همه مسلمانان بوده که بزودی محقق خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مجلس شورای اسلامی

, مجلس شورای اسلامی, مجلس شورای اسلامی,

البرز

, البرز, البرز,

الگوگیری از خرمشهر، اضمحلال رژیم غاصب صهیونیستی و آزادی قدس را رقم می زند

, الگوگیری از خرمشهر، اضمحلال رژیم غاصب صهیونیستی و آزادی قدس را رقم می زند, الگوگیری از خرمشهر، اضمحلال رژیم غاصب صهیونیستی و آزادی قدس را رقم می زند,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده منتخب مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس یازدهم شورای اسلامی همزمان با روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: قدس یک موضوع جهانی است و علاوه بر مسلمانان، برای آزادی خواهان جهان اهمیت بسزایی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
علی حدادی افزود: با توجه به روندی که امروز در درون رژیم غاصب صهیونیستی جود دارد،آنچه فرایند موضوع نشان می دهد و سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر محو اسرائیل و دکترین امام راحل نیز که بر همین اساس بود انشالله به زودی شاهد اضمحلال این رژیم منحوس خواهیم بود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه اسرائیل رژیمی جعلی و زورگو بوده و برای ملت فلطسین به جز آوارگی و کشتار همه مردم آن از کودک تا پیر و جوان نداشته است، اظهار داشت: راه و روشی که امامین ما داشته اند و شهید سپهبد سلیمانی پیش گرفته بود نشانه های مشخصی برای نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.
,
 
,
حدادی محو اسرائیل در آینده ای نزدیک را ثمره بیداری ناشی از جهاد محور مقاومت دانست و تصریح کرد: با روش محور مقاومت، تقویت و حمایت از آن شاهد نابودی این رژیم کودک کش خواهیم بود، اگر چه تلاش استکبار جهانی همواره این بوده است که با روحیه استکباری که دارد از اسرائیل حمایت کند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه مجلس یازدهم روحیه استکبار ستیزی، تلاش، فعالیت انقلابی و روحیه جهادی را در پیش خواهد گرفت، گفت: امیدواریم بتوانیم در راستای دفاع از مظلومین جهان به ویژه امت و ملت فلسطین، در کنار محور مقاومت و در حمایت از آن حرکت کنیم و شاهد این باشیم همانگونه که در سوم خرداد نیروهای رزمنده با ایثار، اخلاص،  انسجام، وحدت و همدلی حرکت کردند، روز قدس نیز با الگوگیری از آزادسازی خرمشهر آزاد شود.
,
 
,
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس یازدهم شورای اسلامی در خاتمه خاطر نشان داشت: انشالله با روحیه استکبار ستیزی به وجود آمده در کشورهای اسلامی و ترس و وحشتی که در درون اسرائیل شکل گرفته است، اضمحلال این رژیم بر اساس وعده رهبر معظم انقلاب صورت گرفته و قدس آزاد شود تا مردم فلسطین به آزادی برسند زیرا حق مردم فلسطین بر این است که حکومت خود و نظام خود را خوشان انتخاب کنند.
,

اصفهان

, اصفهان,

رژیم صهیونیستی سست تر از خانه عنکبوت است / فعالان فضای مجازی جنایات اسرائیل را بیان کنند

, رژیم صهیونیستی سست تر از خانه عنکبوت است / فعالان فضای مجازی جنایات اسرائیل را بیان کنند, رژیم صهیونیستی سست تر از خانه عنکبوت است / فعالان فضای مجازی جنایات اسرائیل را بیان کنند,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام احمد سالک کاشانی در گفتگو با صاحب نیوز؛ با اشاره به اقدام ضد بشری و خلاف عرف جهانی رژیم صهیونیستی در سرزمین اشغالی فلسطین، اظهار کرد: اسرائیل به عنوان غده سرطانی است که در سال 1948 توسط انگلیس و آمریکای جنایتکار در خاورمیانه به بهانه سرزمین بیت المقدس تشکیل شد و تا امروز با گذشت بیش از 70 سال، به کودک کشی، کشتار و جنایت در سرزمین اشغالی مشغول است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم شورای اسلامی افزود: اسرائیل تا امروز چیزی از جنایت و ددمنشی دریغ نکرده است و تا کنون با وجود صدور قطعنامه هایی علیه این رژیم منحوس در سازمان ملل، هیچ قطعنامه ای عملی نشده است و هنوز شاهد اقدامات شنیع این رژیم جعلی در سرزمین اشغالی هستیم.

,

وی با اشاره به فرمایشات گهربار امام راحل(ره) در خصوص حمایت از قدس شریف، گفت: محو اسرائیل از سرزمین اشغالی فلسطین، توسط امام راحل روایت قابل تأکید است و در این رابطه چند نکته اساسی قابل ذکر خواهد بود.

,

حجت الاسلام سالک، ضمن تاکید بر بیداری ملت ها در برابر این غده سرطانی بیان کرد: اگر بیداری واقعی توسط ملت های آزاده و مسلمان جهان شکل نگیرد، جنایت اسرائیل بر مظلومان جهان را شاهد هستیم ولی قطع به یقین بر این باوریم که اسرائیل سست تر از خانه عنکبوت است.

,

وی در ادامه اظهار کرد: وظیفه همه دغدغه مندان و فعالان فضای مجازی و حقیقی، اطلاع رسانی و بیان به موقع از جنایات اسرائیل است تا همگان با آن آشنا شده و تنفر جهانی نسبت به اسرائیل بیش از گذشته شکل بگیرد.

,

نماینده مجلس دهم شورای اسلامی گفت: وحدت امت های بیدار شده برای مقابله با اسرائیل که توسط امام راحل، بنیان نهاده شد، در طول 41 سال، چنان حرکتی را آفریده است که در گوشه گوشه دنیا، مردم در اعلام انزجار از اسرائیل و حامیانش، در جمعه آخر ماه رمضان بلند می شوند و قطعا این حرکت، فریاد بیداری جهان اسلام بر سر اسرائیل است.

,

وی با اشاره به رشد مقاومت فلسطین، تاکید کرد: امروز شاهد هستیم که جوانان فلسطینی در برابر دشمنی های رژیم غاصب چنان رشدی کرده اند که اگر دیروز به سوی اسرائیل سنگ پرتاب می کردند، امروز با موشک پاسخ دندان شکنانه ای به این رژیم می دهند.

,

حجت الاسلام سالک با بیان اینکه موشک های فلسطین، اسرائیل را به زانو درآورد، افزود: تقویت بنیه های مقاومت فلسطین، به عنوان یک نکته بسیار مهم در خاورمیانه مطرح است و رسالت بیدار کردن ملت ها به عهده علما و مسئولان کشورهای اسلامی به خصوص ایران اسلامی است.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: تقویت بنیه اقتصادی و تسهیلاتی فلسطین نیز به عهده همه انسان های آزادی خواه جهان است و باید با وحدت خود در روز قدس، نشان دهند که قدس، پشتیبان های بسیاری در همه جهان دارد.

,

نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه باید نسبت به محتوای مناسبت در حمایت از قدس و اعلام برائت از اسرائیل در فضای مجازی اقدام کنیم، گفت: فضای مجازی فرصت مناسبی برای نشان دادن وحدت جهانی در حمایت از قدس است ولی در این رابطه باید محتوایی مناسب توسط متخصصان آگاه، نشر داده شود.

,

زنجان

, زنجان, زنجان,

روز قدس به نماد وحدت مسلمین جهان تبدیل شده است

, روز قدس به نماد وحدت مسلمین جهان تبدیل شده است, روز قدس به نماد وحدت مسلمین جهان تبدیل شده است,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مرتضی خاتمی در گفت‌‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اهمیت روز قدس اظهار کرد : اهمیت روز قدس امروز از هر زمان دیگری برای مردم دنیا روشن‌تر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید بر اینکه روز قدس امروزه به نماد وحدت مسلمین جهان تبدیل شده است تصریح کرد : دل مردمان غیر مسلمان نیز از اشغالگری رژیم صهیونیستی و جنایت‌هایی که علیه مردم بیگناه فلسطین انجام می‌دهند به درد آمده است.

,

نماینده شهرستانهای ماهنشان و ایجرود و دهستانهای بوغداکندی و قلتوق در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان این نکته که جنایت‌های رژیم صهیونیستی برای همه ملت‌های جهان روشن است افزود : مسلمانان در این روز با تمام وجود جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند و آزادی قدس را فریاد می‌زنند.

,

وی با تاکید بر اینکه سالهای اخیر مسلمانان و حتی ملل غیرمسلمان نیز در روز قدس برای محکومیت رژیم غاصب اسرائیل به صحنه آمده اند عنوان کرد : امسال هم با توجه به شرایط بیماری کرونا گرامیداشت این روز به روش‌های مختلف و به صور متنوع محازی و رسانه‌ای انجام می‌شود.

,

خاتمی با تاکید بر اینکه روز قدس زنگ خطری برای موجودیت رژیم صهیونیستی و حامیان آنها است افزود : امروز جهان شاهد جنایات گسترده ضد بشری از سوی رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌گناه فلسطین است.

,

وی با اشاره به اینکه برگزار نشدن راهپیمایی روز قدس به معنای این نیست که مردم ما از اعلام انزجار علیه اسراییل دست می‌کشند افزود: ملت ایران امسال با اجرای برنامه‌های مختلف در رسانه‌ها و فضای مجازی حقانیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان می‌رسانند.

,

خاتمی در ادامه با اشاره به موضوع بیماری کرونا و نحوه مقابله با این بیماری تا ریشه کنی آن در جامعه افزود: در حال حاضر از مرحله کنترل بیماری کرونا عبور کرده ایم و در مرحله مهار آن هستیم و باید همزمان با بازگشائی کسب و کار ها و مجامع مختلف اقتصادی و اجتماعی، کماکان جانب احتیاط را حفظ و اصول بهداشتی خود و دیگر مراقبتی را مؤکدا رعایت کنیم.

,

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس دهم با تاکید براینکه در حال حاضر با توجه به اینکه ترددها افزایش یافته و حضور افراد در مجامع نیز بیشتر شده احتمال افزایش شیوع بیماری وجود دارد بیان کرد : در برخی از استانها به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی شاهد افزایش تعداد مبتلایان هستیم.

,

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه بازگشایی‌ خیلی از مراکز اتفاق افتاده و این موضوع نیازمند رعایت همزمان موارد بهداشتی است خاطر نشان کرد: مردم عزیز همچنانکه با همکاری خود نقش اول را در مهار ویروس کرونا داشته اند، بعد از این نیز تا ریشه کنی بیماری قطعا همکاری و رعایت خواهند کرد.

,

کردستان

, کردستان, کردستان,

صدور انقلاب اسلامی برای دفاع از مظلومان جهان است/ نابودی و زوال اسرائیل نزدیک است

, صدور انقلاب اسلامی برای دفاع از مظلومان جهان است/ نابودی و زوال اسرائیل نزدیک است, صدور انقلاب اسلامی برای دفاع از مظلومان جهان است/ نابودی و زوال اسرائیل نزدیک است,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهزاد رحیمی منتخب مردم سقز و بانه در مجلس یازدهم، در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با اشاره به اهمیت روز قدس اظهار نمود: موضوع روز قدس موضوع بسیار حساس و سرنوشت ساز در تاریخ کشور ما بوده و  پشتوانه اصلی جریان مقاومت، نه تنها حمایت های ملت ایران بلکه آحاد مردم در اقصی نقاط جهان است و باید این پشتوانه را حفظ نماییم تا آثار آن را به شکل های مختلف در جامعه جهانی مشاهده کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی با بیان اینکه امسال راهپیمایی روز قدس به دلیل شیوع بیماری کرونا فقط در شهرهایی که وضعیت سفید دارند برگزار می‌شود، اظهار کرد: استفاده از فضای مجازی و ظرفیت‌های آن قطعا یکی از بهترین راه هایی است که می تواند تاثیری، به اندازه برپایی راهپیمایی یا حتی بیش از آن داشته باشد.

,

 رحیمی در مورد حق و حقوق مردم مظلوم  فلسطین عنوان کرد: امروز جامعه جهانی بعد از فراگیر شدن بحران ویروس کرونا و مشاهده بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی در برخورد با میلیون ها زن و کودک محاصره شده در غزه و محروم کردن آنها از کمک های انسانی و دارویی بر این باور رسیده است که این رژیم کودک‌کش،آسیبی برای جهان و منطقه است.

,

وی با بیان اینکه صدور انقلاب اسلامی و تفکر مقاومت بزرگ‌ترین حمایت نظام ما از جبهه مقاومت است، تاکید کرد: دفاع از مظلومان مقابله با استکبار، تولید امید و نشاط در بین مردم و جبهه مقاومت و تبعیت از آرمان های امام راحل (ره) در مورد اسرائیل از جمله راهبردهای ما محسوب می‌شود و امید است با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در جبهه مقاومت شکل بگیرد.

,

آزادی قدس شریف آرمانی بزرگ برای همه مسلمانان است

, آزادی قدس شریف آرمانی بزرگ برای همه مسلمانان است, آزادی قدس شریف آرمانی بزرگ برای همه مسلمانان است,

سید مهدی فرشادان نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در  گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار کرد: سال هاست که آزادی قدس شریف به آرمانی بزرگ برای مسلمانان جهان تبدیل شده و بی شک این آرمان الهی تحقق خواهد یافت چراکه نصرت حق بر باطل از سوی خداوند قادر متعال به بندگان خود وعده داده شده است.

وی افزود: در عصر کنونی رژیم جعلی صهیونیستی که قدس شریف را در سایه حمایت استکبار و سکوت برخی کشورهای مسلمان اشغال کرده نماد عینی ظلم و ملت فلسطین نیز نماد واقعی مظلوم اند، بنابراین بر همه ما مسلمانان و بخصوص ملت آگاه و هوشیار ایران که پرچمدار حمایت از مستضعفین جهان اند واجب است روز جهانی قدس که یادگار ارزشمند امام (ره) است را گرامی بدارند.

فرشادان خاطرنشان کرد: بنابراین ضمن دعوت از تمامی مسلمانان جهان، ملت بزرگ ایران و بخصوص مردم استان کردستان به حضور پرشور و شعور در گرامیداشت روز جهانی قدس، رجاء واثق دارم امسال نیز به مانند سال های گذشته سند افتخاری برای مردمان دیار اصالت و فرهنگ و تجدید پیمانی با آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

وی افزود: امسال متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان راهپیمایی حضوری در معابر و خیابان ها برای مسلمانان در جمعه آخر ماه مبارک رمضان در حمایت از آرمان های قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین فراهم نیست اما با استفاده از ظرفیت فضای مجازی می توان به نوعی دیگر این حمایت و حضور را به جهانیان نشان داد.

نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از فعالان رسانه ای استان اظهار کرد: امیدواریم امسال شاهد نقش آفرینی گسترده فعالان فضای مجازی در راستای آرمان های ملت فلسطین باشیم.

نابودی و زوال اسرائیل نزدیک است

پرویز اوسطی منتخب مردم شهرستان های قروه و دهگلان پیش از ظهر امروز و در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با  تاکید بر اصالت، هویت و حق ملت فلسطین در حمایت بر سرزمین قدس و تعیین سرنوشت و آینده این کشور، اظهار داشت: مردم فلسطین باید به کشور و به وطن خود بازگردند و بتوانند با انتخابات آزاد سرنوشت خود را تعیین کنند.

وی با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن روز جهانی قدس به عنوان محور وحدت جهان اسلام و نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی افزود: ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسئله اول جهان اسلام قدم گذاشته است و تا آزادی قدس شریف در کنار ملت فلسطین خواهد بود.

منتخب مردم شهرستان های قروه و دهگلان خاطر نشان کرد: جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی در طول تاریخ ننگین ایجاد این رژیم منحوس بر کسی پوشیده نیست و جامعه جهانی و سازمان های مدعی حقوق بشر باید در ارتباط با این مسئله وارد عمل شوند.

اوسطی به همراهی سران کشورهای عربی با رژیم جنایت کار صهیونیستی اشاره نمود و ادامه داد: امروز رژیم غاصب صهیونیستی در کنار آمریکا که در راس استکبار جهانی قرار گرفته است و رژیم خائن آل سعود از هیچ نوع جنایتی فروگذار نمی کند.

به گفته وی فتنه انگیزی سران برخی کشورهای عربی در مقابله با محور مقاومت در منطقه نیز به دلیل حمایت آل سعود از رژیم منحوس صهیونیستی است که به عنوان مزدوران استکبار جهانی در منطقه عمل می کنند.

این نماینده منتخب مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه روز قدس یک فرصت مغتنم برای نشان دادن چهره واقعی دشمنان اسلام است افزود: آزادی خواهان سراسر جهان در روز جهانی قدس با برگزاری تجمعات گسترده چهره واقعی رژیم کودک کش صهیونیستی را به مردم نشان می دهند و سیاست های خصمانه دشمنان اسلام را به تصویر می کشند.

وی با تاکید بر ترویج مشارکت عمومی در پاسداشت روز جهانی قدس و تقویت نگاه فراجناحی و فرا ایرانی در موضوع فلسطین و حمایت از جریان مقاومت گفت: استکبار جهانی با بهره گیری از ابزار رسانه ای به دنبال تطهیر چهره خود از جنایات صورت گرفته است در حالی که باید در برابر هجمه استکبار به ارزش ها و مقدسات مسلمانان ایستاد و با تاکید جدی بر محور مقاومت زوال و نابودی رژیم صهیونیستی را نزدیک تر کرد.

صدور انقلاب اسلامی برای دفاع از مظلومان جهان است/ جبهه مقاومت، معادلات دشمنان را به هم ریخت

سید احسن علوی نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس دهم شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس گفت:  روز قدس یک مکتب اسلامی در مقابل استکبار جهانی و یک روز تاریخی است که نه تنها متعلق به مردم ایران بلکه متعلق به مردم جهان اسلام است که به خاطر استکبار رژیم صهیونیستی که هیچ نوع اصالتی ندارد دچار آشوب شده است.

وی با بیان اینکه مسلمانان جهان با داشتن وحدت و همدلی می توانند هیمنه ی دشمنان را بشکنند گفت: روز قدس روز عطف تاریخی است و با توجه به شیوع ویروس کرونا به شکل های مختلفی برگزار خواهد شد و این را به دنیا اعلام خواهیم کرد که روز قدس به هر شکلی که انجام شود هیچگاه از یاد مسلمانان فراموش نخواهد شد و تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به صدور انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان ادامه داد: محور مقاومت  شکافی بزرگ در میان حامیان استکبار، صهیونیست و آمریکا به وجود آورد تا مردم دنیا یقین کنند صدور انقلاب اسلامی برای دفاع از مظلومان جهان است.

نماینده مردم سنندج و دیواندره در مجلس ادامه داد: این روز توانست یک وحدت و آرمان واحدی برای فلسطین بین کشورهای اسلامی ایجاد کند و فلسطین را به نماد مظلومیت و آزادی خواهی اسلامی در صحنه جهانی تبدیل کند، آن هم در زمانی که یاس و ناامیدی بر مسمانان منطقه و جهان مستولی بود و کسی جرات دفاع از فلسطین و بیت المقدس را نداشت.

 این نماینده مردم در مجلس دهم شورای اسلامی تصریح کرد: هدف اسراییل از جنگ در فلسطین و نفوذ در بین مسلمانان ایجاد نفاق و تفرقه بین جهان عرب و کشورهای عرب اسلامی بود تا بتواند به اهداف شوم خود در منطقه دست پیدا کند، اما پیروزی انقلاب اسلامی و تفکر اسلامی امام خمینی (ره) بزرگترین شکست بود و مانند صاعقه ای بر سر اسراییل جهان خوار و ظالم بود.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر نقش مهم و تعیین کننده محور مقاومت ،تصریح کرد: جبهه مقاومت در برابر کشورهای بسیاری که از جریان آمریکایی-صهیونیستی حمایت می کرد، باعث شد تا معادلات دشمنان به هم بخورد و موجب ضربه زدن به اهداف صهیونیست ها و از سوی دیگر موجب وحدت و یکپارچگی امت اسلامی شد.

به گفته ی علوی، روز قدس همچون آهنربایی تمام مسلمان جهان را به هم جذب می کند تا اسرائیل که همچون یک غده ی سرطانی است را از بین ببرد.

,

سید مهدی فرشادان نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در  گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار کرد: سال هاست که آزادی قدس شریف به آرمانی بزرگ برای مسلمانان جهان تبدیل شده و بی شک این آرمان الهی تحقق خواهد یافت چراکه نصرت حق بر باطل از سوی خداوند قادر متعال به بندگان خود وعده داده شده است.

,

وی افزود: در عصر کنونی رژیم جعلی صهیونیستی که قدس شریف را در سایه حمایت استکبار و سکوت برخی کشورهای مسلمان اشغال کرده نماد عینی ظلم و ملت فلسطین نیز نماد واقعی مظلوم اند، بنابراین بر همه ما مسلمانان و بخصوص ملت آگاه و هوشیار ایران که پرچمدار حمایت از مستضعفین جهان اند واجب است روز جهانی قدس که یادگار ارزشمند امام (ره) است را گرامی بدارند.

,

فرشادان خاطرنشان کرد: بنابراین ضمن دعوت از تمامی مسلمانان جهان، ملت بزرگ ایران و بخصوص مردم استان کردستان به حضور پرشور و شعور در گرامیداشت روز جهانی قدس، رجاء واثق دارم امسال نیز به مانند سال های گذشته سند افتخاری برای مردمان دیار اصالت و فرهنگ و تجدید پیمانی با آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

,

وی افزود: امسال متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان راهپیمایی حضوری در معابر و خیابان ها برای مسلمانان در جمعه آخر ماه مبارک رمضان در حمایت از آرمان های قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین فراهم نیست اما با استفاده از ظرفیت فضای مجازی می توان به نوعی دیگر این حمایت و حضور را به جهانیان نشان داد.

,

نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از فعالان رسانه ای استان اظهار کرد: امیدواریم امسال شاهد نقش آفرینی گسترده فعالان فضای مجازی در راستای آرمان های ملت فلسطین باشیم.

,

نابودی و زوال اسرائیل نزدیک است

, نابودی و زوال اسرائیل نزدیک است, نابودی و زوال اسرائیل نزدیک است,

پرویز اوسطی منتخب مردم شهرستان های قروه و دهگلان پیش از ظهر امروز و در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با  تاکید بر اصالت، هویت و حق ملت فلسطین در حمایت بر سرزمین قدس و تعیین سرنوشت و آینده این کشور، اظهار داشت: مردم فلسطین باید به کشور و به وطن خود بازگردند و بتوانند با انتخابات آزاد سرنوشت خود را تعیین کنند.

وی با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن روز جهانی قدس به عنوان محور وحدت جهان اسلام و نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی افزود: ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسئله اول جهان اسلام قدم گذاشته است و تا آزادی قدس شریف در کنار ملت فلسطین خواهد بود.

منتخب مردم شهرستان های قروه و دهگلان خاطر نشان کرد: جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی در طول تاریخ ننگین ایجاد این رژیم منحوس بر کسی پوشیده نیست و جامعه جهانی و سازمان های مدعی حقوق بشر باید در ارتباط با این مسئله وارد عمل شوند.

اوسطی به همراهی سران کشورهای عربی با رژیم جنایت کار صهیونیستی اشاره نمود و ادامه داد: امروز رژیم غاصب صهیونیستی در کنار آمریکا که در راس استکبار جهانی قرار گرفته است و رژیم خائن آل سعود از هیچ نوع جنایتی فروگذار نمی کند.

به گفته وی فتنه انگیزی سران برخی کشورهای عربی در مقابله با محور مقاومت در منطقه نیز به دلیل حمایت آل سعود از رژیم منحوس صهیونیستی است که به عنوان مزدوران استکبار جهانی در منطقه عمل می کنند.

این نماینده منتخب مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه روز قدس یک فرصت مغتنم برای نشان دادن چهره واقعی دشمنان اسلام است افزود: آزادی خواهان سراسر جهان در روز جهانی قدس با برگزاری تجمعات گسترده چهره واقعی رژیم کودک کش صهیونیستی را به مردم نشان می دهند و سیاست های خصمانه دشمنان اسلام را به تصویر می کشند.

وی با تاکید بر ترویج مشارکت عمومی در پاسداشت روز جهانی قدس و تقویت نگاه فراجناحی و فرا ایرانی در موضوع فلسطین و حمایت از جریان مقاومت گفت: استکبار جهانی با بهره گیری از ابزار رسانه ای به دنبال تطهیر چهره خود از جنایات صورت گرفته است در حالی که باید در برابر هجمه استکبار به ارزش ها و مقدسات مسلمانان ایستاد و با تاکید جدی بر محور مقاومت زوال و نابودی رژیم صهیونیستی را نزدیک تر کرد.

صدور انقلاب اسلامی برای دفاع از مظلومان جهان است/ جبهه مقاومت، معادلات دشمنان را به هم ریخت

سید احسن علوی نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس دهم شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس گفت:  روز قدس یک مکتب اسلامی در مقابل استکبار جهانی و یک روز تاریخی است که نه تنها متعلق به مردم ایران بلکه متعلق به مردم جهان اسلام است که به خاطر استکبار رژیم صهیونیستی که هیچ نوع اصالتی ندارد دچار آشوب شده است.

وی با بیان اینکه مسلمانان جهان با داشتن وحدت و همدلی می توانند هیمنه ی دشمنان را بشکنند گفت: روز قدس روز عطف تاریخی است و با توجه به شیوع ویروس کرونا به شکل های مختلفی برگزار خواهد شد و این را به دنیا اعلام خواهیم کرد که روز قدس به هر شکلی که انجام شود هیچگاه از یاد مسلمانان فراموش نخواهد شد و تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به صدور انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان ادامه داد: محور مقاومت  شکافی بزرگ در میان حامیان استکبار، صهیونیست و آمریکا به وجود آورد تا مردم دنیا یقین کنند صدور انقلاب اسلامی برای دفاع از مظلومان جهان است.

نماینده مردم سنندج و دیواندره در مجلس ادامه داد: این روز توانست یک وحدت و آرمان واحدی برای فلسطین بین کشورهای اسلامی ایجاد کند و فلسطین را به نماد مظلومیت و آزادی خواهی اسلامی در صحنه جهانی تبدیل کند، آن هم در زمانی که یاس و ناامیدی بر مسمانان منطقه و جهان مستولی بود و کسی جرات دفاع از فلسطین و بیت المقدس را نداشت.

 این نماینده مردم در مجلس دهم شورای اسلامی تصریح کرد: هدف اسراییل از جنگ در فلسطین و نفوذ در بین مسلمانان ایجاد نفاق و تفرقه بین جهان عرب و کشورهای عرب اسلامی بود تا بتواند به اهداف شوم خود در منطقه دست پیدا کند، اما پیروزی انقلاب اسلامی و تفکر اسلامی امام خمینی (ره) بزرگترین شکست بود و مانند صاعقه ای بر سر اسراییل جهان خوار و ظالم بود.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر نقش مهم و تعیین کننده محور مقاومت ،تصریح کرد: جبهه مقاومت در برابر کشورهای بسیاری که از جریان آمریکایی-صهیونیستی حمایت می کرد، باعث شد تا معادلات دشمنان به هم بخورد و موجب ضربه زدن به اهداف صهیونیست ها و از سوی دیگر موجب وحدت و یکپارچگی امت اسلامی شد.

به گفته ی علوی، روز قدس همچون آهنربایی تمام مسلمان جهان را به هم جذب می کند تا اسرائیل که همچون یک غده ی سرطانی است را از بین ببرد.

,

پرویز اوسطی منتخب مردم شهرستان های قروه و دهگلان پیش از ظهر امروز و در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با  تاکید بر اصالت، هویت و حق ملت فلسطین در حمایت بر سرزمین قدس و تعیین سرنوشت و آینده این کشور، اظهار داشت: مردم فلسطین باید به کشور و به وطن خود بازگردند و بتوانند با انتخابات آزاد سرنوشت خود را تعیین کنند.

,

وی با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن روز جهانی قدس به عنوان محور وحدت جهان اسلام و نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی افزود: ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسئله اول جهان اسلام قدم گذاشته است و تا آزادی قدس شریف در کنار ملت فلسطین خواهد بود.

,

منتخب مردم شهرستان های قروه و دهگلان خاطر نشان کرد: جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی در طول تاریخ ننگین ایجاد این رژیم منحوس بر کسی پوشیده نیست و جامعه جهانی و سازمان های مدعی حقوق بشر باید در ارتباط با این مسئله وارد عمل شوند.

,

اوسطی به همراهی سران کشورهای عربی با رژیم جنایت کار صهیونیستی اشاره نمود و ادامه داد: امروز رژیم غاصب صهیونیستی در کنار آمریکا که در راس استکبار جهانی قرار گرفته است و رژیم خائن آل سعود از هیچ نوع جنایتی فروگذار نمی کند.

,

به گفته وی فتنه انگیزی سران برخی کشورهای عربی در مقابله با محور مقاومت در منطقه نیز به دلیل حمایت آل سعود از رژیم منحوس صهیونیستی است که به عنوان مزدوران استکبار جهانی در منطقه عمل می کنند.

,

این نماینده منتخب مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه روز قدس یک فرصت مغتنم برای نشان دادن چهره واقعی دشمنان اسلام است افزود: آزادی خواهان سراسر جهان در روز جهانی قدس با برگزاری تجمعات گسترده چهره واقعی رژیم کودک کش صهیونیستی را به مردم نشان می دهند و سیاست های خصمانه دشمنان اسلام را به تصویر می کشند.

,

وی با تاکید بر ترویج مشارکت عمومی در پاسداشت روز جهانی قدس و تقویت نگاه فراجناحی و فرا ایرانی در موضوع فلسطین و حمایت از جریان مقاومت گفت: استکبار جهانی با بهره گیری از ابزار رسانه ای به دنبال تطهیر چهره خود از جنایات صورت گرفته است در حالی که باید در برابر هجمه استکبار به ارزش ها و مقدسات مسلمانان ایستاد و با تاکید جدی بر محور مقاومت زوال و نابودی رژیم صهیونیستی را نزدیک تر کرد.

,

صدور انقلاب اسلامی برای دفاع از مظلومان جهان است/ جبهه مقاومت، معادلات دشمنان را به هم ریخت

, صدور انقلاب اسلامی برای دفاع از مظلومان جهان است/ جبهه مقاومت، معادلات دشمنان را به هم ریخت, صدور انقلاب اسلامی برای دفاع از مظلومان جهان است/ جبهه مقاومت، معادلات دشمنان را به هم ریخت,

سید احسن علوی نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس دهم شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس گفت:  روز قدس یک مکتب اسلامی در مقابل استکبار جهانی و یک روز تاریخی است که نه تنها متعلق به مردم ایران بلکه متعلق به مردم جهان اسلام است که به خاطر استکبار رژیم صهیونیستی که هیچ نوع اصالتی ندارد دچار آشوب شده است.

وی با بیان اینکه مسلمانان جهان با داشتن وحدت و همدلی می توانند هیمنه ی دشمنان را بشکنند گفت: روز قدس روز عطف تاریخی است و با توجه به شیوع ویروس کرونا به شکل های مختلفی برگزار خواهد شد و این را به دنیا اعلام خواهیم کرد که روز قدس به هر شکلی که انجام شود هیچگاه از یاد مسلمانان فراموش نخواهد شد و تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به صدور انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان ادامه داد: محور مقاومت  شکافی بزرگ در میان حامیان استکبار، صهیونیست و آمریکا به وجود آورد تا مردم دنیا یقین کنند صدور انقلاب اسلامی برای دفاع از مظلومان جهان است.

نماینده مردم سنندج و دیواندره در مجلس ادامه داد: این روز توانست یک وحدت و آرمان واحدی برای فلسطین بین کشورهای اسلامی ایجاد کند و فلسطین را به نماد مظلومیت و آزادی خواهی اسلامی در صحنه جهانی تبدیل کند، آن هم در زمانی که یاس و ناامیدی بر مسمانان منطقه و جهان مستولی بود و کسی جرات دفاع از فلسطین و بیت المقدس را نداشت.

 این نماینده مردم در مجلس دهم شورای اسلامی تصریح کرد: هدف اسراییل از جنگ در فلسطین و نفوذ در بین مسلمانان ایجاد نفاق و تفرقه بین جهان عرب و کشورهای عرب اسلامی بود تا بتواند به اهداف شوم خود در منطقه دست پیدا کند، اما پیروزی انقلاب اسلامی و تفکر اسلامی امام خمینی (ره) بزرگترین شکست بود و مانند صاعقه ای بر سر اسراییل جهان خوار و ظالم بود.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر نقش مهم و تعیین کننده محور مقاومت ،تصریح کرد: جبهه مقاومت در برابر کشورهای بسیاری که از جریان آمریکایی-صهیونیستی حمایت می کرد، باعث شد تا معادلات دشمنان به هم بخورد و موجب ضربه زدن به اهداف صهیونیست ها و از سوی دیگر موجب وحدت و یکپارچگی امت اسلامی شد.

به گفته ی علوی، روز قدس همچون آهنربایی تمام مسلمان جهان را به هم جذب می کند تا اسرائیل که همچون یک غده ی سرطانی است را از بین ببرد.

,

سید احسن علوی نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس دهم شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس گفت:  روز قدس یک مکتب اسلامی در مقابل استکبار جهانی و یک روز تاریخی است که نه تنها متعلق به مردم ایران بلکه متعلق به مردم جهان اسلام است که به خاطر استکبار رژیم صهیونیستی که هیچ نوع اصالتی ندارد دچار آشوب شده است.

,

وی با بیان اینکه مسلمانان جهان با داشتن وحدت و همدلی می توانند هیمنه ی دشمنان را بشکنند گفت: روز قدس روز عطف تاریخی است و با توجه به شیوع ویروس کرونا به شکل های مختلفی برگزار خواهد شد و این را به دنیا اعلام خواهیم کرد که روز قدس به هر شکلی که انجام شود هیچگاه از یاد مسلمانان فراموش نخواهد شد و تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهیم داد.

,

وی با اشاره به صدور انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان ادامه داد: محور مقاومت  شکافی بزرگ در میان حامیان استکبار، صهیونیست و آمریکا به وجود آورد تا مردم دنیا یقین کنند صدور انقلاب اسلامی برای دفاع از مظلومان جهان است.

,

نماینده مردم سنندج و دیواندره در مجلس ادامه داد: این روز توانست یک وحدت و آرمان واحدی برای فلسطین بین کشورهای اسلامی ایجاد کند و فلسطین را به نماد مظلومیت و آزادی خواهی اسلامی در صحنه جهانی تبدیل کند، آن هم در زمانی که یاس و ناامیدی بر مسمانان منطقه و جهان مستولی بود و کسی جرات دفاع از فلسطین و بیت المقدس را نداشت.

,

 این نماینده مردم در مجلس دهم شورای اسلامی تصریح کرد: هدف اسراییل از جنگ در فلسطین و نفوذ در بین مسلمانان ایجاد نفاق و تفرقه بین جهان عرب و کشورهای عرب اسلامی بود تا بتواند به اهداف شوم خود در منطقه دست پیدا کند، اما پیروزی انقلاب اسلامی و تفکر اسلامی امام خمینی (ره) بزرگترین شکست بود و مانند صاعقه ای بر سر اسراییل جهان خوار و ظالم بود.

,

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر نقش مهم و تعیین کننده محور مقاومت ،تصریح کرد: جبهه مقاومت در برابر کشورهای بسیاری که از جریان آمریکایی-صهیونیستی حمایت می کرد، باعث شد تا معادلات دشمنان به هم بخورد و موجب ضربه زدن به اهداف صهیونیست ها و از سوی دیگر موجب وحدت و یکپارچگی امت اسلامی شد.

,

به گفته ی علوی، روز قدس همچون آهنربایی تمام مسلمان جهان را به هم جذب می کند تا اسرائیل که همچون یک غده ی سرطانی است را از بین ببرد.

,

گلستان

, گلستان, گلستان,

آزادی قدس را مسلمانان رقم می زنند/ مجلس انقلابی هموار کننده راه محور مقاومت خواهد بود

, آزادی قدس را مسلمانان رقم می زنند/ مجلس انقلابی هموار کننده راه محور مقاومت خواهد بود, آزادی قدس را مسلمانان رقم می زنند/ مجلس انقلابی هموار کننده راه محور مقاومت خواهد بود,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، منتخب شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: نزدیک به ۷۲ سال از اشغال سرزمین فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی می‌گذرد و این غده سرطانی روز به روز با جنایات خود در حق مردم مظلوم فلسطین باعث رنجش جهان اسلام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,

وی افزود: حمایت از مردم فلسطین یک راهبرد سیاسی نیست بلکه  یک خواسته قلبی تمامی مسلمانان است که در وجود مردم آزادی‌خواه جهان اسلام پدیدار شده و این خواسته قلبی باید به یک اراده جهانی تبدیل شود تا به زودی شاهد حذف این غده سرطانی از جهان اسلام باشیم.

,

دکتر رضا آریان پور تاکید کرد: جبهه مقاومت و‌ محور آن با سردار حاج قاسم سلیمانی شکل گرفت و به تکامل رسید و یکی از اهداف آن پیروزی و رهایی مردم فلسطین از چنگال اهریمن زمانه و حامیان آن است و با شهادت این سردار، مسلما جبهه مقاومت در خونخواهی وی تقویت و راه این شهید با جدیت بیشتر از گذشته ادامه خواهد داشت.

,

منتخب حوزه مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه گفت: مجلس شورای اسلامی نیز باید در راه تحقق آرمان های جبهه مقاومت گام بردارد تا به زودی شاهد پیروزی جهان اسلام باشیم.

,

وی تصریح کرد: علی رغم محدودیت هایی که به علت شیوع بیماری کرونا در برگزاری راهپیمایی روز قدس ایجاد شده است، جبهه انقلاب، مردم آزادی‌خواه کشور عزیزمان و جهان اسلام در دفاع از مردم مظلوم فلسطین در فضای مجازی، فعالیت خوبی داشته اند.

,

آریان پور در پایان گفت: فرمایشات و چشم اندازی که مقام معظم رهبری در خصوص جبهه مقاومت و فلسطین ترسیم کرده اند؛ فصل الخطاب مجلس و نمایندگان خواهد بود.

,

مرکزی

, مرکزی, مرکزی,

جامعه جهانی برضد ویروس منحوس صهیونیستی متحد شوند

, جامعه جهانی برضد ویروس منحوس صهیونیستی متحد شوند, جامعه جهانی برضد ویروس منحوس صهیونیستی متحد شوند,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد سبزی منتخب مردم ساوه و زرندیه در مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار دیارآفتاب؛ با اشاره به بی رحمی صهیونیسم برای بشر مانند کرونا گفت: امسال با توجه به ویروس منحوس کرونا و عدم برگزاری راهپیمایی روز قدس ، نباید بگذاریم اهداف نامگذاری  روز قدس کمرنگ شود و باید در عوض هر روز به مسئله آزادی فلسطین پرداخت و رسانه ها و فضای مجازی می توانند نقش موثرتری داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی ادامه داد: با آینده نگری خوب امام خمینی (ره)، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بنام روز قدس نامگذاری شد تا حق فلسطینیان فراموش نشود و امروز شاهد جهانی شدن این روز هستیم.

,

حجت الاسلام سبزی تاکید کرد: ویروس کرونا اگر چند ماه است که جان انسان ها را می گیرد ، ویروس منحوس صهیونیستی هم ۷۲ سال است جان انسان ها را می گیرد و اگر جامعه انسانی بر ضد کرونا بسیج شدند باید بر ضد رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی هم بسیج شوند.

,

وی افزود: بی رحمی نسبت به انسان ها، دیگر ویژگی مشترک کرونا با صهیونیسم است که به غیر از خود رحم نمی کنند و قصد نفوذ در کل زمین را دارند.

,

روز قدس یک ندای جهانی علیه نژاد پستی و کودک کشی است

, روز قدس یک ندای جهانی علیه نژاد پستی و کودک کشی است,

حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیارآفتاب؛ با اشاره به روز قدس گفت: قدس قبله اول مسلمین است و قطعه ای جدا نشدنی از سرزمین اسلامی است.

,

وی افزود: امروز قدس تحت تأثیر بی سابقه ترین جنایات و ظلم ها در تاریخ قرار گرفته و قدرت های زورگو و نژاد پرست امروز همه دست در دست یکدیگر دادند تا این سرزمین اسلامی را غصب کنند.

,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در موضوع فلسطین یک ظلم بی سابقه به مردم فلسطین شده، گفت: روز قدس فریاد بلند دفاع از مردم فلسطین است و بدین جهت اهمیت دارد.

,

وی با اشاره به اینکه رژیم غاصب صهیونیستی قبله اول مسلمانان را اشغال کرده است و یک همدلی و هماهنگی در جوامع اسلامی باید شکل گیرد تا قبله اول مسلمانان آزاد شود، افزود: رژیم صهیونیستی یک رژیم نژاد پرست و کودک کش است و روز قدس یک ندای جهانی علیه نژاد پستی و کودک کشی است.

,

سلیمی با اشاره به اینکه روز قدس یک ندای جهانی علیه نژاد پستی و کودک کشی است تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی تاکنون خون صدها هزار نفر بی گناه را به ناحق ریخته است و روز قدس دفاع از این مظلومان است.

,

وی با تأکید بر اینکه قدس همواره به عنوان روز آزادی خواهان جهان باقی خواهد ماند، گفت: قطعا قدس به عنوان قبله اول مسلمانان و یک روز به یادماندنی برای همه و نه تنها مسلمانان بلکه همه ملت های آزادی خواه باقی خواهد ماند.

,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: امسال با توجه به شرایطی که در منطقه و جهان است نیاز است به این روز اهمیت داده شود و امروز زنده نگه داشتن روز قدس بیش از پیش اهمیت دارد.

,

مسئله فلسطین دغدغه همه آزادی خواهان جهان است

, مسئله فلسطین دغدغه همه آزادی خواهان جهان است,

محمدحسن آصفری، منتخب مردم اراک،خنداب و کمیجان در مجلس یازدهم در گفتگو با دیارآفتاب با اشاره به روز قدس و مطالبه جامعه جهانی برای نابودی اسرائیل؛ گفت: مسئله فلسطین امروز متعلق به بخش خاصی نیست و امروز مسئله فلسطین دغدغه همه ملت های مسلمان و آزادی خواهان جهان است.

,

وی افزود: فلسطین امروز به نماد مبارزه با استکبار تبدیل شده و ملت فلسطین هم به ملت آزادی خواه در برابر زیادی خواهان دنیا تبدیل شده است.

,

منتخب مردم اراک،خنداب و کمیجان در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه امروز بیش از ۷۰ سال از روز نکبت که رژیم صهیونیستی که سرزمین های مسلمان را اشغال کرده می گذرد، گفت: رژیم جعلی صهیونیستی در اهداف شوم و پلید خود مسئله نیل تا فرات را دنبال می کرد و همچنان که در پرچم این رژیم به شکل دو نوار آبی آمده این هدف دنبال می شد و به دنبال غصب تمام سرزمین های نیل تا فرات بود.

,

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی سبب شد انتفاضه ملت فلسطین روز به روز نماد جهانی به خود بگیرد و روز قدس به عنوان یک مسئله مهم برای ملت های اسلامی و دنیا مطرح باشد.

,

آصفری با اشاره به اینکه حضرت امام(ره) با نگاه تیزبینانه ای که داشتند برای اتحاد و انسجام ملت های مسلمان جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند، گفت: این مسئله باعث شد تا کسی مسئله فلسطین را فراموش نکند.

,

وی تصریح کرد: قبل از پیروی انقلاب اسلامی موضوع فلسطین در حال فراموش شدن بود و اسرائیل روز به روز در حال غارت ها و غصب بیشتری بود و در حال توسعه شهرک نشینی خود بود.

,

منتخب مردم اراک،خنداب و کمیجان در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه شکل گیری انقلاب اسلامی حرکت اسرائیل در منطقه را متوقف کرد، گفت: انقلاب اسلامی جلوی اقدامات روبه جلو و تلاش های اسرائیل را گرفت و یک اتحاد و انسجام برای ملت های مسلمان به وجود آمد که همه در مقابل زورگویی های این رژیم غاصب ایستادگی کنند.

,

وی افزود: امروز رژیمی که دنبال نیل تا فرات بود به برکت تفکر امام و انقلاب اسلامی دنبال این است که حدأقل بتواند منطقه خود را حفظ کند و آن را از دست ندهد و امروز به برکت روز قدس رژیم غاصب صهیونیستی بر سرجای خود نشسته است.

,

آصفری با اشاره به اینکه یک روز اسلحه ملت فلسطین سنگ و کلوخ بود اما امروز مردم فلسطین مجهز به سلاح شدند، گفت: امروز ملت فلسطین در مقابل با هرگونه تهاجم رژیم صهیونیستی پاسخی درخور به آنها می دهند و با موشک هایی که در اختیار دارند توانسته اند در برابر جنایت های اسرائیل دفاع کنند.

,

وی با تأکید بر اینکه تا زمانی که اسرائیل در منطقه وجود دارد باید به روز قدس اهمیت داد، گفت: امروز پشتوانه رژیم صهیونیستی دولت و سنای آمریکا است و این را قطعا می دانند با اقدامات واهی همچون ایجاد سفارت خانه در فلسطین نمی توانند رژیم غاصب صهیونیستی را به رسمیت بشناسند.

,

منتخب مردم اراک،خنداب و کمیجان در مجلس یازدهم با اشاره به آثار و برکات روز قدس بیان کرد: اتحاد و انسجام بین مسلمانان و جلوگیری از پیشروی ها و غصب سرزمین ها توسط اسرائیل از مهمترین آثار روز قدس است.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی یک دولت نیست بلکه یک حزب است که برای براندازی کشورهای مسلمان ایجاد شده است.

,

روز قدس بعنوان تفکری جهانی در دنیا شناخته می شود/تصویب طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی نشان دهنده تصمیم قاطع نظام است

, روز قدس بعنوان تفکری جهانی در دنیا شناخته می شود/تصویب طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی نشان دهنده تصمیم قاطع نظام است, روز قدس بعنوان تفکری جهانی در دنیا شناخته می شود/تصویب طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی نشان دهنده تصمیم قاطع نظام است,

محمد حسینی نماینده تفرش آشتیان و فراهان در گفتگو با دیارآفتاب در خصوص لزوم برگزاری روز جهانی قدس و تاثیر آن بر وحدت و همدلی بیشتر امت اسلامی، گفت: با توجه به شکل گیری انقلاب اسلامی به عنوان نظام جدید مدیریتی در دنیا، نیاز است تا از آرمان های این نظام که در راستای آرمان های اسلام ناب محمدی است، حفظ و حراست شود.

,

وی با بیان اینکه یکی از آرمان های انقلاب اسلامی در حوزه جهانی، مسئله فلسطین بوده و خواهد بود، افزود: امام راحل(ره) با نگاه عمیق خود، برای وحدت بخشی به مسلمانان دنیا مسئله فلسطین را در نظر داشتند و به آن تاکید کردند. به همین دلیل ایشان آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند.

,

حسینی ادامه داد: با اینکه این روز ابتدا در کشور ایران گرامی داشته می شد، ولی به تدریج در سراسر دنیای اسلام و حتی کشورهای غیر اسلامی گسترش پیدا کرد و امروز به عنوان تفکری جهانی در سرتاسر دنیا شناخته می شود.

,

نماینده تفرش آشتیان و فراهان در مجلس دهم، با اشاره به شرارت های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی، گفت: امروز با توجه به گسترده شدن جنایات رژیم صهیونیستی نیازمند وحدت و انسجام بیشتری میان تمام مسلمانان دنیا هستیم. البته با توجه به شرایط خاص کرونایی کشور، نیاز است تا با در نظر گرفتن تمهیدات خاص بهداشتی، روز جهانی قدس گرامی داشته شود و شرایط با سال های گذشته متفاوت است.

,

وی تصریح کرد: بخاطر همین شرایط خاص، نیاز است تا رسانه ها در فضاهای مجازی با تشکیل کمپین های ضد صهیونیستی اقداماتی را انجام دهند تا ضمن ایجاد وحدت و همدلی میان تمام مسلمانان جهان، تجدید میثاقی دوباره با آرمان های انقلاب صورت بگیرد.

,

حسینی با اشاره به تصویب طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی در آخرین روزهای مجلس دهم، گفت: خوشبختانه این طرح بدون رای مخالف در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید که نشان از تصمیم قاطع انقلاب اسلامی برای مقابله با استکبار جهانی و هر گونه تحرکات رژیم اشغالگر قدس در منطقه است.

,

تنفر و انزجار از رژیم صهیونیستی، محور وحدت تمامی مسلمانان است

, تنفر و انزجار از رژیم صهیونیستی، محور وحدت تمامی مسلمانان است, تنفر و انزجار از رژیم صهیونیستی، محور وحدت تمامی مسلمانان است,

محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه در مجلس دهم در گفتگو با دیارآفتاب؛ در خصوص لزوم گرامیداشت روز قدس و اهمیت آن، گفت: یکی از محورهای وحدت تمام مسلمانان دنیا، تنفر و انزجارشان از رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است.

,

وی با اشاره به لزوم برگزاری روز قدس، افزود: این روز مهم ترین عامل وحدت میان مسلمانان دنیا است و گرامیداشت این روز، وظیفه ای دینی و اخلاقی برای هر مسلمانی است.

,

منصوری با اشاره به ظلم چندین ساله رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، ادامه داد: اگر ظلمی به مسلمانی در گوشه ای از دنیا انجام شود، تمام امت مسلمان بر خود وظیفه می دانند تا به پا خیزند و به فریاد او واکنش نشان دهند.

,

نماینده مردم ساوه در مجلس دهم با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، گفت: با اینکه ایران اسلامی مبدا نامگذاری این روز بود، ولی امروزه شاهدیم در بسیاری از کشورهای دنیا روز قدس گرامی داشته می شود.

,

وی برگزاری روز قدس را لبیک به سخنان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: البته امسال با توجه به شرایط خاص کرونایی، امکان برگزاری مراسم روز قدس مانند سال های گذشته نیست، ولی نفس گرامی داشتن این روز از اهمیت بالایی برخوردار است و مردم با نشستن پای سخنرانی مقام معظم رهبری، بار دیگر به آرمان های نظام اسلامی لبیک خواهند گفت.

,

مجلس خبرگان رهبری

, مجلس خبرگان رهبری,
عضو مجلس خبرگان رهبری:
, عضو مجلس خبرگان رهبری:, عضو مجلس خبرگان رهبری:,
 
,
مقاومت، تنها راه مقابله با رژیم جعلی صهیونیست است
, مقاومت، تنها راه مقابله با رژیم جعلی صهیونیست است, مقاومت، تنها راه مقابله با رژیم جعلی صهیونیست است,
 
,
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز با بیان اینکه هر سال ایران اسلامی و جهان اسلام روز قدس را گرامی می دارند، اظها کرد: روز قدس یادگار حضرت امام راحل است، هر سال روز قدس نمادی برای توجه فلسطین و آرمان آن است و مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین که در این 72 سال که گذشته از سرزمنی اصلی خود آواره شدند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیو, ز,

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان گفت: در سال های گذشته ایران اسلامی و مردم دنیا سنگ تمام را می گذاشت، رژیم صهیونیستی و به تبع آن استکبار جهانی از این روز وحشت داشتند و دارند.

,

وی افزود: هر ساله این ها تدابیری شدید را برای جلوگیری از این راهپیمایی ها داشتند اما در مقابل مؤمنان با زبان روزه در خیابان ها می آمدند و از فلسطینی ها حمایت و به ان اعلام می کردند که قلب های ما با شماست.

,

آیت الله مهدوی با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع جهانی کرونا، شرایط متفاوت است، تصریح کرد: رهبر انقلاب در بحث مقاومت فرمایشات متعددی دارند، هر چقدر به جلو تر می رویم بیشتر متوجه فرمایشات رهبری می شویم؛ مردم فلسطین به این نتیجه رسیدند که تنها چیزی که مقابل رژیم جعلی و زورگو، بیرحت و سرتاپا مسلح صهیونیست جواب می دهد مقاومت است.

,

وی بیان کرد: چند گروه فلسطینی در گذشته فکر می کردند با مذاکره و رابطه می توانند مشکلات را حل کنند؛ خوشبتخانه این ها فهمیدند که فریب خوردند و تنها راه حل مقاومت است.

,

امام جمعه موقت اصفهان با توضیح اینکه مقاومت میراث شهدای مختلفی است که به دست ما رسیده است، ادامه داد: دشمنان ما آمدند زمینی را غصب کردند و هنوز هم دارند آن را گسترش می دهند؛ شرایط مقداری حساستر می شود.

,

وی خاطر نشان کرد: اگر با نگاهی کلان قضیه را نگاه کنیم، بعد از حدود 42 سال که از انقلاب گذشته است زمان حاضر را با اول انقلاب بسنجیم؛ مجموع این 40 سال را که نگاه کنیم می بینیم که مردم فلسطین در این 4 دهه قوی تر شدند و رژیم جعلی صهیونیست به شدت ضعیف تر شده است.

,

آیت الله مهدوی اظهار کرد: ترس در وجود صهیونیست ها به شدت زیاد است و از کوچک ترین صدایی که کنارشان بلند شود می ترسند؛ زمانی اسرائیل به کشورهای مجاور خود حمله می کرد و بخشی از سرزمین های آن ها را می گرفت و به چند کشور عربی جنگ می کرد و بعد از چند روز زمین های زادی را غصب می کرد.

,

وی ادامه داد: اما از 12 سال قبل که حزب الله با قدرت قوی خود در جنگ 33 بر اسرادیل پیروز شد همه احساس کردند که ورق برگشته و مقاومت جواب داده است؛ بعد از آن رژیم صهیونیستی چند بار دیگر حزب الله را امتحان کرد و اکنون ترس وجودشان را گرفته است.

,

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان با بیان اینکه اسرئیلی ها فهیمدند که هر زمانی که بخواهند حمله کنند، به موشک باران علیه اسرائیل منتهی می شود، گفت: اگر واسطه های نیاند، موشک باران منجر به نابودی اسرئیل می شود، این نتیجه مقاومت است.

,

وی با تأکید بر اینکه تنها سلاحی که در مقابل با این رژیم جواب می دهد، مقاومت است؛ اضافه کرد: همه باید بدانند که دلت ما با مردم فلسطین است و آن ها میراث شهدا، جانبازان و اسرائی که سال ها در زندان های رژیم صهیونیستی هستند، مقاومت است.

,

آیت الله مهدوی بیان کرد: امیداوریم امسال بتوانیم پیام دقیق مقاومت را به گوش جهانیان برسانیم.

,

در حال به روز رسانی.....

, در حال به روز رسانی....., در حال به روز رسانی.....,

انتهای خبر/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه