اخبار داغ

در گفتگو با نمایندگان و پیروان اقلیت های دینی سراسر کشور مطرح شد

اسرائیل مثل یک سگ هار، بر ضد منافع مردم منطقه عمل می‌کند/راهمان از اسرائیل صهیونیست جداست

اسرائیل مثل یک سگ هار، بر ضد منافع مردم منطقه عمل می‌کند/راهمان از اسرائیل صهیونیست جداست
اقلیت های مذهبی سراسر کشور همچجون یهودیان، زرتشتیان، کلیمیان، آشوریان و... با بیان این که غده سرطانی صهیونیسم مانند یک سگ هار، بر ضد منافع مردم منطقه عمل می‌کند، انزجار خود را به استکبار و دشمنان مردم مظلوم فلسطین نشان دادند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا اقلیت های مذهبی سراسر کشور همچجون یهودیان، زرتشتیان، کلیمیان، آشوریان و... با بیان این که غده سرطانی صهیونیسم مانند یک سگ هار، بر ضد منافع مردم منطقه عمل می‌کند، انزجار خود را به استکبار و دشمنان مردم مظلوم فلسطین نشان دادند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
نماینده یهودیان ایران در مجلس:
, نماینده یهودیان ایران در مجلس:, نماینده یهودیان ایران در مجلس:,

اسرائیل مثل یک سگ هار، بر ضد منافع مردم منطقه عمل می‌کند

, اسرائیل مثل یک سگ هار، بر ضد منافع مردم منطقه عمل می‌کند, اسرائیل مثل یک سگ هار، بر ضد منافع مردم منطقه عمل می‌کند,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیامک مره صدق، نماینده یهودیان ایران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شیرازه اظهار داشت: اگر بخواهیم در مورد موضع گیری یهودی با صهیونیسم صحبت کنیم، مثل این است که بخواهیم در مورد موضوع مسلمانان با داعش صحبت کنیم؛ همانطور که داعش و طالبان و گروه‌های افراطی دیگر ابزارهای پلید سیاسی هستند که می خواهند با سوء استفاده از مفاهیم مقدس دینی، خواسته‌های استکبار را به جا بیاورند، صهیونیست هم یک حرکت پلیده سیاسی است که با سوء استفاده از تفکرات پاک و الهی شریعت حضرت موسی(ع)، به دنبال سوء استفاده از تفکرات یهودی در جریان آسیب زدن به مردم و کمک به استکبار در جهانخوارگی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,

مره صدق گفت: در سطح کلان، رفتارهای دولت اشغالگر اسرائیل در سطح جهان و منطقه اعمالی دیده ایم مثل اشغال سرزمین مردم فلسطین، کشتن مردم بی گناه فلسطین، جنایت هایی مثل صبرا و شتیلا و تهاجم به لبنان و غزه؛ عملاً اسرائیل در منطقه مثل یک سگ هار استکبار بر ضد منافع مردم عمل می‌کنند.

,

به گفته وی، در سطح خرد هم سه رئیس جمهور سابق اسرائیل اشغالگر به علت اختلاس تحت پیگرد هستند. نخست وزیر فعلی هم از تشکیل یک دولت ناتوان است و آنقدر از نظر سیاسی شکننده است که نمی‌تواند دولت تشکیل دهد. اتهام اختلاس طبق قوانین خودشان بر او وارد است و از نظر مسائل اخلاقی و فحشا هم بارها مورد اتهام قرار گرفته و فردی است که به گناه و ریا و کارهای زشت خود افتخار می کند.

,

نماینده یهودیان ایران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری یکی از شهرهای اسرائیل توسط خودشان به شهر گناه تصریح کرد: کارهایی در این شهر انجام می‌شود که با شریعت حضرت موسی(ع) متناقض است. مثل آزاد بودن رفتار همجنس‌بازان، یا ازدواج آنان و رفتارهایی از این دست؛ قانونی بودن فحشا و وجود هزار فعالیت ضد دینی و ضد فرهنگی به اسم آزادی که با تفکرات یهودی در ستیز است، در این شهر انجام می شود که باعث ناراحتی یهودیان موحد است.

,

مره صدق ادامه داد: همانطور که ستم به مردم فلسطین، اشغال سرزمین های دیگران، کشتن مردم بی گناه و آواره کردن مردم هم با تفکرات یهودی در تضاد است و همه این تضاد ها، نشان دهنده عدم کوچکترین تجانس میان تفکرات یهودی با صهیونیست است.

,

وی به انزجار یهودیان از اسرائیل، حتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: حتی قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، یهودیان ایرانی بارها تنفر خود را از رفتارهای اشغالگران ای دولت اسرائیل و به ویژه ارزش ضد انسانی اسرائیل اعلام کردند. در جریان انقلاب اسلامی هم در مدتی که امام راحل(ره) در پاریس بودند، بارها بر تفکیک بین یهود و صهیونیست تکیه کردند.

,

نماینده یهودیان ایران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ایرانیان یهودی کاملا فعالانه در جریان انقلاب اسلامی شرکت داشتند اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی هم ایرانیان کلیمی مثل همه مردم موحد ایران، در جریان دفاع مقدس حضور داشته و تعداد قابل توجهی از جوانان کلیمی در این جریان شهید شدند و خون آنها با خون جوانان مسلمان، مسیحی، و زرتشتی آمیخته شد تا درخت ایران آبیاری شود؛ و همه اینها نشانه تضاد آشتی ناپذیر یهودیان آزاده دنیا و به ویژه ایرانیان با تفکرات اشغالگری و ضد انسانی صهیونیزم است.

,

وی با اشاره به حضور پرشور یهودیان ایران در راهپیمایی های روز قدس گفت: از سال ۶۰ شاهد حضور پرشکوه یهودیان ایران در مراسم روز قدس بودیم، حتی در سال 60، یکی از یهودیان ایران قبل از نماز جمعه تهران در رابطه با جدایی یهودیان صهیونیست سخنرانی کرد که در تاریخ روز قدس ماندگار خواهد بود.

,

به گفته مره صدق، نه تنها در ایران، بلکه در همه جای دنیا، یهودیان آزادیخواه همواره در روز قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می کردند.

,

نماینده یهودیان ایران در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه در سال‌های پیش که امکان برپایی روز قدس بود، در شهرهای کلیمی نشین ایران مثل تهران، شیراز، اصفهان، و کرمانشاه، یهودیان حضور چشمگیری داشتند افزود: به علت همین حضور چشمگیر، یهودیان ایران بارها مورد تهاجم رسانه‌های صهیونیستی قرار گرفته و مورد حمله واقع شدند.

,

وی گفت: امسال از آنجا که روز قدس بدون راهپیمایی برگزار می شود، ایرانیان یهودی با مصاحبه‌های مختلف و درج مطالب به خود در رسانه ها و اعلام هماهنگی کامل با مردم ایران، حضور گسترده خود برای شرکت در روز قدس را به نمایش گذاشتند و بر پیام مخالفت خود با تفکرات پلید صهیونیستی همواره تاکید کرده، می کنند، و خواهند کرد.

,

مره صدق تأکید کرد: اسرائیل جنایتکار به هیچ وجه حق ندارد خود را نماینده همه یهودیان دنیا معرفی کند.

,
بانوی مسیحی:
, بانوی مسیحی:, بانوی مسیحی:,

فلسفه "روز قدس" همه ادیان را به هم پیوند می‌دهد/ سازمان‌های مدافع حقوق بشر در قبال کودک کشی اسرائیلی‌ها سکوت می‌کنند

, فلسفه "روز قدس" همه ادیان را به هم پیوند می‌دهد/ سازمان‌های مدافع حقوق بشر در قبال کودک کشی اسرائیلی‌ها سکوت می‌کنند, فلسفه "روز قدس" همه ادیان را به هم پیوند می‌دهد/ سازمان‌های مدافع حقوق بشر در قبال کودک کشی اسرائیلی‌ها سکوت می‌کنند,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیلین میناسیان، بانوی مسیحی ساکن رشت در گفتگو با خبرنگار ۸دی در نام گذاری روز جهانی قدس، اظهار کرد: به نظر من دیدگاه امام در رابطه با انتخاب روز قدس در جهان اسلام و حتی ارتباط آن با سایر ادیان بسیار تأثیرگذار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی با بیان اینکه فلسفه روز قدس از یک جهت می تواند یکی از بزرگترین روزهایی باشد که همه ادیان را به هم پیوند می زند، گفت: روز قدس روز آزادی همه ملت هاست تا از زیر سلطه زورگویان و ظالمان رهایی و آزاد شوند.

,

این بانوی مسیحی ادامه داد: امام خمینی یک روز جمعه را به عنوان روز قدس انتخاب کردند این در حالی است که روز جمعه نماد ظهور امام زمان(عج) است که روزی به اتفاق حضرت مسیح (ع) ظهور می کنند و پیوند بین اسلام و مسیحیت است.

,

میناسیان با ابراز تأسف از جنایت های رژیم کودک کش اسرائیل، گفت: متاسفانه شاهد کودک آزاری و مرگ کودکان و انسان های بی گناه توسط آنها هستیم و متأسفم که سازمان های مدافع حقوق بشر در قبال کودک کشی اسرائیلی ها هم سکوت می کند.

,

وی با بیان اینکه متاسفم که با نامردی می جنگند و با نامردی کشورها را بهم می ریزند، گفت: امیدوارم بزودی آزادی همه ملت ها از زیرسلطه ابرقدرت های دنیا را شاهد باشیم.

,
عضو سابق هیأت مدیره انجمن کلیمیان شیراز:
, عضو سابق هیأت مدیره انجمن کلیمیان شیراز:, عضو سابق هیأت مدیره انجمن کلیمیان شیراز:,
 
,
راه یهودیان با اسرائیل صهیونیست جداست/ در صفوف برادران مسلمان به فرمان امام راحل عزیزمان شریک در مبارزه با صهیونیسم هستیم
, راه یهودیان با اسرائیل صهیونیست جداست/ در صفوف برادران مسلمان به فرمان امام راحل عزیزمان شریک در مبارزه با صهیونیسم هستیم, راه یهودیان با اسرائیل صهیونیست جداست/ در صفوف برادران مسلمان به فرمان امام راحل عزیزمان شریک در مبارزه با صهیونیسم هستیم,
 
,
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرامرز رحمان عطار، عضو سابق هیأت مدیره انجمن کلیمیان شیراز و فعال مدنی در گفتگو با خبرنگار شیرازه با تأکید بر اینکه حساب ما یهودیان و کلیمیان به خصوص یهودیان ایران با صهیونیست جداست، اظهار داشت: ما به میهنمان و به تاریخ کهن این سرزمین افتخار می‌کنیم ما ایرانی هستیم و هیچ رابطه‌ای با صهیونیست نداریم و اعمال آنها را محکوم می‌کنیم.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,

وی تصریح کرد: کلیمیان شیراز هر ساله پا به پای مسلمانان در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کردند و امسال اگرچه این راهپیمایی کنسل شده، اما یادمان هست که باید این روز را گرامی بداریم.

,

رحمان عطارتأکید کرد: در صفوف برادران مسلمان به فرمان امام راحل عزیزمان شریک ملت ایران در مبارزه با صهیونیسم و اسرائیل هستیم.

,
اعلام انزجاری که از قدم به قلم مبدل شد؛
, اعلام انزجاری که از قدم به قلم مبدل شد؛, اعلام انزجاری که از قدم به قلم مبدل شد؛,
 
,
آشوریان، زرتشتیان، اهل سنت و مسیحیانِ البرز از "قدس" می گویند
, آشوریان، زرتشتیان، اهل سنت و مسیحیانِ البرز از "قدس" می گویند, آشوریان، زرتشتیان، اهل سنت و مسیحیانِ البرز از "قدس" می گویند,
 
,
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، «در آستانه‌ی روز قدسیم؛ روز قدس بسیار مهم است. صرفاً این نیست که ما از یک ملّت مظلومی که از میهن خود و از خانه‌ِی خود رانده شده داریم دفاع میکنیم؛ ما در واقع داریم با این کارمان با یک نظام سیاسی ظالمانه و استکباری مبارزه میکنیم.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک،,
 
,
امروز دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است؛ حقیقتی بسیار گسترده‌تر از مسئله‌ی فلسطین. امروز مبارزه‌ی با رژیم صهیونیستی مبارزه با استکبار است، مبارزه با نظام سلطه است. همچنان‌که می‌بینید شما که علیه رژیم صهیونیستی حرف میزنید، آن مسئول و سیاستمدار آمریکایی، احساس دشمنی و خصومت با شما میکند؛ احساس میکند که به او ضربه زده‌اید؛ واقع قضیّه هم همین است. بنابراین روز قدس را باید بزرگ دانست، راهپیمایی روز قدس هم خیلی مهم است.»
,
 
,
آنچه گفته شد بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی با استادان، پژوهشگران و نخبگان در سال 1396 است، بدون شک این روز از جایگاه ویژه ای در جمهوری اسلامی برخوردار است زیرا پیشنهاد نامگذاری آن توسط بزرگمردی داده شد که انقلاب سال 57 را پایه گذاری کرد.
,
 
,
در استانه این روز مهم که به واسطه ویروس کرونا نظرخواهی ها و مخالفت با استکبار از قدم به قلم مبدل شده است، دیدگاه برخی از مسئولین و رئیس مذاهب استان البرز را درباره فلسطین که پاره تن اسلام است را با هم مرور می کنیم؛
,
 
,
عزیزالله شهبازی استاندار البرز: اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات با گوش جان سپردن به فرامین رهبر معظم انقلاب در صف دل های مومن مسلمانان جهان، مشت خشم خود را از عمق جان بر سر صهیونیسم غاصب و ایادی مستکبرش می کوبم و ندا می دهم : الـقـدس ُ لـنـا والحق لنا النصر لنا نحن الغالبون . . .
,
 
,
حجت الاسلام و المسلمین علی دشتکی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز:  در این روزهای کرونایی که مردم درگیر این ویروس منحوس هستند، منحوس تر از ویروس کرونا ویروس صهیونیست و آمریکا است که از هر فرصتی باید استفاده کنیم ریشه های صهیونیست به عنوان یک طرح سیستماتیک مقابله اسلام نه به عنوان یک آیین را بزنیم.
,
 
,
سرهنگ احسان علیزاده فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس: دفاع از مردم فلسطین حقیقتی انکار نشدنی است و کشورهای غربی و اروپایی با وجود امپریالیزم رسانه ای استکبار این آتش شعله ور شده را نمی توانند خاموش کنند.
,
 
,
گورگیز اورشان رییس انجمن آشوریان البرز: روز قدس روز ملی برای ایرانیان است، باید دراین روز از هر شیوه ای که شده فریادظلم ستیزی را سرداد ، باید از مظلومیت فلسطین دفاع کرد چرا که انجمن آشوریان در فلسطین اشغالی آشوری بسیاری دارد که در آرامش نیستند اما ما درایران اسلامی در آرامش زندگی می کنیم باید فریاد ظلم ستیزی را برای ستمگران داشته باشیم و به خاطر مردم فلسطین روز قدس هرچه بیشتر پاس داشته شود.
,
 
,
کشیش آشور تمرس؛ در روز قدس فریاد انزجار از ظلم و ستم  درجهان طنین انداز می شود باید تمام جهانیان در برابر ظلم بیدار شوند، چراکه خدا ظلم را دوست ندارد و همواره انسان ها را سفارش به نیکی دارد بنابراین جواب تمام ظلم ها داده می شود. باید تمام دنیا از هوس های دنیوی به دور شوند و ادیان الهی به عنوان خدا باید همواره هوشیار باشند و در برابر ظلم ایستادگی کنند.
,
 
,
مهران زنده نوش رییس انجمن زرتشتیان البرز: در شرایطی که تمام مدعیان دفاع از حقوق بشر، گوش های خود را در برابر فریاد های مظلومانه زنان و کودکان مردم فلسطین گرفته و چشم ها را بسته اند باید هرچه بیشتر این روز را در تاریخ اسلام نگه داشت.

امروز شاهد آن هستیم که مردم در کشورهای مختلف آزادانه زندگی می کنند و به امور مذهبی و اجتماعی می پردازند اما در فلسطین این حق از مردم وحشیانه توسط رژیم غاصب گرفته شده است. روز قدس متعلق به ملت فلسطین نیست متعلق به تمام ملت ها است چراکه همه انسان ها حق دارند در کمال آرامش در کنار یکدیگر زندگی کنند.
,
,
,
 
,
ادیان الهی در سبقه تاریخی خود دارای مشترکاتی هستند بنابراین باید این مشترکات را به شکل قوی تری بیان ساخت. در روز قدس باید ملت فلسطین که از بارزترین حق خود محروم هستند مورد حمایت قرار گیرند وبا اتحاد درمقابل جنایات اسراییل باید یستاد. امروز دوران بحث و مباحثه است و ادیان اعتراضات خود را به ظلم های رژیم غاصب بارها نشان داده اند و این همبستگی در اعلام انزجار از بدیهی ترین اصول تمدن است .
,
 
,
مولوی قارداش پیران رییس انجمن اهل سنت استان البرز: روز قدس توسط امام راحل (ره) بنا نهاده شد و این روز مشت محکمی بر یاوه گویی رژیم غاصب است بنابراین دربین اهل سنت این روز از اهمیت بالایی برخوردار است. بیت المقدس حق واقعی مسلمانان جهان است و امروز باید ادیان الهی برای احقاق حقوق مردم فلسطین به گونه ای متحد باشند که هیچ دشمنی به آنان نفوذ نداشته باشد.
,
 
,
انتفاضه فلسطین با سنگ آغاز شد و امروز جهان اسلام همراه با مردم فلسطین به دنبال احقاق حقوق این ملت مظلوم هستند و ادیان الهی با اتحاد هرچه بیشتر حمایت های خود را اعلام می کنند. امام راحل (ره) وعده آزادی قدس را داده اند و به تبعیت ایشان و رهبر معظم انقلاب همراه و همدل در برابر رژیم غاصب درهرشرایطی خواهیم ایستاد.
,
 
,
باید امروز درمساله فلسطین به گونه ای عمل کنیم که فردای قیامت دربرابر حق تعالی پاسخگو باشیم و اهل سنت انزجار خود را از رژیم کودک کش فلسطین اعلام کرده و همراه ملت مظلوم فلسطین هستند.
,
 
,
در حال به روز رسانی......
, در حال به روز رسانی......, در حال به روز رسانی......,

انتهای خبر/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه