اخبار داغ

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

تجربه فتح خرمشهر توشه راه مبارزه با رژیم اشغالگر قدس/ تنها گزینه ما مقاومت است

تجربه فتح خرمشهر توشه راه مبارزه با رژیم اشغالگر قدس/ تنها گزینه ما مقاومت است
پورشمسی گفت: رهبر انقلاب با بیان تاریخچه شکل گیری نامبارک غده سرطانی اسرائیل به همگان اثبات کردند که راهبرد مذاکره به شکست انجامیده و تنها گزینه مقاومت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا با گرامیداشت فرا رسیدن روز قدس گفت: هرچند امسال به دلیل شرایط خاصی که وجود داشت توفیق برگزاری راهپیمایی روز قدس را نداشتیم لکن دشمنی و بغض ما نسبت به استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس همچنان پا برجاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , یزد رسا,

 وی تاکید کرد: مسئله فلسطین مسئله ای نیست که اختصاص به مردم منطقه و یا مسلمانان داشته باشد بلکه هر انسان آزاده و منصفی جنایات هولناکی که رژیم اشغالگر قدس در حق مردم مظلوم فلسطین مرتکب می شود را محکوم می‌کند.

,

پورشمسی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در روز قدس گفت: سخنان امروز رهبر انقلاب به درستی ماهیت ویروس منحوسی به نام اسرائیل را بیان کرد و همچنین راه های مبارزه و ریشه کنی آن را برای همگان تبیین نمود. رهبر انقلاب با بیان تاریخچه شکل گیری نامبارک این غده سرطانی در منطقه به همگان اثبات کردند که راهبرد مذاکره به شکست انجامیده و تنها گزینه مقاومت است.

,

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تاکید کرد: تجربه این سالها به همه مسلمین اثبات کرده که ما هر جا مقابل خوی استکباری دشمنان سر فرود آوردیم طعم تلخ شکست و تحقیر را چشیدیم و در مقابل با مقاومت و پایداری بر اصول و آرمانهای خود موفق به پیروزی در مقابل دشمنان تا بُن دندان مسلح شدیم.

,

 وی به فرارسیدن سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر اشاره و عنوان کرد: در آن ایام صدام جنایتکار با انواع پشتیبانی های نظامی، تسلیحاتی، مالی و سیاسی از سوی غرب حمایت می شد با این حال رزمندگان سپاه اسلام در عملیات پیروزمندانه بیت المقدس موفق به شکست هیمنه استکبار و اثبات وعده حق الهی مبنی بر نصرت حزب الله شدند.

,

وی ادامه داد: بی شک این موفقیت درس بزرگی برای همه آزادگان جهان است و اثبات می کند حتی با دست خالی اما با سلاح ایمان و اراده می توان مقابل پیشرفته ترین سلاح ها و  مجهزترین ارتش ها ایستاد. امروز محور مقاومت با تکیه بر همین اصول و البته بسیار مقتدر تر و مجهز تر از دیروز مقابل دشمن ایستاده، دشمنی که روز به روز ضعیف تر شده و وقایع اخیر از جمله انفعال دولت تروریسم آمریکا در مقابل حمله مقتدرانه سپاه اسلام به پایگاه نظامی عین الاسد بیانگر افول بیش از پیش دشمنان است.

,

 وی در پایان تاکید کرد: انشاالله با تکیه بر عنایت خداوند متعال، پیروی از بیانات رهبر فرزانه انقلاب، مقاومت، پایداری و عزم و اراده راسخ رزمندگان اسلام رویای محو رژیم اشغالگرقدس به زودی محقق خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه