اخبار داغ

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک خبر داد؛

ارائه تسهیلات 20 میلیون ریالی به 400 راننده تاکسی شهر اراک

ارائه تسهیلات 20 میلیون ریالی به 400 راننده تاکسی شهر اراک
مرادی رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک از ارائه تسهیلات 20 میلیون ریالی به 400 راننده تاکسی شهر اراک خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت اله مرادی رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک در گفتگو با دیارآفتاب؛ با اشاره به پرداخت کمک معیشتی به شغل‌های که ناشی از شیوع کرونا آسیب‌دیده‌اند، گفت: با توجه به اینکه رانندگان تاکسی ازجمله مشاغلی می‌باشند، که با شیوع ویروس کرونا وضعیت درآمدی ایشان دچار آسیب شده، لذا با هماهنگی اتحادیه تاکسیرانی کشور و پیگیری‌های صورت گرفته توسط سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک، جهت حمایت این قشر فعال در جامعه، تمهیدات لازم در نظر گرفته‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

مرادی ارائه وام قرض‌الحسنه 20 میلیون ریالی به رانندگان تاکسی شهر اراک را از جمله تسهیلات در نظر گرفته عنوان کرد و افزود: در مرحله اول ارائه تسهیلات، 400 راننده تاکسی به بانک جهت دریافت وام قرض‌الحسنه معرفی می‌شوند.

,

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک تأکید کرد: رانندگان فعال در خطوط و همچنین افرادی که ازنظر مالی در شرایط ضعیف‌تری قرار داشتند برای مرحله اول دریافت تسهیلات شناسایی و به بانک معرفی شدند و در مرحله بعدی سایر رانندگان جهت ارائه تسهیلات به بانک معرفی می‌شوند.

,

مرادی اضافه کرد: سامانه پیامکی ۱۰۰۰۷۹۹۳ و شماره تماس ۳۴۱۳۰۵۰۰ آماده دریافت شکایات شهروندان است که می‌توانند با اعلام کد یا پلاک تاکسی اعتراض خود را مطرح کنند البته بازرسان سازمان نیز به‌صورت مکرر در سطح شهر مشغول نظارت و بازدید هستند.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه