اخبار داغ

یک رزمنده دفاع مقدس:

تکمیل راه آزادی خرمشهر با آزادی قدس شریف رقم می‌خورد

تکمیل راه آزادی خرمشهر با آزادی قدس شریف رقم می‌خورد
قربانزاده گفت: رمز موفقیت آزاد سازی خرمشهر ایستادگی و مقاومت بود، تکمیل راه آزاد سازی خرمشهر با آزادی کامل قدس شریف رقم می‌خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمود قربانزاده از یادگارن 8 سال دفاع مقدس در رشتخوار به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ گفت: آزاد سازی خرمشهر بسیار از معادلات دشمن را برهم زد، 23 روز عملیات شبانه روزی و مجاهدت های رزمندگان اسلام به بار نشست و حاصل مقاومت، ایثار و ایستادگی ملت قهرمان ایران منجر به فتح و آزاد سازی خرمشهر قهرمان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر قهرمان که به فرموده امام خمینی(ره )، تمامی معادلات ابرقدرت‌های زمان به ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی را بهم ریخت باعث شد تا ورق جنگ به نفع جبهه انقلاب اسلامی تغییر پیدا کند.

این رزمنده دفاع مقدس در ادامه با اشاره به اینکه، خرمشهر نماد ایستادگی و مقاومت در کشور است، گفت: ادامه راه آزاد سازی خرمشهر و تکمیل این راه با آزاد سازی کامل قدس شریف انشالله رقم خواهد خورد، که این امر مهم نیز نیازمند همان ایثارگری ها، از خودگذشتگی ها و داشتن روحیه مقاومت است.

قربانزاده در ادامه با تاکید بر اینکه باید با وجود تمام سختی ها پرچم دار و رهرو راه شهیدان جبهه مقاومت الخصوص، سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی باشیم، گفت: خون پاک و روح مطهر شهید گرانقدار شهید حاج قاسم سلیمانی قطعا ثانیه شمار پایان عمر منحوس رژیم صهیونیستی را به صدا در آورده است و انشالله به زودی زود پرچم عدل الهی در قبلگاه اولین مسلمین جهان قدس شریف برافراشته خواهد شد.

یادگار 8 سال دفاع مقدس در رشتخوار، افزود: قدس شریف امروز همانند خرمشهر که در گذشته اسیر بود و به پاس ایستادگی و مقاومت های دلیرمردان کشورمان آزاد شد، سال هاست که در انتظار چشبدن طعم آزادی است، و این امر میسر نخواهد شد مگر با همراهی و مقاومت همه جانبه تمام مسلمانان جهان که انشالله به زودی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه