اخبار داغ

فرمانده گردان غواصی لشکر امام رضا(ع):

راهبرد فتح خرمشهر الگویی برای آزادسازی قدس است

راهبرد فتح خرمشهر الگویی برای آزادسازی قدس است
علی آرام با بیان اینکه فتح خرمشهر الگویی برای آزادسازی قدس است و امروز راهبرد مسئله فلسطین نیز همان راهبرد است گفت: خرمشهر نقطه عطفی در انقلاب اسلامی و تثبیت آن محسوب می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی آرام، فرمانده گردان غواصی لشکر امام رضا(ع) در گفت‌وگو با صبح توس، پیرامون اهمیت حماسه سوم خرداد اظهار کرد: قطعا فتح خرمشهر الگویی برای آزادسازی قدس است و امروز راهبرد مسئله فلسطین نیز همان راهبرد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: شیوه های تاکتیکی تغییر کرده اما راهبرد همان رویکرد مقاومت و ایستادگی است.

,

فرمانده گردان غواصی لشکر امام رضا(ع) گفت: خرمشهر نقطه عطفی در انقلاب اسلامی و تثبیت آن محسوب می شود و موجب مأیوسی کامل دشمن شد.

,

آرام با بیان اینکه در جمهوری اسلامی فتح خرمشهر موجب یأس دشمن شد تصریح کرد: زمان دفاع مقدس نتایج خارق العاده بسیاری را شاهد بودیم اما در مقطع سال 61 و فتح خرمشهر مقطع ویژه ای بود و دشمن به هیچ وجه تصور نمی‌کرد خرمشهر را که بعد از چند هفته به دست آورده است در یک روز از دست بدهد.

,

وی ضمن تأکید بر نهادینه شدن روحیه مقاومت و جهاد در نسل آینده افزود: سه عامل ولایت فقیه، اسلامیت و حضور مردم هر جا که حفظ شده و در کنار هم بودند نتیجه‌ای جز پیروزی به همراه نداشته است.

,

فرمانده گردان غواصی لشکر امام رضا(ع) ادامه داد: تا امروز نیز اگر ضربه ای به کشور وارد شده از جانب خواص بی بصیرت بوده و مردم همیشه پشتیبان اسلامیت بوده‌اند.

,

وی افزود: در موضوع آزادسازی قدس گام هایی برداشته شده و شاهد هستیم با روحیه مقاومت حماسه سوم خرداد در مرزهای رژیم صهیونیستی سنگرهای جبهه مقاومت فعال هستند و آماده پاسخ به هرگونه تهدید هستیم.

,

آرام با اشاره به اینکه آمادگی رزمندگان مدافع حرم از کشورهای مختلف در برابر اسرائیل نشان از پیروزی فرهنگ مقاومت است خاطرنشان کرد: عملیات های شناسایی زمان فتح خرمشهر نهایت تا نزدیک توپخانه دشمن بوده است اما امروز بسیجیان در سامرا، سوریه، لبنان و سایر نقاط با روحیه مقاومت مستقر شده‌اند که در تاریخ بی نظیر است.

,

وی افزود: حضور مردمی در اربعین جلوه دیگری از پیروزی های دفاع مقدس و حماسه فتح خرمشهر است.

,

فرمانده گردان غواصی لشکر امام رضا(ع) گفت: انقلاب اسلامی در حال طی مسیر به سمت قوی شدن است البته شاید برخی در این مسیر همراهی نکنند اما مستضعفین جهان زیر پرچم ولایت فقیه بر دشمن چیره خواهند شد و از اسلام ناب دفاع خواهند کرد.

,

وی افزود: امروز رزمندگان دفاع مقدس وظیفه خطیر فرهنگی بر دوش دارند و اقدامات باید در این زمینه اساسی باشد.

,

آرام اظهار کرد: برجسته‌سازی الگوهای فتح خرمشهر که هنوز هم فعالیت شبانه‌روزی دارند تأثیر مثبت در انتقال فرهنگ و الگوهای دفاع مقدس به جوانان دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه