اخبار داغ

فرمانده سپاه کلاله خبر داد؛

تهیه و توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان کلاله+فیلم

تهیه و توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان کلاله+فیلم
سرهنگ محمود بیات گفت: ستاد کمک مومنانه شهرستان کلاله، تاکنون بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان این شهرستان توزیع کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، دبیر ستاد کمک های مؤمنانه کلاله در حاشیه توزیع کمک های مومنانه در بین نیازمندان شهرستان در گفتگو با خبرنگاران، گفت: در آستانه عید سعید فطر، یک هزارو ۱۰۰ بسته معیشتی به دست نیازمندان شهرهای فراغی، کلاله و روستاهای منطقه می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,

فرمانده سپاه کلاله اظهار داشت: ستاد کمک های مؤمنانه شهرستان کلاله؛  تاکنون ۱۰ هزارو ۴۵۰ سبد معیشتی، ۱۴ هزارو ۵۰۰ وعده غذای گرم"/ و بیش از  یکصد میلیون تومان وجه نقد بین نیازمندان از قبل شناسایی شده توزیع کرده است.

,

حجت الاسلام والمسلمین کشیری امام جمعه کلاله نیز گفت: در آموزه های دینی ما بر انفاق تأکید شده است و این موضوع در عمل از سوی اهل البیت (ع) مشاهده می شود.

,

.ی تصریح کرد: اگر مسلمانان زکات و قربانی ها، صدقات و انفاق خود را متمرکز کنند تا در اختیار نیازمندان قرار گیرد؛ به یقین گره از زندگی گرفتاران جوامع اسلامی باز خواهد شد.

,

گفتنی است؛ به گفته مسئولین ستاد کمک های مؤمنانه شهرستان، نیکوکاری خیرین و کمک های مؤمنانه تا شکست ویروس منحوس کرونا در کلاله ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه