اخبار داغ

راوی دفاع مقدس:

آزادسازی خرمشهر مقدمه آزادسازی قدس بود/ بیت المقدس به عنوان ناموس جهان اسلام معرفی شود

آزادسازی خرمشهر مقدمه آزادسازی قدس بود/ بیت المقدس به عنوان ناموس جهان اسلام معرفی شود
دلبریان گفت: آزادسازی خرمشهر مقدمه آزادسازی قدس بود از طرف دیگر قدس را تنها نباید به عنوان نماد یک مکان بشناسیم بلکه باید به عنوان ناموس جهان اسلام و مبنا یک ماهیت تاریخی بزرگ به جهانیان معرفی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا دلبریان، راوی دفاع مقدس در گفت‌وگو با صبح توس، به مناسبت سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: فتح خرمشهر نصرت و لطف الهی بود که در سایه مجاهدت‌های بی وقفه بچه‌های حزب الهی به‌ دست آمد، به دلیل اینکه با هیچ معادله‌ای آزادسازی این شهر روی نقشه امکان‌پذیری نبود و در حقیقت این یک معجزه خدایی بود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, ،,

وی با تأکید بر ضرورت تقویت روحیه ایثار و جهاد در نسل جوان گفت: داشتن روحیه مجاهدت، ایثار و مقاومت نه تنها برای جنگ و مقابله با دشمن لازم است، بلکه برای مقابله با بحران‌های طبیعی نیز لازم دانست لذا در صورتی که رخدادی طبیعی به طور وسیع در یک کشور رخ دهد اگر روحیه ایثار و فداکاری نباشد قطعاً بدانید تمام ارتش هم نمی‌تواند پاسخ‌گو باشد.

,

دلبریان تصریح کرد: چگونه می‌توان از کسی که روحیه ایثار و شهادت در وجودش نهادینه نشده، توقع داشت جانش را نادیده بگیرد و مقابل دشمن با ایستد؟ بنابراین نظام آموزشی ما موظف به آموزش مسائل مرتبط با حفظ اقتدار کشور است و نباید تنها در مدارس، ریاضی، فیزیک، شیمی و یک مشت دروس عملی و نظری تدریس شود؛ چراکه این علوم تنها زمانی به کار می‌آید که ما در امنیتی که نتیجه فداکاری‌هاست به‌سر ببریم.

,

این راوی دفاع مقدس، گفت: همه جای جهان نمادهای پیروزی و مقاومتشان را حفظ می‌کنند از طرف دیگر شاهد آن هستیم که در کشورهای خارجی این همه موزه‌های جنگ و این همه یادبود برای جنگ‌آورانشان ایجاد می‌کنند و قطعاً این کار را برای زنده نگه داشت روحیه مقاومت و دفاع است در کشورشان انجام می‌دهند.

,

وی با بیان اینکه صلح تنها در سایه اقتدار یک کشور به وجود می‌آید، اظهار کرد: مهم‌ترین شاخصه اقتدار یک ملت و کشور برخورداری آن کشور از توان دفاعی و بازدارندگی بالا است؛ لذا اینکه عده‌ای ترسو و تحت تأثیر غرب گمان می‌کنند با حذف روحیه ایثارگری و مقاومت، خشونت را حذف کرده و صلح پایدار را به دست می‌آورند، کاملاً تفکر نادرستی است و سخت در اشتباه هستند.

,

دلبریان خاطر نشان شد: خشونت هنگامی ایجاد می‌شود که شما ضعیف باشید، لذا توصیه‌های قرآنی و روایی در خصوص داشتن توان نظامی بازدارنده داریم که خداوند از مؤمنان می‌خواهد غیر از امدادهای غیبی و حمایت‌های الهی، برای ایجاد رعب در دل دشمنان، از همه قوا و ابزارهای تهدید و ارعاب استفاده کنند تا در مقام بازدارندگی عمل شود  و امنیت حفظ گردد.

,

این راوی دفاع مقدس ادامه داد: همین امروز که آمریکا نمی‌تواند به ما چپ نگاه کند و گروه‌های تروریستی نمی‌تواند در شهرهای ما جولان دهد به خاطر همین ترس آن‌ها از روحیه شهادت طلبی بچه بسیجی‌ها و توان نظامی ماست وگرنه لحظه‌ای به ما رحم نمی‌کردند.
وی با اشاره به اینکه سال‌ها پیش خرمشهر را خداوند آزاد کرد، چندی پیش کربلا و در آینده‌ای نه‌چندان دور قدس آزاد خواهد شد و آزاد سازی خرمشهر مقدمه آزادسازی قدس بود، بیان کرد: قدس را تنها نباید به عنوان نماد یک مکان بشناسیم بلکه باید به عنوان ناموس جهان اسلام بشناسیم و باید قدس را مبنا یک ماهیت تاریخی بزرگ شناخت؛ لذا باید صهیونیست غاصب از نقشه جهان حذف شود تا جهان رنگ آرامش به خود بگیرد و مقدمات ظهور امام زمان(عج) فراهم شود.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه