اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

ولایتمداری رمز موفقیت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود/ در فتح خرمشهر، وعده الهی محقق شد

ولایتمداری رمز موفقیت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود/ در فتح خرمشهر، وعده الهی محقق شد
حجت الاسلام عسگر امامی گفت: رمز موفقیت رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر ودر دفاع مقدس، ولایتمداری بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، حجت الاسلام عسگر امامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب امروز در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی و فتح خرمشهر در میاندوآب گفت: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و این جمله دقیق ترین و حکیمانه ترین سخنی است که در مورد خرمشهر گفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

وی افزود: خرمشهر به خون شهدا ارزش و اعتبار پیدا کرد و مشهدالشهدا نام گرفت و در خرمشهر وعده الهی محقق شد.

,

امامی با بیان اینکه فتح خرمشهر، تنها فتح خاک نبود بلکه فتح ارزش ها بود، گفت: رمز موفقیت رزمندگان اسلام در  عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر ودر دفاع مقدس، ولایتمداری بود.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب تصریح کرد:هر کجا عقب گرد کرده ایم؛ در آنجا ولایتمداری ما زیر سوال بوده است.

,

وی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران و با بیان اینکه امروز در اوج تحریم ها، نفت خود را به ونزوئلا صادر می کنیم، اظهار کرد: این نشان از قدرت نظام جمهوری اسلامی دارد که دشمن غلطی نمی تواند بکند.

,

امامی در ادامه با بیان اینکه آزادسازی و فتح خرمشهر برای ما درس است، افزود: هر کجا عملکرد ما برای خدا باشد، حتما خدا نیز یاریگر ما خواهد بود.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب هم چنین به روز قدس نیز اشاره داشت و گفت: جهان به سمت فتح قدس به پیش می رود و آن روز خیلی دور نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه