اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور اعلام کرد

اهدای 2700 بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه شهرستان نور

اهدای 2700 بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه شهرستان نور
نعمت اسدی گفت: در مرحله سوم ررزمایش مؤمنانه 2 هزار و 700 بسته معیشتی و بهداشتی، برنج، گوشت و مرغ به خانواده‌های نیازمند و آسیب پذیر از شیوع ویروس کرونا اهدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نعمت اسدی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با تبریک عید سعید فطر و حماسه آزاد سازی خرمشهراظهارکرد: مرحله سوم رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه با همت خیرین و اعضای ستاد رزمایش شهرستان نور، امام جمعه نور، فرماندار شهرستان، بخشدارمرکزی، دهیاران، شوراهای اسلامی، فرمانده پایگاه‌های مقاومت و حوزه‌ها و ... در سوم خرداد برگزار شد.
 
وی گفت: در این رزمایش 2هزار و 700 بسته معیشتی و بهداشتی، برنج، گوشت و مرغ به خانواده‌های آسیب پذیر از شیوع ویروس کرونا و نیازمند اهدا شد.

اسدی تصریح کرد: سپاه ناحیه نور در دوران شیوع ویروس کرونا با همت خیرین، بسیجیان، ستاد مبارزه با ویروس کرونا، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت، با تولید مواد ضدعفونی، ماسک و گان و کمک رسانی در قسمت‌های مختلف، ضدعفونی خیابان‌ها، معابر، مکان‌های عمومی و منازل در شهر و روستا، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی و اجرای رزمایش در کنار مردم ولایتمدار شهرستان نور بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به رزمایش‌ها و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب پذیر از شیوع ویروس کرونا افزود: در رزمایش ایثار 2 هزار 882 بسته، مرحله اول رزمایش مؤمنانه 2 هزار و 200 بسته و مرحله دوم رزمایش 2هزار و 300 بسته اهدا شد و در مرحله سوم رزمایش مؤمنانه 2هزار و 700 بسته معیشتی و بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند در حال توزیع است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه