اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس هشتم؛

دل بستن خواص داخلی به آمریکا، غرب را جَری تر کرده است/ استکبار با اقدام علیه حافظان امنیت کشور، مردم را تحریم کرد

دل بستن خواص داخلی به آمریکا، غرب را جَری تر کرده است/ استکبار با اقدام علیه حافظان امنیت کشور، مردم را تحریم کرد
محمود احمدی بیغش گفت: نیروی انتظامی در کشور ما تامین امنیت در کوچه و بازار، مرزها، مبارزه با قاچاق، مقابله با سرقت و ناهنجاری های جامعه را بر عهده دارد لذا زمانی که کشوری آن را تحریم و داشته هایش را ضبط می کند یعنی به دنبال نابودی مردم ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم درباره تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکا در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: طی روزهای اخیر، یکبار دیگر دولت آمریکا دشمنی خود را با مردم و کشور ایران به منصه ظهور رساند و وزیر کشور جمهوری اسلامی، فرمانده کل نیروی انتظامی و 7 نفر از مسئولین ارشد نیروی انتظامی را به همراه یکی از فرماندهان سپاه مورد کینه خود قرار داد و به لیست تحریم ها اضافه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
محمود احمدی بیغش با اشاره به اینکه استیون منوچین وزیر خزانه داری آمریکا اعلام کرد که وزیر کشور ایران و فرمانده نیروی انتظامی تحت تحریم آمریکا قرار گرفته اند و با اطلاعیه ای این خبر را به اطلاع جهانیان رساند، افزود:  نمی دانم چرا آمریکایی ها زمانی که جنایت می کنند به خودشان می بالند، کودتای 28 مرداد سال 32 هم به دست پلید آمریکایی ها در ایران شکل گرفت و حکومت قانونی "مصدق" را سرنگون کرد.
,
 
,
وی اظهار داشت: جنگ تحمیلی 8 ساله با پشتیبانی آمریکا و توسط یکی از نوکران منطقه ای این کشور یعنی صدام علیه ایران شروع شد، کودتای پادگان شهید نوژه  به دست عوامل بختیار و با هدایت آمریکایی ها و جدایی طلبی های سال های 58 و 59 در ایران توسط عده ای خائن، سناریویی از جنایت هایی بود که با حمایت آمریکا علیه ایران صورت گرفت.
,
 
,
منتخب مردم شازند در مجلس یازدهم تصریح کرد: بارزترین جنایت آمریکا علیه ایران که هر کسی آن را تائید می کند و نیازی به تحلیل ندارد سرنگونی ایرباس ایرانی با 330 مسافر اعم از زن، مرد، پیر، جوان و کودک در آبهای خلیج فارس بود که تمامی مسافران این هواپیمای غیر نظامی به شهادت رسیدند و آمریکایی ها به افسر عامل این جنایت مدال لیاقت دادند.
,
 
,
احمدی بیغش با اشاره به اینکه از انقلاب سال 57 تا امروز، هر جنایتی که می شود آمریکایی ها به خودشان می بالند، گفت: مردم فهیم ایران با عده ای نفهم و بی شعور مواجه شده اند، البته در قران کریم هم آمده است که خدای متعال دشمنان ما را از حمقا (احمق) ها قرار داده است زیرا آمریکا در حالی طی 5 روز گذشته بخشی از صاحب منصبان و مسئولین ارشد نظامی را مورد تحریم قرار داد که در واقع با این اقدام به جای یک فرمانده ارشد، مردم ایران را تحریم کرد.
,
 
,
این استاد دانشگاه افزود: نیروی انتظامی یک کارخانه نیست که مورد تحریم واقع شده باشد، بلکه در هر کشوری این قشر حافظ امنیت مردم است، چگونه می شود که آمریکایی ها می توانند مدعی باشند حامی ایرانی ها هستند اما حامی امنیت آنها را تحت تعقیب قرار بدهند؟ این تناقض آشکار نشان می دهد دولتمردان آمریکا مشتی احمق گاوچران هستند و دشمنی آنها مبنایی است و سطحی نیست.
,
 
,
استاندار سابق خراسان شمالی افزود: البته در قضایای پیش آمده نباید از آمریکایی ها و دولت آنها گله ای داشته باشیم بلکه بایدگله مندی واقعی را از افراد، مسئولین و خواصی که در داخل کشور دل به آمریکا بسته اند، داشته باشیم. رهبر معظم انقلاب ده ها بار فرمودند دل به وعده و وعید بیگانگان ندهید اما متاسفانه با عملکرد عده ای، ما چند روز یکبار نتیجه دل بستن ها را مشاهده می کنیم.
,
 
,
وی اظهار داشت: البته تحریم ها بنیاد تعاون نیروی انتظامی، رئیس و اعضای هیئت مدیر آن را نیز در برگر گرفته و آمریکایی ها دو زندان را در شهرستان ری مورد تحریم قرار داده اند و کلیه دارایی های این افراد از تحریم به بعد توسط آمریکایی ها ضبط خواهد شد و هر گونه تراکنش مالی از نظر آمریکایی ها برای آنها ممنوع شده است.
,
 
,
احمدی بیغش تصریح کرد: آمریکا دولتی نژاد پرست، بی منطق و قلدر است لذا ما باید به خودمان بیاییم، خواص داخلی باید بدانند که دشمنی آمریکا به فرموده رهبر معظم انقلاب هیچ حد توقفی ندارد و هر چه عقب نشینی کنیم آنها جری تر می شوند و تیشه به ریشه مردم می زنند و حافظان امنیت مردم را تحریم می کنند، نیرویی که ده ها هزار از نیروهای خود را فدای مبارزه با قاچاق مواد مخدر می کند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی خود را سپر بلای جان هزاران انسان کرده و با قاچاق و ترانزیت مواد مخدر مقابله می کند، لذا مستحق تحریم نیست، گفت: نیروی انتظامی در کشور ما بدون مردم معنا ندارد زیرا از تولد یک نوزاد تا فوت یک سالخورده دخیل است و تامین امنیت در کوچه و بازار، مرزها، مبارزه با قاچاق، مقابله با سرقت و ناهنجاری های جامعه را بر عهده دارد لذا زمانی که کشوری آن را تحریم و داشته هایش را ضبط می کند یعنی به دنبال نابودی مردم ایران است.
,
 
,
احمدی بیغش افزود: نیروی انتظامی با تمام توان خود طی 40 سال اخیر، آرامش مردم ایران را تامین کرده است اما آمریکایی ها همواره به دنبال به ستوه آوردن مردم هستند لذا عده ای فریب خورده را در سنوات مختلف هدایت کرده اند تا آشوبی را در داخل کشور به پا کنند، سال گذشته در موضوع بنزین نارضایتی هایی در بطن جامعه وجود داشت اما آتش زدن، تخریب، میلیاردها دلار خسارت به اموال خصوصی و عمومی و کشتار، کار مردم ایران نبود.
,
 
,

دکترای علوم سیاسی در خاتمه اظهار داشت: آمریکا به دنبال بهانه ای برای رسیدن به خواسته های خود است لذا تصور می کند با تحریم نیروی انتظامی، آنها را در کار خود سست کرده و زمینه را برای رشد ناامنی فراهم می آورد تا مردم بر علیه نظام تحرکاتی داشته باشند اما مردم ایران شاید کلایه هایی از مسئولین داشته باشند که به حق است و کوتاهی مسئولین را می رساند اما در حراست از اصل نظام با هیچ کسی تعارف ندارند و چون می دانند آمریکایی ها اصل این نظام را نشانه گرفته اند، اقدام اخیر آمریکا آنها را علیه استکبار متحد تر می کند.


 
انتهای پیام/

,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه