اخبار داغ

پدر شهیدان کمالی مقدم:

آمریکا با تحریم نیروی انتظامی امنیت ملی را نشانه گرفته است/همه ملت پشتیبان ناجا هستند

آمریکا با تحریم نیروی انتظامی امنیت ملی را نشانه گرفته است/همه ملت پشتیبان ناجا هستند
پدر شهیدان کمالی مقدم ضمن محکوم کردن تحریم ناجا از سوی آمریکا؛ گفت: زبده بودن و موفقیت‌های پلیس در ایران سبب ایجاد وحشت برای آمریکا و انجام این اقدام شده است. می‌توان گفت آمریکا با این کار، امنیت را در کشور ایران نشانه گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نبی الله کمالی مقدم پدر شهیدان کمالی مقدم در گفتگو با دیارآفتاب؛ ضمن محکوم کردن تحریم ناجا از سوی آمریکا؛ گفت: در طول ۴۱ ساله انقلاب اسلامی، تحریم ایران مسئله‌ای تازه نیست. آمریکا پس از جنگ جهانی دوم، با خباثت تمام، کشورها به‌خصوص کشور ایران را تحریم کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

کمالی مقدم اظهار کرد: آمریکا ادعای آقایی و تسلط بر دنیا را دارد، در حالی که سخت در اشتباه است؛ او حتی در تشخیص منافع خودش هم دچار خطا و اشتباه است. به همین دلیل اقدامات نابخردانه و غیر عقلایی زیادی را انجام می‌دهد. این تحریم را هم می‌توان از جمله اقدامات غیر عقلایی آمریکا دانست. دیری نخواهد پایید که هیمنه این جرموثه فساد و جنایت و ایادی‌اش در دنیا شکسته خواهد شد.

,

وی افزود: زبده بودن و موفقیت‌های پلیس در ایران سبب ایجاد وحشت برای آمریکا و انجام این اقدام شده است. می‌توان گفت آمریکا با این کار، امنیت ملی را نشانه گرفته است.

,

پدر شهیدان کمالی مقدم بیان کرد: مسئله اسلام و اجرای دستورات آن در همه زمینه‌ها و همچنین اقتدار در ایران، ریشه همه دشمنی‌ها آمریکا با ایران است.

,

کمالی مقدم با اعلام حمایت از پلیس ایران، خاطرنشان کرد: پلیس ایران چون پلیس جمهوری اسلامی و اقدامات انقلابی دارد موردحمایت همه ملت ایران است. امکان ندارد که فردی در ایران باشد و شاهد امنیت هم باشد ولی پشتیبان پلیس نباشد.

,

شهیدان احمد و محمد کمالی مقدم به ترتیب در سال 61 و در سال 62 در جاده اهواز -خرمشهر به شهادت رسیدند.

, .,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه