اخبار داغ

عالم برجسته اهل سنت ایران:

نیروی انتظامی ضامن امنیت است / هدف آمریکا از تحریم ناجا، مختل کردن امنیت داخلی کشور است

نیروی انتظامی ضامن امنیت است / هدف آمریکا از تحریم ناجا، مختل کردن امنیت داخلی کشور است
عالم برجسته اهل سنت ایران با بیان اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران حافظ امنیت پایدار کشور است، گفت: تحریم آمریکا علیه فرماندهان ناجا نشانگر کارآمدی بالای این نیرو در خدمت به امنیت و آرامش مردم ایران و مقابله با اخلالگران آمریکایی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا امین راستی عالم برجسته اهل سنت ایران در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، عنوان کرد: دشمنی ۴۰ ساله ایالات متحده با مردم ایران نشان می‌دهد، برخلاف تمام اقدامات مداخله جویانه علیه مردم ایران هر گونه تهدید و تحریم با مقاومت مردمی مواجه شده و مانعی در جهت تحقق پیشرفت ملت ایران نخواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

وی گفت: آمریکایی ها این بار بعد از تحریم های مختلف با در لیست قرار دادن نیروی انتظامی که همو.اره مسئول تامین امنیت در کشور هستند می خواهد که در کشور ناامنی ایجاد کند و در ایجاد ناامنی در کشور ایران هدف اصلی آمریکایی ها از این اقدام است.

,

وی ایجاد تحریم های جدید را اشتباه بزرگی برای آمریکا دانست و افزود: بد جلوه کردن کارآیی نظام و مایوس کردن مردم هدف اصلی آمریکایی ها از تحریم کردن نیروی انتظامی است در حالی که امنیت الفبای هر کشوری است و راه دفاع از ارزشهای و آرمانهای انقلاب اسلامی را به درستی انجام  و در پیروی از ولی امر خود جان‌فشانی و ایستادگی کرده است.

,

ماموستا راستی با بیان اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران حافظ امنیت پایدار کشور است ادامه داد: تحریم آمریکا علیه فرماندهان ناجا نشانگر کارآمدی بالای این نیرو در خدمت به امنیت و آرامش مردم ایران و مقابله با اخلالگران آمریکایی است.

,

این عالم برجسته اهل سنت کشورتحریم ناجا توسط آمریکا را اقدامی در راستای تشدید فشار بر ایران دانست و بیان کرد: آمریکا پس از متحمل شدن شکستی دیگر در حوادث سال گذشته، با تحریم نیروی انتظامی به دنبال پوشش دادن این شکست مفتضحانه است.

,

ماموستا راستی ادامه داد: آمریکا پس از آنکه از منطقه رانده و هیبت این دولت توسط انقلاب اسلامی شکسته شده است، قدرت پوشالی اش فرو ریخته است؛ بنابراین تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نشان از دست و پا زدن، ضعف و شکست این دولت است.

,

وی خاطر نشان کرد: چنین تحریم هایی خلاف قوانین بین الملل است و قطعاً بازهم این تحریم ها نتیجه ای نخواهد داشت؛ زیرا مردم و رهبر انقلاب اسلامی پشتیبان نیروی انتظامی کشور بوده و قدردان زحمات این نیروهای جان برکف هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه