اخبار داغ

کارشناس علوم سیاسی:

عملکرد عالی نیروی انتظامی در مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر/ دشمنان با تحریم این نیروی مردمی، امنیت جامعه ما را هدف گرفته اند

عملکرد عالی نیروی انتظامی در مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر/ دشمنان با تحریم این نیروی مردمی، امنیت جامعه ما را هدف گرفته اند
رضا خادمی گفت: استکبار جهانی با تحریم نهادهای امنیتی و انتظامی به دنبال ضربه زدن به امنیت مردم و سوء استفاده از ناامنی هاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا خادمی کارشناس علوم سیاسی در گفتگو با خبرنگار عصرهامون، با اشاره به تحریم های فرمانده های نیروی انتظامی کشورمان توسط آمریکا، بیان کرد: سران دولت آمریکا با این اقدام مضحک خود دشمنی خود با مردم و نظام جمهوری اسلامی را بیش از پیش ثابت کردند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی فقط در راه مبارزه با مواد مخدر و در درگیری با قاچاقچیان این مواد افیونی نزدیک به چهار هزار شهید تقدیم نظام کرده است.

این کارشناس علوم سیاسی گفت: امنیت های درون کشور ما با نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است، دشمنان با این اقدام خود امنیت ، آرامش و آسایش مردم ما را هدف قرار گرفته اند.

خادمی اضافه کرد: جنجال، آشوب، هرج و مرج در داخل مرزهای جمهوری اسلامی ایران از اهداف اساسی و همیشگی آمریکا و کشورهای غربی است که الحمدالله با درایت ناجا به این هدف خود نخواهند رسید.

وی اضافه کرد: عملکرد نیروی انتظامی کشورمان در بخش های مختلف مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و برخورد با مجرمان و همچنین در سایر عرصه ها فوق العاده و عالی بوده است.

این کارشناس علوم سیاسی خاطرنشان کرد: تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی یعنی تحریم امنیت مردم کشورمان و این را هرگز نمی پذیریم که آنها بانیان اصلی آسایش و آرامش جامعه را تحریم کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه