اخبار داغ

برادر شهید ناجا در کردستان:

تحریم ناجا تحریم امنیت ایران اسلامی است/ دشمنی آمریکا با ملت ایران تمامی ندارد

تحریم ناجا تحریم امنیت ایران اسلامی است/ دشمنی آمریکا با ملت ایران تمامی ندارد
برادر شهید محمد جواد عبدالملکی از شهدای نیروی انتظامی کردستان، گفت: تحریم ظالمانه نیروی انتظامی در واقع تحریم امنیت شهرها، مرزها و آبادانی کشور است که نشان از بغض و دشمنی آمریکا با ملت ایران اسلامی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، شهید محمدجواد عبدالملکی رئیس دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قروه در شهریور ماه سال 94 و در حین انجام ماموریت و در تعقیب و گریز با قاچاقچیان در پی سانحه ناشی از انجام وظیفه، به فیض عظیم شهادت نایل شد؛ شهیدی که اگر ایثار و از خود گذشتگی او و یاران و همرزمانش نبود امنیت و آرامشی که هم اکنون در جای جای ایران اسلامی برقرار است نیز احساس نمی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی, ،,

 این در حالی است که مدعیان حقوق بشر و در راس آنان آمریکای جنایتکار این روزها اقدام به تحریم نیروی انتظامی نموده اند و امنیت کشور را نشانه رفته اند تا چهره فریبکار خود را بیشتر به تصویر بکشند.

,

 در همین رابطه محمد عبدالملکی برادر شهید محمدجواد عبدالملکی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن محکوم نمودن اقدام اخیر دولتمردان آمریکایی اظهار داشت: سران ایالات متحده در طول بیش از 40 سال که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد دشمنی خود با ملت ما بارها نشان داده اند.

,

 وی افزود: کسانی که مدعی دوستی با مردم ایران هستند سال ها پیش و در هشت سال جنگ تحمیلی بمب های خود را بر سر مردم ایران ریختند و پس از آن با ایجاد غائله ها و فتنه ها به دنبال سرکوب امنیت کشور بودند اما نتوانستند در برابر عزم و اراده الهی ملت ایران بایستند.

,

 عبدالملکی خاطر نشان کرد: هم اکنون سران استکبار که ناامید از لیست تحریم های ظالمانه اقتصادی هستند، سبزپوشان نیروی انتظامی را تحریم می کنند که نشان دهند مشکل اصلی آنان امنیت شهرها و مرزهای کشور است.

,

 این برادر شهید ناجا با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال بهانه ای برای اجرای توطئه های خود می باشد افزود: دشمن ما نمی تواند پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی را ببیند و از رشد علمی در کشور در هراس است و هم اکنون با تحریم ناجا در واقع به دنبال تحریم امنیت کشور است.

,

 به گفته عبدالملکی این تحریم با هدف نا امن کردن زندگی مردم و جلوگیری از اقدامات پلیس علیه تروریستهای تحت حمایت آمریکا انجام شده است تا بتوانند مسیر خود را برای توطئه های بیشتر در کشور هموار کنند.

,

 وی با بیان اینکه پلیس الفبای امنیت هر کشوری است، افزود: این اقدام آمریکا پایان دشمنی آنان با ملت بزرگ ایران نیست و این دشمنی ها همچنان ادامه دارد اما آنچه که مهم است در ایستادگی و مقاومت مردم است که هوشیارانه توطئه های آمریکا را خنثی می کنند.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه