اخبار داغ

کارشناس سیاسی فرهنگی هرمزگان:

تحریم نیروهای خدوم انتظامی، نشان از هراس دولت امریکا از ملت ایران است/ مردم قدردان زحمات ناجا هستند

تحریم نیروهای خدوم انتظامی، نشان از هراس دولت امریکا از ملت ایران است/ مردم قدردان زحمات ناجا هستند
حسن زاده ضمن محکومیت تحریم امریکاعلیه ناجا گفت: آن چیزی که در تحریم کردن نیروهای انتظامی معلوم شد این است که نیرو مقتدر انتظامی مسیر را درست می‌پیمایند ما باید از این بترسیم که امریکا جنایتکار از ما تعریف کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ داریوش حسن زاده، کارشناس سیاسی فرهنگی استان هرمزگان درگفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: مردم قدردان سبز پوشان نیروی انتظامی هستند، ضریب امنیت در کشور به لطف این نیروی قدم به قدم در حال بالا رفتن است و این به معنی موفقیت روز افزون ناجا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: نیروی انتظامی آمریکای جنایتکار و دشمن قسم خورده ملت شریف ایران اسلامی را به عصبانیت واداشته تاجاییکه این کشور نام نیروی انتظامی را در فهرست تحریم‌های خود قرار داده است.

,

حسن زاده ضمن محکومیت تحریم امریکاعلیه ناجا عنوان کرد: آن چیزی که در تحریم کردن نیروهای انتظامی معلوم شد این است که نیرو مقتدر انتظامی مسیر را درست می‌پیمایند ما باید از این بترسیم که امریکا جنایتکار از ما تعریف کند.

,

وی افزود: به قول حضرت امام (ره) که فرمودند وقتی دشمن از شما تعریف می‌کند، ببینید چه اشتباهی کرده‌اید؛ فلذا دست امریکا و هم پیمانانش سالهاست که برای ملت شریف ایران رو شده است و ادبیات سیاسی آنها ارزش های این نظام را مورد هدفش قرار داده است

,

کارشناس سیاسی هرمزگان گفت: یک روز مردم مورد هجمه قرار میدهند روز دیگر نیروی انتظامی که در دفاع از امنیت مردم و شهرها و مرزهای این کشور مقتدرانه ایستاده است.

,

حسن زاده بیان کرد: نظام استکباری امریکا برای جبران شکست‌های پی در پی خود در برابر ملت بزرگ ایران از ابتدای انقلاب تاکنون از هر اقدامی استفاده کرده است؛ از تحریم گسترده اقتصادی گرفته تا ترور ناجوانمردانه فرماندهان میدانی جنگ با داعش و همچنین تحریم نیروهای نظامی ایران همگی گویای این واقعیت آشکار است که آمریکا در عمل مقابل انقلاب اسلامی درمانده شده و از روی استیصال و درماندگی دست به هر اقدام نابخردانه‌ای می‌زند

,

وی تصریح کرد: علی ای الحال تحریم نیروهای نظامی از جمله انتظامی نشان از هراس دولت امریکا از ملت شهید پرور ایران است.

,

حسن زاده گفت: در مجموع هر اقدامی که توسط آمریکا علیه هر نهاد، سازمان، شخص یا موارد دیگر علیه جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت، با شکست مواجه خواهد شد.

,

کارشناس سیاسی هرمزگان خاطر نشان کرد؛ بدون تردید این تحریم موجب عزتمندی،سرافرازی و سربلندی مجموعه نیروی انتظامی سرافراز و شهیدداده‌  ایران عزیز میشود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه