اخبار داغ

امام جمعه رودان عنوان کرد؛

تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکا، نشان از انقلابی بودن این نیروهای خدوم است

تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکا، نشان از انقلابی بودن این نیروهای خدوم است
حجت الاسلام دُری گفت: آمریکا با تحریم نیروی انتظامی و مقامات کشور ضعف، استیصال، سردرگمی و ناکارآمدی خود را نشان داد و این تحریم ها نشان می‌دهد که نیروی انتظامی امروزه در راه درست دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی حرکت می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ایالات متحده آمریکا نام چند مقام ایرانی و همچنین چند نهاد امنیتی از جمله نیروی انتظامی جمهوری اسلامی را در فهرست تحریم‌های خود قرار داده است  و بی شک تنها دلیل تحریم این نهاد امنیتی توسط آمریکا هراس از قدرت آن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حجت الاسلام مهدی دُری امام جمعه رودان در گفتگو با خبرنگار هرمز در واکنش به تحریم آمریکا علیه نیروی انتظامی اظهار کرد: نعمت امنیت و عزت امروز را مدیون خون های پاک شهدا هستیم، این نعمت به آسانی به دست نیامده است و نیروی انتظامی در حراست از دستاورد شهدا و انقلاب اسلامی و تلاش در خدمت به مردم و جامعه اسلامی همواره آماده است چرا که خانواده معظم شهدا و ایثارگران مایه عزت و آبروی نظام جمهوری اسلامی هستند.

, هرمز,

امام جمعه رودان افزود: امروز دست یابی به امنیت تبدیل به یک آرزو شده است و حتی کشورهای قاره سبز در امان نیستند و آمار جرم و جنایات، خشونت و نژادپرستی در آمریکا نگران کننده شده است و امروز دنیا از خشونت و بی‌عدالتی رنج می‌برد.

,

وی نیروی انتظامی ایران را توانا، باقدرت و مایه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و  ادامه داد: نیروی انتظامی با صلابت  و شجاع، باعث اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و نیروی انتظامی با تامین امنیت مردم زمینه‌ساز آبروی جمهوری اسلامی است.

,

امام جمعه رودان امنیت را از نعمات بزرگ الهی و ثمره خون شهدا عنوان کرد و گفت : نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی در ایجاد امنیت است که این خود در سایه دینداری و پایبند بودن به اصول کار آمد و اثر گذار است و مردم به پلیس اعتماد کامل دارند، زیرا پلیس تا پای جان برای تامین آرامش و آسایش شهروندان تلاش می کند.

,

وی خاطر نشان کرد: آمریکا با تحریم نیروی انتظامی و مقامات کشور ضعف، استیصال، سردرگمی و ناکارآمدی خود را نشان داد و این تحریم ها نشان می‌دهد که نیروی انتظامی امروزه در راه درست دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی حرکت می کند.

,

انتهای پیام/پ

,
 
,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه