اخبار داغ

به همت سپاه حضرت ابوالفضل(ع)؛

سه باب مدرسه در مناطق صعب العبور لرستان افتتاح شد+عکس

سه باب مدرسه در مناطق صعب العبور لرستان افتتاح شد+عکس
به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل(ع) لرستان سه باب مدرسه با ۵ کلاس درس در مناطق صعب العبور عشایری افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، سردار مرتضی کشکولی در جمع خبرنگاران گفت: امروز توانسته ایم در راستای ایجاد عدالت فضای آموزشی ۳باب مدرسه با ۵ کلاس درس در روستاهای هودر بساط بیگی، سیاه چم و پیری چناران و با صرف اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال را در منطقه صعب العبور را بخش شاهیوند شهرستان چگنی افتتاح کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,
,
, ,


فرمانده سپاه لرستان اظهار داشت: تمام تلاش ما زدودن گرد محرومیت از چهره مناطق محروم کشور است و در این راه، خود را خادم ملت شریف ایران می دانیم و تمام فعالیت خود را با منت پذیری از مردم عزیز انجام خواهیم داد.

,
,
,
, ,


وی افزود: اینگونه فعالیت ها، گوشه ای از مردم سالاری دینی است که در سایه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با به ثمر نشستن خون پاک شهدای والا مقام محقق شده است.

,
,


سردار کشکولی تصریح کرد: امروز علاوه بر ساخت فضاهای آموزشی، شاهد افتتاح خانه برای چند نفر از اهالی روستا و نصب منبع آب و مشروب نمودن چند پارچه آبادی از آب سالم توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) نیز هستیم.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه