اخبار داغ

نماینده ساوجبلاغ در مجلس:

ارمغان ارزیابی معکوس آمریکا از تحریم، اتحاد مردم و اقتدار ناجا است

ارمغان ارزیابی معکوس آمریکا از تحریم، اتحاد مردم و اقتدار ناجا است
علی حدادی گفت: ارزیابی دشمن از اقداماتی که انجام می دهد همواره معکوس است زیرا آمریکا با تحریم نیروی انتظامی درصدد ایجاد ناامنی در کشور بود اما قطعا روز به روز امنیت در کشور بیشتر خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس یازدهم شورای اسلامی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در سطح کشور فعالیت و تلاش قابل ستایشی در راستای تامین امنیت دارد، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: همانگونه که ائمه معصومین فرموده اند امنیت و سلامت دو نعمت بزرگ برای یک جامعه محسوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
علی حدادی با تاکید بر اینکه همزمان با شیوع و هجوم ویروس کرونا در سراسر جهان، ما به ارزش سلامت جسمی خود پی بردیم و انسجام و وحدت هر چه بیشتر در کشور ما ایجاد شد، افزود: امروز نیروی انتظامی در راستای تامین نظم و امنیت، با صداقت و اقتدار در کنار مردم ایستاده است.
,
 
,
وی اظهار داشت: اقدامات منفور استکبار به سرکردگی آمریکا نشان می دهد که دشمن هر جایی را هدف قرار می دهد، آن سنگر انقلابی بوده و کارکرد خوبی به سود مردم داشته و دارد، لذا نه تنها از محبوبیت نیروی انتظامی کاسته نمی شود بلکه اقتدار سربازان ایثارگر نظام بیشتر شده و انگیزه قوی تری برای اجاد امنیت خواهند داشت.
,
 
,
حدادی تصریح کرد: سردار سلیمانی هم برای امنیت کشور گام برداشت لذا زمانی که آمریکا این سرباز رشید اسلام را مورد هدف قرار داد حضور پر شور مردم در تشییع جنازه ایشان انسجام و وحدت را دو چندان کرد، این مهم نشانه فرهنگ و بصیرت کشور بوده و نشان می دهد مردم قدردان تلاش نیروی انتظامی هستند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه تحریم آمریکا انگیزه ای مضاعف برای نیروی انتظامی شد تا بیش از پیش پای مردم ایستاده و امنیت همه جانبه مردم را تامین کند، گفت: ارزیابی دشمن از اقداماتی که انجام می دهد همواره معکوس است زیرا آمریکا با تحریم نیروی انتظامی درصدد ایجاد ناامنی در کشور بود اما قطعا روز به روز امنیت در کشور بیشتر خواهد شد.
,
 
,
حدادی افزود: آمریکا اقدام اخیر خود علیه نیروی انتظامی به نتیجه نخواهد رسید و با توجه به اینکه زمان فروپاشی نظام پوشالی و توخالی استکبار جهانی همانند اسرائیل فرارسیده است، در حال دست و پا زدن های آخر خواهد بود زیرا حتی تحلیلگران غربی هم به اقتدار جمهوری اسلامی اذعان دارند.
,
 
,
 منتخب مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس یازدهم شورای اسلامی در خاتمه خاطر نشان داشت: حرکت 5 نفت کش با عزت و بزرگی به سوی ونزوئلا در سایه امنیت ایجاد شده توسط سربازان نظام بود لذا پیام مشخص اقدام آمریکا علیه ناجا این بود که استکبار درمانده شده است، البته این تحرکات تاثیری بر زندگی و امنیت مردم نخواهد داشت.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه