اخبار داغ

رئیس اداره اوقاف تربت حیدریه خبر داد؛

توزیع بیش از 1000 بسته معیشتی در تربت حیدریه

توزیع بیش از 1000 بسته معیشتی در تربت حیدریه
حجت الاسلام جعفر نوائیان گفت: با اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در تربت حیدریه، در مجموع بیش از 1000 بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توسط اداره اوقاف و امور خیریه توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام جعفر نوائیان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تربت حیدریه صبح امروز در حاشیه اجرای سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد: بنا به فرمایشات مقام عظمای ولایت در نیمه شعبان و فرمان اجرای رزمایش کمک مومنانه و مواسات در ماه مبارک رمضان به کمک خیرین توانسته ایم در مرحله اول ۷۰۰ بسته معیشتی بهداشتی را به ارزش هر بسته ۳ میلیون ریال و در مجموع ۲ میلیارد ریال برای اهدا به اقشار بی بضاعت و آسیب دیده از کرونا در تربت حیدریه تهیه و توزیع کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۱۲۵ بسته موادغذایی و بهداشتی در بین نیازمندان و جامعه آسیب دیده از کرونا، مجموع کمک های معیشتی ااره اوقاف و امور خیریه تربت حیدریه به بیش از 100 بسته رسیده است.

,

نوائیان خاطر نشان کرد: در مجموع سه مرحله ۱۰۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان (مجموعا دو میلیارد و پانثد هزار ریال) در رزمایش کمک مومنانه در قالب طرح ضیافت همدلی توسط اداره ادقاف و امور خیریه تربت حیدریه بین مستمندان و اقشار آسیب دیده از بیماری منحوس کرونا در مناطق محروم شهرستان تهیه و توزیع شد.

,

وی ضمن انتقاد و گلایه از مسئولانی که در اختتامیه شرکت نکردند و حتی نماینده خود را نفرستادند گفت: مجموعه های اداره اوقاف و امورخیریه بسیار بزرگ است و می توانستیم آنها را دعوت کنیم و اصلا نبود مسئولان محترم توجیه پذیر نیست.

,

بنا به گزارشات رسیده از نهادهای مردمی، گروههای جهادی، هیئتی، بسیج و سپاه و ارتش و همچنین سایر نهادها تاکنون در شهرستان تربت حیدریه بیش از 20 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کروناه توزیع شده است.

,

همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا گروههای جهادی، هیئتی و طلاب  و روحانیون در کنار نهادهایی همچون بسیج، سپاه و ارتش با نظارت کارشناسان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی  اقدام به ضدعفونی معابر تربت حیدریه کردند.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه