اخبار داغ

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

قصاص یکی از احکام کیفری در اسلام است / عده‌ای روشنفکرنما با رسانه‌های معاند همسو و هماهنگ هستند

قصاص یکی از احکام کیفری در اسلام است / عده‌ای روشنفکرنما با رسانه‌های معاند همسو و هماهنگ هستند
معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان این‌که قصاص یکی از احکام کیفری در اسلام است، گفت: در قضیه رومینا اشرافی عده‌ای روشنفکرنما با رسانه‌های معاند همسو و هماهنگ هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا آشتیانی در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، با اشاره به این‌که همواره عده‌ای به دنبال زیر سؤال بردن قوانین اسلام هستند، اظهار داشت: یک عده روشنفکرها که به کشورهای غربی گرایش دارند، هرزمانی که به نفع خودشان باشد بر روی قوانین اسلامی تأکید می‌کنند و در مواقعی که به نفع خودشان نباشد آن را نفی می‌کنند.

 وی ادامه داد: افرادی که دل‌بستگی به غرب دارند همواره در طی 41 سالی که از انقلاب گذشته این علاقه و دل‌بستگی را از خود نشان داده‌اند. و درواقع این علاقه را نمی‌توانند از خودشان دور کنند.

آشتیانی بابیان این‌که این افراد دست‌بردار نیستند، افزود: این افراد دم از حقوق بشر می‌زنند اما در عمل آن را مصادره به خود می‌کنند.

وی به جوسازی‌های اخیر رسانه‌های معاند و اصلاح‌طلب و برخی روشنفکرنماها در قضیه اخیر و قتلی که دریکی از شهرهای شمالی کشور صورت گرفته اشاره کرد و بیان داشت: این افراد به دنبال بهره‌برداری سیاسی خود از این اتفاق هستند و در حالی سنگ این اتفاق را به سینه می‌زنند که با قصاص و مواردی از این قبیل همواره مخالفت کرده‌اند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه