اخبار داغ

یک کارشناس مسائل سیاسی:

آمریکا با تحریم ناجا به‌دنبال ایجاد ناامنی در ایران است

آمریکا با تحریم ناجا به‌دنبال ایجاد ناامنی در ایران است
بهروز همتی گفت: آمریکا با تحریم نیروی انتظامی می‌خواهد امنیت داخلی ایران را برهم بزند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز همتی در گفت‌گو با خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی مرصاد در خصوص تحریم ناجا از سوی آمریکا اظهار داشت: آمریکا حداکثر تحریمی که می‌توانست در بخش‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی علیه ملت ایران انجام دهد را اعمال کرده و همه تلاش خود را برای از پا در آوردن ملت ایران به وسیله تحریم ها به کار گرفته، اما با این حال به لطف خدا، مدیریت رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم، آمریکا در این زمینه توفیقی به دست نیاورده است.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: البته تلاش‌های آمریکا بی فایده است زیرا اقتدار ملت ما اقتدار موشکی و نظامی است و همین اقتدار تحت تدابیر خردمندانه رهبر معظم انقلاب تاکنون آمریکا را از هرگونه اقدام علیه امنیت کشور بر حذر داشته شده است.

همتی با اشاره به اقتدار ایران در ماجرای نفتکش‌ها تصریح کرد:اینها نشان می‌دهد آمریکا به خط پایان رسیده و طبیعی است شخصیت ها و افرادی نظیر مقام معظم رهبری و فرمانده انتظامی را تحریم کند.

همتی گفت: تمام این اقدامات نشان می دهد کاری از دست آمریکا بر نمی آید بلکه چنین اقداماتی تنها برای مانور داخلی است.

وی با بیان اینکه دوره افول آمریکا آغاز شده، افزود: این در حالی است که اقتدار همه جانبه نظام جمهوری اسلامی ایران در صحنه جهان بیشتر از گذشته بروز می‌کند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: چین و روسیه به خاطر فشار وارده، آمریکا را در تحریم ونزوئلا همراهی کردندَ اما ایران به واسطه اقتدار موشکی و نظامی با اقداماتش ظرف یک سال گذشته نشان داد با آمریکا شوخی ندارد.

همتی تصریح کرد: بسیاری از فعالیت‌ها و تحریم‌ها و تهدیدهای آمریکا جنبه تبلیغاتی دارد با این حال اگر دولتمردان در هفت سال گذشته به اقتدار نظام با پشتوانه مردم توجه می‌کردند اکنون وضعیت بهتری داشتیم.

وی با تاکید بر بی‌اثر بودن تحریم‌های آمریکا علیه ناجا بیان داشت: نیروی انتظامی با اقتدار تمام در راستای تامین امنیت فعال خواهد بود هرچند این اقدامات جنبه تبلیغاتی در نظام سلطه آمریکا دارد.

این تحلیلگر مسائل سیاسی افزود: آمریکا با تحریم نیروی انتظامی می خواهد امنیت داخلی ایران را برهم بزند و مردم را علیه نظام بشوراند و نیروی انتظامی قادر نباشد با برخی اغتشاشات که توسط خرابکاران انجام می شود، مقابله کنند بر همین مبنا دنبال ایجاد فرصتی برای مداخله بیشتر است اما این فرصت برایش فراهم نخواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه