اخبار داغ

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خبر داد؛

توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه در کردستان

توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه در کردستان
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از ۱۵ میلیارد ریال در قالب مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، سردار سید صادق حسینی عصر امروز در سومین مرحله رزمایش مومنانه و تجلیل از خادمان عرصه ی سلامت که به صورت نمادین در سالن آزادی سنندج برگزار شد اظهار کرد: به دنبال فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه و مواسات، سپاه بازهم پیشقراول شد و با برگزاری رزمایش‌های متعدد، بسیاری از خانوارهای محروم و کم‌بضاعت را از کمک‌های مومنانه خود سپاه و خیرین بهره‌مند ساخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

وی با اشاره به اینکه اقدامات ارزرشمندی در حوزه‌های بهداشت و درمان توسط دانشگاه علوم پزشکی در راستای مبارزه با کرونا انجام گرفته است، افزود:همچنین در بخش معیشتی کمک‌ها و اقداماتی در حال انجام است.

,

وی گفت: تاکنون دو مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه در استان انجام شده است و امروز نیز شاهد اجرای مرحله سوم این رزمایش هستیم.

,

سردار حسینی افزود: امروز ۱۵ هزار بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال در سطح استان توزیع می شود و با احتساب دو مرحله ی قبل از این این رزمایش 38 هزار و 670 بسته معیشتی جمع آوری و بین 38 هزار خانواده توزیع شد که ارزش آن 10 میلیارد تومان بوده است.

,

وی با بیان اینکه این اقدامات خیرخواهانه و کمک مردمی نشان دهنده قدرت نرم جمهوری اسلامی است افزود: این روند خیرخواهانه با مشارکت خیرین ادامه خواهد داشت و امیدواریم در این دوران که بسیاری از مشاغل تحت تأثیر کرونا آسیب دیده اند کمکی معیشتی برای خانوارهای آسیب دیده باشد.

,

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه امید است با وحدت و انسجامی که وجود دارد بر مسائل و مشکلات غلبه کنیم تا هم دشمن خارجی و هم این ویروس منحوس را شکست دهیم، درباره نحوه انجام رزمایش‌های کمک‌های مؤمنانه توضیح داد: برای شناسایی نیازمندان به کمک خیّرین، معتمدین، هیئت رزمندگان اسلام و مجموعه سپاه وارد عمل شدیم.

,

وی با ابراز خرسندی از نظمی که در توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان وجود داشت، بیان کرد: خوشبختانه نه در کشور و نه در استان کردستان شاهد هیچ مشکلی نبوده‌ایم  و نه صف های طویلی برای دریافت بسته‌های معیشتی دیده شده و نه بیماری در گوشه‌ای از خیابان افتاده که منجر به نگرانی مردم شود.

,

سپاه در زمینه خدمات‌رسانی به مردم همچنان پیشتاز است

, سپاه در زمینه خدمات‌رسانی به مردم همچنان پیشتاز است,

در ادامه حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی استان کردستان اظهار داشت: امروز سپاه نشان داد نه تنها در برقراری امنیت نقش اساسی را دارد بلکه در بحران های مختلف شاهد هستیم که همواره حضور پیدا کرده و امیدواریم این همدلی باعث شکست کرونا شود و در کنار تمامی مشکلات و رسالتی که در راستای برقراری نظم و امنیت و در راه صیانت از انقلاب برعهده دارد، امروز در زمینه خدمات‌رسانی به مردم نیز پیشتاز است.

,

وی گفت: مردم استان کردستان ثابت کردند که در شرایط سخت در کنار مجموعه دولت هستند و ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و دستگاههای امنیتی با اقتدار و قدرت نه تنها در برقراری نظم و امنیت بلکه در مرزها و بحرانهای مختلف کمک کردند و به یاری مردم شتافتند.

,

وی افزود: امیدواریم در سایه هماهنگی و همدلی که میان دستگاه‌های مختلف ایجاد شده بتوانیم در کمک به قشر آسیب‌پذیر و کسانی که در رابطه با شیوع کرونا آسیب دیده‌اند بیشتر کمک کنیم.

,

سپاه قدم به قدم در تمام فعالیت ها همراه دانشگاه علوم پزشکی بوده است

, سپاه قدم به قدم در تمام فعالیت ها همراه دانشگاه علوم پزشکی بوده است,

فرزین رضاعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز در ادامه افزود: هنوز خطر ویروس کرونا رفع نشده است و اخیرا با پیکی مواجه شده ایم و از مردم کردستان خواهشمندیم که همچنان از ماسک استفاده کنند و فاصله ی اجتماعی را رعایت کنند.

,

وی با ادای احترام به شهید یار احمدی شهید جبهه سلامت و تقدیر از کادر پزشکی بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: این افراد در برابر جنگ سختی ایستادگی کردند تا سلامت مردم حفظ شود.

,

رضاعی در پایان گفت: سپاه در کمک مومنانه پیشگام بودند و قبل از شروع رزمایش نیز کمک های زیادی به مردم کردند که باید از این افراد تقدیر کرد.

,

رضاعی افزود: با کمال افتخار اعلام می کنیم که فرزندان این مرز و بوم در تمامی عرصه های مختلف در عرصه ی سلامت افتخاری بی نظیر آفریدند و خوشبختانه هیچ بیماری نداشتیم که مبتلا به کرونا باشد و نیاز به دستگاه تنفسی داشته باشد اما محروم باشد.

,

در پایان از تعدادی از خادمان حوزه سلامت در کردستان تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه