اخبار داغ

«سپاه» در کنار مردم کُردستان؛

آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه با توزیع 15 هزار بسته

آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه با توزیع 15 هزار بسته
هستند کسانی که، شبانه‌روز با خدمت‌رسانی در همه عرصه‌ها مردم را دلگرم می‌کنند، به‌طوری که این روزها همه با مفهوم کار جهادی آشنایی کامل دارند و یکی از بخش‌هایی که در این بحث بسیار فعال است نیروی سپاه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، سپاه بیت المقدس کردستان از ابتدای شیوع ویروس کرونا در راستای حفظ سلامت مردم همراه کادر پزشکی و درمان در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس قرار داشت و با راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک، تهیه محلول گندزا، کنترل ورودی و خروجی‌های شهر و ضدعفونی معابر شهری و روستایی به جنگ با کرونا رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

 خدمات مقابله‌ای سپاه در این یک جمله خلاصه نمی‌شود و هر چه از ایثارگری‌های فرزندان انقلاب در سپاه سربلند بیت المقدس بگویم آنطور که باید و شاید حق مطلب را ادا نکرده‌ایم.

,

 

,

, ,

در آستانه ماه مبارک رمضان و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک‌های مومنانه، باز این سپاه بود که آستین بالا زد و با همه توان برای عملیاتی شدن کمک‌های مومنانه و دست‌گیری از نیازمندان در میدان حاضر شد ودر مرحله اول این رزمایش  12 هزار و 650 بسته هدیه مقام معظم رهبری و همچنین ۲ هزار و ۵۲۰ بسته کمک‌های خیرین جمعا به تعداد 15 هزار و 170 بسته معیشتی در استان توزیع شد.

,

همچنین هر بسته کمک مومنانه به ارزش 3 میلیون ریال بوده که شامل 4 کیلو گوشت مرغ، 2.5 کیلو گوشت گوساله، 2 بطری روغن 800 گرمی، 10 کیلو برنج، یک بسته خرما، دو بسته ماکارونی 700 گرمی و2 قوطی رب گوجه فرنگی بوده است.

,

 در مرحله دوم رزمایش  کمک مومنانه سپاه بیت‌المقدس هم 13 هزار بسته معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر استان کردستان توزیع شد و گویا توزیع‌ این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

,

امروز هم در مرحله ی سوم رزمایش مومنانه 15 هزار بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون تومان میان نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر استان کردستان توزیع شد.

,

, ,

سردار سید صادق حسینی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار کردتودی در سنندج اظهار کرد: تاکنون دو مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه در استان انجام شده است و امروز نیز شاهد اجرای مرحله سوم این رزمایش هستیم.

, کردتودی,

وی افزود: امروز ۱۵ هزار بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال در سطح استان توزیع می شود.

,

سردار حسینی اعلام کرد: با احتساب بسته های معیشتی مرحله سوم در مجموع بیش از ۳۸ هزار بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در استان توزیع شده است.

,

وی افزود: این روند خیرخواهانه با مشارکت خیرین ادامه خواهد داشت و امیدواریم در این دوران که بسیاری از مشاغل تحت تأثیر کرونا آسیب دیده اند کمکی معیشتی برای خانوارهای آسیب دیده باشد.

,

خدمات سپاه این یادگار حضرت امام به مردم شایسته خدمت ایران تمامی ندارد و در روزهایی که برای کردستان به سیاهی گذشت باز سپاه به یاری و مدد شتافت و چه سپاهیان خدوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و چه فرزندان سپاه بیت المقدس همه در کنار مسوولان و تیم مدیریت بحران کردستان برای خاموش کردن شعله‌های آتش لحظه‌ای عقب ننشستند و در این میدان بازهم سپاه خوش درخشید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه