اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

ملت ایران در آزمون کروناسربلند و سرافراز بیرون آمد

ملت ایران در آزمون کروناسربلند و سرافراز بیرون آمد
حجت الاسلام عبادی زاده گفت: کرونا برای ملت های جهان یک آزمون بود و ملت ایران در این آزمون سربلند و سرافراز بیرون آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازهرمز، حجت الاسلام محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در مراسم چهارمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در هرمزگان اظهار کرد: مردم ایران پیرو فرامین مقام معظم رهبری با توجه به شرایط خاص کرونا در کشور و ماه مبارک رمضان با قدرت به یاری نیازمندان شتافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: کرونا برای ملت های جهان یک آزمون بود و ملت ایران در این آزمون سربلند و سرافراز بیرون آمد.

,

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان عنوان کرد: نظام انقلاب اسلامی ایران بعد از اینکه قدرت خودش را در عین الاسد به جهانیان نشان داد با ۵ نفت کش توانست بنزین های خودش را به کشور ونزوئلا ارسال کند این نفتکش ها نعش کش های آمریکا شدند.

,

عبادی زاده اضافه کرد: این نفتکش ها نعش نظام امپراطوری را با خود حمل می کرد، ایران با همت مردمش توانست معادلات جدیدی در سطح جهان ایجاد کند و بسیاری از محاسبات دشمن را تغییر داد.

,

وی افزود: امروز آخرین مرحله رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه در هرمزگان است این حرکت گوشه ای از آزمونهای ملت ایران بوده که در تاریخ به یادگار گذاشت.

,

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ضمن تشکر از همه ی دستگاه ها و مردم فهیم استان هرمزگان در همکاری در اجرای رزمایش گفت: برادران اهل سنت هم در این رزمایش حضور چشمگیری داشتند.

,

عبادی زاده خاطرنشان کرد: حرکت رزمایش همدلی و کمک مومنان که آغاز شده در آینده هم ادامه خواهد داشت و کارهای بزرگی از  این قرارگاه در استان هرمزگان در شرایط مختلف صورت خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه