اخبار داغ

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی:

تحریم نیروی انتظامی نشان از اوج استیصال آمریکا در برابر ایران است

تحریم نیروی انتظامی نشان از اوج استیصال آمریکا در برابر ایران است
حجت الاسلام ملک زاده با اشاره به اینکه تحریم نیروی انتظامی نشان از اوج استیصال آمریکا در برابر ایران قدرتمند است، گفت: دولت تروریستی حاکم بر کاخ سفید با تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عملا مخالفت خود را نه تنها با امنیت عمومی در داخل ایران نشان داد که ثابت کرد برای امنیت جهانی نیز ارزشی قائل نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد ملک‌زاده، کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در تحریم نیروی انتظامی، اظهار داشت: در گذشته آمریکا با شانتاژهای تبلیغاتی و رسانه‌ای خود می‌توانست استفاده از حربه تحریم علیه کشورها را در قالب مقابله با تروریسم و دفاع از حقوق بشر قلمداد کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: این روزها تروریسم دولتی در آمریکا نشان داده از سر استیصال و درماندگی در برابر اقتدار ملت ایران، هیچ محدودیتی برای تحریم جمهوری اسلامی ایران ولو در مخالفت صریح با قوانین بین المللی هم باشد، قائل نیست.

,

عضو انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه قم افزود: اکنون حتی در داخل آمریکا هم کمتر کسی می‌تواند ادعاهای دروغ‌ دولت آمریکا مبنی بر استفاده بجا از تحریم‌های برون مرزی و اینکه آنها در راستای منافع ملی مردم آمریکا هستند، را باور کند.

,

وی اضافه کرد: وظیفه نیروی انتظامی در هر کشور، برقراری نظم و حفظ امنیت داخلی است؛ وظیفه مهمی که در صورت انجام دقیق آن از سوی کشورها، امنیت جهانی تامین می‌گردد.

,

حجت الاسلام ملک زاده خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی ایران به دلیل قرار گرفتن در شاهراه حساس منطقه غرب آسیا و فراوانی قاچاقچیان مواد مخدر، گروه‌های تروریستی و سایر اشرار و متجاوزان تحت حمایت گروه های معاند خارجی از اهمیت خاصی برای تامین امنیت داخلی و برقراری آسایش و نظم عمومی و گسترش صلح و عدالت برخوردار است.

آمریکا با تحریم نیروی انتظامی نشان داد برای امنیت جهانی نیز ارزشی قائل نیست

,
,
, آمریکا با تحریم نیروی انتظامی نشان داد برای امنیت جهانی نیز ارزشی قائل نیست, آمریکا با تحریم نیروی انتظامی نشان داد برای امنیت جهانی نیز ارزشی قائل نیست,

وی تاکید کرد: دولت تروریستی حاکم بر کاخ سفید با تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عملا مخالفت خود را نه تنها با امنیت عمومی در داخل ایران نشان داد که ثابت کرد برای امنیت جهانی نیز ارزشی قائل نیست.

,

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تصریح کرد: امروز سردمداران حاکم بر کاخ سفید که با تحمیل تحریم های اقتصادی ظالمانه و تروریسم اقتصادی علیه ملت ایران نتوانستند به اهداف خود برسند، تلاش می‌کنند نظم و امنیت عمومی در داخل ایران را هدف قرار دهند ولی مطمئنا همانند گذشته با توسل به این گونه اقدامات مذبوحانه راه به جایی نخواهند برد و بیش از پیش با شکستی مفتضحانه مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه