اخبار داغ

رئیس انجمن مسیحیان آشوری البرز؛

مدیون پرسنل نیروی انتظامی برای تامین امنیت ایران هستیم/ سردار سلیمانی مانع قتل عام آشوریان سوریه توسط داعش شد

مدیون پرسنل نیروی انتظامی برای تامین امنیت ایران هستیم/ سردار سلیمانی مانع قتل عام آشوریان سوریه توسط داعش شد
گورگیز اورشان گفت: سردار سلیمانی زمانی که تکفیری های داعش شهرهای آشوری نشین سوریه را محاصره کرده بودند، مانع قتل عام آنها شد و آشوری ها را نجات داد، لذا هر کشوری که پلیس ایران را تحریم کند، تروریست و ظالم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس انجمن مسیحیان آشوری استان البرز در واکنش به تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکا، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: خاورمیانه که سهل است، در سراسر جهان، آشوری هایی که سالها در ایران زندگی کرده اند به ویژه در 42 سالی که از انقلاب می گذرد، امنیتی مثال زدنی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
گورگیز اورشان افزود: بنده به عنوان یک مسیحی امتیازاتی از نظرآسایش و آرامش دارم که حتی ممکن است شیعیان مسلمان هم نداشته باشند و در ایران با راحتی تمام زندگی می کنیم. آشوری هایی که در عراق زندگی می کنند زندگی خوبی دارند، آشوری های سوریه و لبنان هم به نحو احسن زندگی می کنند و راضی هستند، ما هم در ایران به بهترین شکل ممکن زندگی کرده و از این وضعیت رضایت داریم. 
,
 
,
اورشان تصریح کرد: به جرات می توانم بگویم هیچگاه به این خوبی در امنیت و آرامش زندگی نکرده ایم، همسایه های ما همه مسلمان هستند اما به بهترین شکل ممکن با یکدیگر در رفت و آمد هستیم. پرسنل نیروی انتظامی همواره برای تامین امنیت کشور تلاش می کنند و ما مدیون و قدردان آنها هستیم، امنیتی که بنده از آن صحبت می کنم مرهون تلاش های همین نیروها است.
,
 
,
وی گفت: سردار سلیمانی، شهید بزرگوار ما خارج از مرزها، از مرزهای ایران محافظت کرد و زمانی که تکفیری های داعش شهرهای آشوری نشین سوریه را محاصره کرده بودند، مانع قتل عام آنها شد و آشوری ها را نجات داد، لذا هر کشوری که پلیس ایران را تحریم کند، تروریست و ظالم است.
,
 
,
اورشان با اشاره به اینکه چرا رژیم غاصب صهیونیستی باید به راحتی زندگی کند اما کشوری که از مستضعفین و ملت خود دفاع کند باید تحریم باشد؟، افزود: آمریکا یکی از بزرگترین جنایت کاران جهان است زیرا زمانی که ایران به استقلال رسید به واسطه تبعیت نکردن از آن، تحت فشار قرار گرفت.
,
 
,
وی اظهار داشت: کشور ایران مستقل است و از آمریکا یا هر کشور دیگری ترس ندارد، بنده به عنوان یک مسیحی هر زمانی که به نهادهای مختلف استان البرز مراجعه کرده ام به بهترین شکل خدمات دریافت کرده ام و این برای من یک افتخار است.
,
 
,
رئیس انجمن مسیحیان آشوری استان البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: استان البرز در زمان دفاع مقدس دو اسیر آشوری داشته است که یکی از آنها طی سال های اخیر به شهادت رسیده است و آزاده دیگر جنگ ایران و عراق هم اکنون در فردیس سکونت دارد.
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه