اخبار داغ

استادبزرگ شطرنج دنیا:

تحریم آمریکا علیه ناجا، نشان از درماندگی آن‌ها علیه ایران است

تحریم آمریکا علیه ناجا، نشان از درماندگی آن‌ها علیه ایران است
آرین غلامی با بیان اینکه تحریم اخیر آمریکا علیه نیروی انتظامی، نشان از درماندگی آن‌ها در برابر ایران دارد؛ گفت: تحریم، کار همیشگی امریکایی‌ها طی سالیان متمادی نه علیه ایران بلکه بسیاری از کشورهای دنیا بوده و کسی هم به این اقدام آن‌ها، اهمیتی نمی‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آرین غلامی  در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در واکنش به تحریم اخیر آمریکا علیه نیروی انتظامی اظهار کرد: این اقدام آمریکا نشان از درماندگی آن‌ها در برابر ایران دارد.

وی افزود: آمریکایی همواره نشان دادند که هر نهاد و گروهی که مایه فراهم آمدن امنیت و آرامش کشورها می‌شوند را مورد هدف قرار می‌دهند و پیش از این نیز سپاه ایران را در لیست تحریم‌هایشان قرار داده بودند.

استادبزرگ و قهرمان مازندرانی شطرنج دنیا خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها هر کسی را که فکر کنند وجودش و عملکردش به ضرر آن‌ها است دارند تحریم می‌کنند.

غلامی ادامه داد: این بار نیز آن‌ها دیدند که امنیت و آرامش حال حاضر کشور به نفع آن‌ها و مقاصدشان نیست و تلاش دارند تا با این تحریم به نیروی انتظامی، ضربه‌ای وارد کنند و این اقدام آن‌ها، کار هر روزشان است تا با جوسازی علیه این نهادها، آن‌ها را منفعل کنند.

وی تصریح کرد: تحریم، کار همیشگی امریکایی‌ها طی سالیان متمادی نه علیه ایران بلکه بسیاری از کشورهای دنیا بوده و کسی هم به این اقدام آن‌ها، اهمیتی نمی‌دهد.

قهرمان مازندرانی شطرنج دنیا تاکید کرد: نیروی انتظامی یک ارگان بسیار مهم در کشور است و اقداماتش، موجب امنیت حال حاضر کشورمان است که طبیعتا کار بسیار سختی هم است که با رشادت و شجاعت نیروهای انتظامی در صحنه‌های مختلف، به دست آمده است.

غلامی متذکر شد: نیروی انتظامی جدا از تحریم‌های خارجی حتی حرف شنیدن در داخل کشور، علیرغم اینکه همواره در حال دست و پنجه نرم کردن با خطر هستند اما کار خودشان را با قدرت انجام می‌دهند و به فکر امنیت مردم هستند که بسیار ستودنی است.

وی با بیان اینکه کسی دلیل تحریم‌های امریکا را نمی‌فهمد و چرا باید نیروی انتظامی یک کشور را باید تحریم کرد؛ یادآور شد: امریکایی‌ها دیگر دست‌شان به جایی بند نیست و هر از چند گاهی، اقدام به تحریم نهاد یا گروهی می‌کنند و واقعا کسی نمی‌داند چه چیزی از این اقدامات‌شان، عایدشان می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه