اخبار داغ

معاون سازمان صمت استان اعلام کرد

تشکیل بیش از ۱۷۰۰ پرونده تخلف در قزوین/ ۳۴۰۰ تن کالای اساسی توزیع شد

تشکیل بیش از ۱۷۰۰ پرونده تخلف در قزوین/ ۳۴۰۰ تن کالای اساسی توزیع شد
معاون سازمان صمت استان گفت: بالغ بر ۱۷۵۰ فقره پرونده در سطح بازار و مراکز اقتصادی به علت عدم رعایت مسائل بهداشتی و رعایت قیمت‌ها، تشکیل شد و جهت صدور حکم به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر کبیری در گفت‌وگو با  صبح قزوین؛ با اشاره به برگزاری رزمایش کمک مومنانه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: در استان قزوین هم با برگزاری جلسات و تشکیل ستاد همدلی و کمک مومنانه، برای این امر اقدام و سازمان صمت بحث تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی را عهده‌دار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: تامین برنج، حبوبات و سایر کالاهای اساسی برعهده این سازمان قرار گرفت و طی برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شد، هم از محل ستاد تنظیم بازار و هم از محل سهمیه‌ای که به استان اختصاص داده شده بود، برنج مورد نیاز انجمن‌ها و خیرینی که عهده‌دار برگزاری رزمایش بودند، تامین شد.

,

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان قزوین گفت: بحث توزیع اقلام و کالاهای اساسی در سطح شهر و فروشگاه‌های زنجیره‌‌ای را هم داشتیم که خوشبختانه از این محل حدود 1500 تن برنج، 800 تن شکر، 800 روغن و 300 تن گوشت و مرغ در سطح فروشگاه‌های استان در ایام ماه رمضان توزیع شد.

,

کبیری با اشاره به طرح تشدید بازرسی و نظارت بر بازار ادامه داد: باتوجه به اینکه یکی از برنامه‌های ما جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت کالاهای اساسی است، بازرسی‌های مشترکی را با سازمان‌های متولی از جمله تعزیرات و اتاق اصناف داشتیم که روزانه بازار را رصد می‌کردیم.

,

42 کارگاه تولیدکننده ماسک در استان فعالیت کردند

, 42 کارگاه تولیدکننده ماسک در استان فعالیت کردند,

این مقام مسئول بیان کرد: اگر کمبود یا کاستی در بازار دیده می‌شد نیز بلافاصله برای جبران کمبود و عرضه کالا در بازار اقدام می‌کردیم که خوشبختانه در این بخش مشکل خاصی نداشتیم.

,

وی یادآور شد: بالغ بر 1750 فقره پرونده در سطح بازار و مراکز اقتصادی به علت عدم رعایت مسائل بهداشتی و رعایت قیمت‌ها، تشکیل شد و جهت صدور حکم به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

,

کبیری ابراز کرد: بحث ستاد مبارزه با بیماری کرونا را هم در استان داشتیم که تامین مایحتاج این ایام از جمله مواد ضدعفونی، ماسک و دستکش در دستور کار قرار داشت.

,

معاون سازمان صمت استان اضافه کرد: در استان قزوین باتوجه به اینکه 32 واحد تولیدکننده موادضدعفونی و محلول فعالیت داشتند، به اندازه کافی این اقلام تامین شده و در سطح استان مشکل خاصی نداشتیم.

,

وی با اشاره به راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی ماسک گفت: با مشارکت سپاه، تشکل‌ها و سایر اتحادیه‌ها، در سطح استان حدود 42 کارگاه تولیدکننده ماسک مشارکت کردند که کمبودهایی که در اوایل شیوع ویروس کرونا داشتیم از این طریق مرتفع شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه