اخبار داغ

در گفت‌وگویی عنوان شد؛

چرا رسانه‌های معاند در برابر کشته شدن 50 هزار کودک به دست والدینشان در جهان سکوت کردند؟

چرا رسانه‌های معاند در برابر کشته شدن 50 هزار کودک به دست والدینشان در جهان سکوت کردند؟
مدیرکل سازمان تبلیغات استان کرمانشاه با اشاره به هیاهوی رسانه های معاند در ماجرای قتل دختر 13 ساله ایرانی به دست پدرش گفت: این رسانه ها در برابر کشته شدن 50 هزار کودک به دست والدینشان در جهان سکوت کرده و این یک مورد را علیه ایران علم کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز  با اشاره به قتل رومینا دختر 13 ساله به دست پدرش و جوسازی رسانه های معاند در این زمینه اظهار داشت: رسانه های معاند و ضدانقلاب از قبل نیز سابقه دار بوده اند و ثابت کردند دلسوز مردم ایران نیستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

 وی افزود: قتل های ناموسی در کل دنیا از شرق تا غرب حتی در آمریکا وجود دارد و هر روز اخباری در این باره در سایت ها و ماهواره ها پخش می شود، اما این که روی یک قتل متمرکز شوند و بگویند قتل فجیع دختر ایرانی توسط پدر سنگدل و بر روی واژه ایرانی تاکید شود نشان می‌دهد افراد مغرض پشت پرده این قضیه قرار دارند.

,

 مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در گذشته هم در قضیه کولبرها شاهد بودیم که علم کردن مرگ یک کولبر در حالی که سالانه چند مورد مشابه رخ می دهد، حتی برای کولبران دیگر هم عجیب بود که نشان می دهد که این رسانه ها با عقل ناقص خود می‌خواهند علیه نظام جمهوری اسلامی ایران دستاویزی علم کنند در حالی که این نظام درخت تنومندی است که ریشه دارد و این بادها نمی‌تواند آنرا تکان دهد.

,

حجت‌الاسلام احمدی گفت: قضیه قتل دختر 13 ساله شخصی و خانوادگی بوده و هیچ ارتباطی به دین ندارند هرچند به آن ایراداتی وارد است و قانون در این باره مشکلاتی دارد.

,

 وی افزود: لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان 13 سال است که دست به دست شده و مصوب نشده، از سوی دیگر وقتی به بچه ای ظلم می شود والدین آن پیگیر قضیه هستند اما در این مورد فردی که باید دادخواهی کند ظالم است پس قانون باید وارد عمل شود همچنین از مراجعی که باید لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان را مصوب کنند می خواهیم این امر را تسریع ببخشند.

,

 حجت الاسلام احمدی گفت: همچنین افرادی که ایراداتی در این باره وارد می کنند در میان حرف آنها تناقضاتی وجود دارد، در گذشته نیز شاهد بودیم پسری 20 ساله به دختری تجاوز و او را مثله کرده و در زباله می‌اندازند و بعد کمپین نه به اعدام را راه می اندازند، اما در این قضیه همان افراد صدور حکم قصاص فوری را برای پدر رومینا می‌خواهند بنابراین آن نه به اعدام کجا و این صدور حکم فوری کجا؟!

,

 وی خاطرنشان کرد: این که برخی به واسطه دین می خواهند چنین موضوعاتی را علم کنند این گونه نیست زیرا تعصب در همه جای دنیا نه تنها ایران بلکه در جوامع غربی نیز وجود دارد و باعث انجام چنین اقداماتی می شود، هرچند این کار به طور صددرصد محکوم است و باید فرد به جزای عمل خود برسد اما اینکه چنین اقدامی را به پای دین بگذارند بی انصافی است زیرا  لباس دین بر تن این فرد نبوده و این واقعه در مسجد اتفاق نیفتاده است.

,

 حجت‌الاسلام احمدی گفت: در جامعه اسلامی افراد با ادیان و مذاهب مختلف زندگی می‌کنند و ممکن است از روی تعصب کاری انجام ‌شود، اما نباید به دین اسلام نسبت داده شود زیرا بنا به فرموده امام عصر(ع ) اولین بابی که کتاب اصول کافی به آن اشاره کرده باب عقل است بنابراین اینکه تعصب باعث قتل شود جایز نیست و در دین اجازه قتل داده نشده است و هرگاه مشکلی برای فردی حادث می‌شود باید بر اساس اسلام با عقلا مشورت کند؛ پس دین اسلام با قتل، خودکشی و مردم‌آزاری مخالف است.

,

 وی عنوان کرد: معاندین نظام بدانند طی این ۴۱ سال که علیه نظام ایران اقدام کردند و چندین هزار سایت و ماهواره راه اندازی کردند و افراد زیادی را به کارگیری کردند، نباید تلاش بیهوده کنند زیرا همه این فعالیتها مانند زوزه گرگ هنگام دم صبح است آنها بدانند که بالاخره صبح خواهد شد و جمهوری اسلامی ایران قلب همه انسان‌های آزاده را فتح می کند.

,

حجت الاسلام احمدی گفت: آنها در جوامعی زندگی می‌کنند که در آن فساد، قتل و کشتار بیداد می‌کند به گونه‌ای که سال قبل شاهد قتل ۵۰ هزار کودک در سطح دنیا به دست والدین آنها بودیم اما مدافعان حقوق بشر این موضوعات را علم و پیگیری نکردند در حالی که در جمهوری اسلامی ایران این وقایع بسیار اندک رخ می‌دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه