اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان مطرح کرد

نیروی انتظامی بازوی امنیت آفرین انقلاب اسلامی/دشمن درصدد تضعیف مولفه های قدرت ساز کشور است

نیروی انتظامی بازوی امنیت آفرین انقلاب اسلامی/دشمن درصدد تضعیف مولفه های قدرت ساز کشور است
محمد هادی نظیری گفت: ناجا به عنوان بازوی امنیت آفرین جامعه ایرانی رشادت های فراوانی را از خود برجای گذاشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد هادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: به نظر می رسد استکبار جهانی پس از تحریم سپاه به عنوان نیروی امنیتی و دفاعی انقلابی به دنبال تضعیف مولفه های دیگر قدرت ساز و امنیت آفرین کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه امنیت در تمام کشورها و لزوم تقویت مولفه های ایجاد کننده امنیت ادامه داد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با توان بالا بخصوص در سالهای گذشته توانسته است به یکی از پلیس‌های پیشران منطقه و جهان بدل شود.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان هدفگذاری درست و دقیق پلیس در جمهوری اسلامی را رسیدن به نقطه مطلوب مورد نظر انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: دشمن در صدد سست کردن پایه های اقتدار کشور است اما این اتفاق با وحدت و همدلی که در بین مردم و نظام وجود دارد محقق نخواهد شد.

,

نظیری حضور پلیس در عرصه رایانه ای و پلیس هوشمند را یکی از مولفه ها مهم قدرت و توانایی در کشور دانست و افزود: نیروی انتظامی با رشادتی که در تامین امنیت داخل کشور و مرزها بخصوص قاچاق کالا و مواد مخدر از خود نشان داده است به نقطه اتکا مردم بدل شده است که این مهمترین سرمایه برای این مجموعه می باشد.

,

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از شیطنت و خباثت استکبار نیز عبور خواهد کرد، افزود: ناجا با توان مضاعفی که در مسیر حفاظت از امنیت کشور بدست آورده است با حمایت های مردم روز به روز شکوفاتر عمل خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه