اخبار داغ

106 میلیون آمریکایی زیر خط فقر هستند

106 میلیون آمریکایی زیر خط فقر هستند
ده ها میلیون نفر از مردم در ثروتمندترین کشور روی کره زمین حتی برای به دست آوردن یک زندگی با عزت و استاندارد تقلا می کنند. افراد رنگین پوست آمریکا در بیشترین نا امنی اقتصادی به سر می برند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ در این تجزیه و تحلیل به 106 میلیون آمریکایی (نزدیک به یک سوم جمعیت کشور) که زیر 200 درصد از سطح فقر فدرال زندگی می کنند و حتی کسانی که با بیماری کوتاه مدت درآمد خود را از دست می دهند یا آنها که از پسِ هزینه ها و مخارج ضروری برنمی آیند، می پردازیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تجزیه و تحلیل,

گزارش تهیه شده با حمایت مرکز مَستِرکارد و همکاری برنامه تساوی محیطی و منطقه ای در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی نشان می دهد که حتی با وجود نرخ بیکاری پایین، نا امنی اقتصادی در آمریکا به سرعت در حال رشد است.

,

از سال 2000 تاکنون، جمعیتی که در 200 درصد یا زیر خط فقر زندگی می کنند 25 میلیون نفر (بیش از 2 برابر سریع تر از رشد جمعیت کشور) افزایش یافته است.

,

این گزارش علاوه بر ارائه اطلاعات دقیق و ظریف درباره کسانی که در نا امنی اقتصادی آمریکا هستند، سیاست های جسورانه ای را ارائه می دهد که هماهنگ کنندگان، سیاستگذاران، رهبران تجاری و دیگران می توانند برای تقویت اقتصادی فراگیرتر و منصفانه تر آنها را دنبال کنند.

,

امنیت اقتصادی که به معنای داشتن درآمد ثابت و کافی برای تأمین نیازهای اساسی است، برای سلامتی و رفاه مردم، محله ها و اقتصادهای محلی و ملی ما حیاتی است.

, اقتصادی,
 
,
, ,

با وجود اینکه آمریکا ثروتمندترین کشور روی کره زمین است، اما ده ها میلیون نفر از مردم این کشور حتی برای به دست آوردن یک زندگی با عزت و استاندارد تقلا می کنند. امروزه، تقریبا 106 میلیون آمریکایی با بیماری کوتاه مدت درآمد خود را از دست می دهند یا قادر به تأمین هزینه ها و مخارج ضروری خود نیستند.

,

جمعیت شناسی: چه کسانی در نا امنی اقتصادی هستند؟

, جمعیت شناسی: چه کسانی در نا امنی اقتصادی هستند؟,

نا امنی اقتصادی در آمریکا گسترده و رو به افزایش است. از سال 2000 تاکنون، جمعیتی که در نا امنی اقتصادی قرار دارند از 30 درصد به 34 درصد افزایش یافته است.

,
 
,
, ,

ساکنان سیاهپوست و لاتینِکس (افراد دارای هویت فرهنگی یا قومی آمریکای لاتین در آمریکا) در شرایط نامتناسبی از نا امنی اقتصادی قرار دارند. افراد رنگین پوست تنها 38 درصد از کل جمعیت آمریکا را به خود اختصاص داده اند، اما 52 درصد از کسانی هستند که در نا امنی اقتصادی به سر می برند.

,
 
,
, ,

نا امنی شغلی و اقتصادی

, نا امنی شغلی و اقتصادی,

تقریبا 4 نفر از 10 نفر بزرگسالی که در نا امنی اقتصادی هستند به طور منظم (اغلب تمام وقت و کل سال) کار می کنند، اما درآمد کافی برای تأمین نیازهای ضروری خود ندارند. دستمزدهای پایین و یا ساعات کاری محدود مانع خروج آنها از این نا امنی می شود.

,

4 نفر از 10 بزرگسالی که در نا امنی اقتصادی قرار دارند خارج از نیروی کار هستند. میلیون ها بزرگسال به دلیل بیماری یا ناتوانی، مسئولیت های خانوادگی، تحصیل، مشکلات حمل و نقل، عدم توانایی در تنظیم مراقبت از کودک یا سایر موانع امنیت شغلی خارج از نیروی کار هستند.

,
 
,
, ,

دستیابی به فرصت و دارایی

, دستیابی به فرصت و دارایی,

حدود یک پنجم از خانواده هایی که در نا امنی اقتصادی هستند، وسیله نقلیه ندارند. 32 درصد از خانوارهای سیاهپوست در مقایسه با 15 درصد از خانواده های سفیدپوست به خودرو دسترسی ندارند.

,

اکثر خانوارهایی که در نا امنی اقتصادی هستند، چه خانه اجاره ای باشد یا مالک آن باشند زیر بار هزینه مسکن قرار دارند و بیش از 30 درصد از درآمد خود را صرف این امر می کنند. در مجموع، 78 درصد از مستأجران و 60 درصد از مالکان که در نا امنی اقتصادی هستند تحت فشار هزینه های مسکن قرار دارند.

,
 
,
, ,

پیامدها

, پیامدها,

یک سازمان پژوهشی نشان می دهد که چنین نابرابری و محرومیتی باعث کاهش رشد اقتصادی می شود. عکس این قضیه نیز صادق است. با ایجاد راه حل های مؤثر و هدفمند که موانع را برطرف کرده و افراد و خانوارهایی که در نا امنی اقتصادی هستند را به منابع و فرصت ها متصل می کند، می توانیم پایه و اساس یک اقتصاد که برای همه کار کند را ایجاد کنیم.

,

نوآوری های اثبات شده و نویدبخش سیاست جدید می تواند شکاف های نژادی را در اشتغال، درآمد و ثروت متوقف کرده و سیستم های قدرتمندی برای رشد فراگیر ایجاد کند تا امنیت اقتصادی برای همگان ایجاد شود.

,

راهبردهای دستیابی به این اهداف مشترک شامل رویکردهایی است که می تواند در سطح محلی یا ایالتی اجرا شود. این راهبردها شامل؛ افزایش دستمزد مشاغل کم درآمد، پیشگیری از جابجایی مسکونی و تجاری، گسترش دسترسی به حمل و نقل و مقرون به صرفه نمودن آن و ایده های بزرگی مانند؛ ضمانت شغلی از سوی دولت فدرال و مراقبت جهانی از خانواده ها هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه